![]() |
Dames, als een goede vriend aan je zou vragen "zullen we neuken?" (of iets subtieler).
Hij is dus een goede vriend van je en je bent niet verliefd ofzo op hem, maar verkeerd is hij ook niet, wat is je antwoord? Heren, als een goede vriendin aan je zou vragen "zullen we neuken?" (of iets subtieler). Zij is dus een goede vriendin van je en je bent niet verliefd ofzo op haar, maar verkeerd is ze ook niet, wat is je antwoord? |
*denkt na* ligt eraan wie het is. De jongens die ik ongeveer beschouw als vrienden, zijn eigenlijk allemaal bezet. Met een daarvan zou ik het waarschijnlijk wel doen, maar die is dus bezet :D
Verder... ik denk het niet. |
Hangt er idd grotendeels vanaf welke vriendin, ik zou er wel een kunnen noemen...
|
nee, 'k ben geen slet waar zomaar iedereen in mag kome hoor
|
Uiteraard zou ik ja zeggen, je hele leven maagd blijven is ook niks.
-Desecrator |
Ligt er aan hoe ze der uit ziet :p
|
Citaat:
|
Als de vriendin single is, net als ik, zou ik ja zeggen, maar als ze al bezet zou zijn zou ik het niet doen. Ik zou niet graag willen riskeren dat haar relatie met haar partner daardoor stuk zou kunnen lopen.
|
Citaat:
Ik vind dat er tenminste duidelijkheid moet zijn, dus of ze maakt het uit met haar vriend of het gaat niet door :) |
nee
alleen als ik wat met die peroon heb (als in relatie) |
Citaat:
|
nee
|
kdenk dat je vriendschap dan op den duur kapot gaat..zou t niet doen!!
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
ik zou het denk ik wel doen, maar hangt er vanaf wie het is, bij sommige van m'n vrienden die ik nu heb zou ik het wel doen, en bij anderen net, hangt toch van de persoon af
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vrouwen (willen, al dan niet onderdrukt) doen aan zijsprongetjes, omdat polygamie natuurlijk bepaald is. Ze doen het zeker niet om jou een pleziertje te doen, maar om ff wat anders te hebben. |
Citaat:
|
Citaat:
|
hallo ik zou eerst kijken wat voor relatie ik met haar zou hebben, maar anders zou ik dat wel vragen / doen...
|
heb het al een keer gedaan
maar er wordt wel van voren af aan goe de regels besproken dat het enkel uit vriendschap is en dat het goed is tot iemand van de twee een lief heeft zo'n sexrelatie te hebben dus tjah |
ja (als ik singel was teminsten)
|
Ja, mits we beiden single zijn en ik zeker weet dat onze vriendschap er niet door verandert; wat waarschijnlijk niet het geval is omdat ik dan toch verliefd op diegene zou worden :/
Ik denk dat ik dan nog eerder een seksrelatie zou willen met een 'vreemde' omdat daarbij de kans kleiner is dat ik verliefd word. |
Citaat:
|
eh nee!!
Ik zie sex totaal iets wat bij liefde hoort en niet bij lust.. Maar zo zie ik het nou eenmaal, zou wel kunnen dat dat ooit verandert :o maar nu iig niet en zal wel tijdje nog zo blijven.. |
oh jawel :)
|
Citaat:
dr wordt hier gewoon naar onze mening gevraagd endie geven wij gewoon, dat jij dat nou preuts vind is jou probleem maar doe dan niet zo zielig (n) |
ja, zou kunnen vind ik, als je beiden maar weet waarom het gaat (de geiligheid)
|
Ik denk van wel, als je weet dat je vriendschap hetzelfde blijft (weinig kans maar okee....)
|
nah denk van wel.
|
Citaat:
Wheheheh :D :p |
nee
|
Heb ik ervaring mee :o
Ik en een vriendin waren eerst alleen maar beetje aan het zoenen enzo, maar dat ging toch wel 'ietsje' verder. Uiteindelijk werd ze m'n vriendin, maar dat werkte niet dus is het weer uit. We hebben laatst wel weer gezoend. Het klinkt allemaal een beetje dom misschien, maar zolang je allebei weet waar je aan toe bent, zie ik het probleem niet echt. Overigens zie ik ons 'geklooi' niet als 'puur voor het lichamelijke genot'. Voor is sex en alles wat er omheen hangt een uiting van bepaalde gevoelens. En bij een heel goede vriendschap komen toch ook gewoon 'houden van'-gevoelens naar boven? Dan kan je, als je dat beiden fijn vindt, volgens mij gewoon via onder andere sex die gevoelens uiten. maar dan moet je natuurlijk wel allebei vrijgezel zijn... |
Citaat:
|
Nee, niet als het zo direct wordt gevraagd. Als het er gewoon van komt, kan ik er geen problemen mee hebben (na een avondje stappen o.i.d.), maar alleen als we beiden single zijn.
|
Citaat:
|
hmm, hangt ervanaf met welke, heb wel een paar in mijn hoofd met wie dat wel grappig zou zijn, maar met de meeste zou dat gewoon te weird zijn....
|
Citaat:
|
hmz, dr is maar 1 jongen die ik ken waarmee ik dat wel zou doen, maar tis niet echt een vriend van me, maar van mn ex.. ik zou het dus eigenlijk niet doen, want dat zou heel kut zijn voor mn ex, met hem zou ik het alleen wel willen zeg maar.. maar hijs ook bezet dusss....
Verder hebbik gewoon geen leuke vrienden!! :P |
bwaah ik doe het al zo voor een tijdje
heb er niets nadelen aan alleen moeten er degelijke afspraken worden gemaakt is gewoon vrienden zijn met beetje lichamelijke affectie en dat verstevigt de vriendschappelijke band zelfs zeer hard and I can know alleen moette de grens tussen vriendschap en liefde weten |
Mwah ligt eraan. Als het echt een goeide vriendin is waar ik veel om geef. dan zou ik daar geen sex mee willen hebben omdat ik de vriendschap niet op het spel wil zetten.
Is het gewoon un vriendin waar ik af en toe leuke dingen mee doe en ze zou dan toegeven dat ze sex met me zou willen hebben dan zou haar meteen voorstellen om naar mijn huis te gaan (tenminste.. als ik haar seksueel aantrekkelijk vind he) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:36. |