![]() |
Naaktsauna
Hoi allemaal, hier ben ik weer...
Ben dit weekend naar de sauna geweest, en moet eerlijk zeggen dat het me reuze meegevallen is. Ik dacht dat er giga gegluurd werd, maar dat is helemaal niet zo eigenlijk. wie wil zijn of haar ervaringen delen? xxx |
Undercover
|
Het valt mij altijd op dat iedereen kleinere piemels heeft.
|
Mijn opa heeft een sauna in zijn huis en daar zit ik 1 keer in de twee jaar in ofzo. Wel alleen of met mensen die ik ken want gezamenlijk zou ik het niet zo snel doen. Niet vanwege schaamte maar meer omdat ik het ranzig vind om andermans lichaamssappen mee te maken.
|
Andermans lichaamssappen? Denk je dat premature ejaculatie daar aan de orde van de dag is, White Trash?
|
wat dacht je van zweet?
|
Citaat:
|
Transpiratie, zweet, dat bedoelde ik. Thuis een sauna hebben is prettiger want dan hoef je niet tegen dikke Trees die bij de buurtsuper werkt te kijken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind sauna's uitermate relaxed, hoewel de eerste keer naakt wel even slikken was. Uiteindelijk valt dat naaktaspect ook best mee, buiten de sauna's en baden loop je toch in een badjas. |
Sauna is het toppunt van relaxen, lekker zitten, weg dromen en niks doen. Verder een beetje zwemmen en in het bubbelbad hangen, helemaal herboren en ontstresst kom ik de sauna weer uit. Vind het wel een winteriets trouwens, met dit weer hoeft het voor mij niet zo.
Verder vind ik de sauna hychienischer dan het gemiddelde zwembad. |
sauna's zijn gaaf.(y)
tuurlijk ziet iedereen elkaars blote lichaam, maar k heb nog nooit gehad dat je vies bekeken werd ofzo. integendeel, ik heb zelfs gezellige gesprekken gehad in de sauna met vreemden.:p het enige stomme is dat ijsbad.:( of grappige vrienden die die emmer met koud water opeens omtrekken als ze je eronder duwen.(n) |
Citaat:
|
Volgens mij is dit een undercover van Cornel.
|
Ik vind sauna's zeer ontspannen.
Maar ik snap nooit zo goed waarom ik altijd onderop moet liggen. |
16! Score.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ieder z'n humor. |
Citaat:
http://www.dolphinsauna.co.uk/images/gallery/001.jpg |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ben nog nooit in een sauna geweest en ik zal er ook nooit komen zolanbg er anderen in zitten. ben zelf te preuts en ben niet zo kapot van een confrontatie met het lichamelijk verval. maar zolang ik er niet kom heb ik nbergens over te klagen natuurlijk, het zal vast heel lekker zijn(y)
|
super relaxed..
|
ik was op vakantie in berlijn en ging met mn zusje in het zwembad van het hotel zwemmen. daarnaast was een naaktsauna. en opeens liepen er 4 mannen naakt de sauna uit en sprongen in het zwembad en ze gingen naast ons zwemmen en een praatje maken
:( |
naaktsauna? in een sauna ben je toch altijd naakt :confused:
ot: ik vind sauna's vies omdat iedereen zweet. op de één of andere vage manier krijg ik altijd traanogen van zwetende mensen, dus ik voel me HEEL erg ongemakkelijk daar. vriendinnetjes hebben me een keer een dag naar een thermen oid cadeau gegeven en dat was een hel. ik kon het nog geen minuut volhouden in dat smerige houten stoomhok (N) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben gisteravond naar de sauna geweest, echt superrelaxed. Ik ben altijd helemaal rozig en soezig als ik daar vandaan kom.
En dat naakt, dat went. |
Ja, is eigenlijk net als met kleren aanhebben.
|
Citaat:
|
Ik ga dus echt KAPOT in de sauna, ik kan er niet ademen. HELEMAAL PARA! Het naakt aspect boeit me niet zo, maar die hitte! Ik snap niet hoe dit lekker kan zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
no thx. En al helemaal niet met mensen die een praatje met je gaan maken, dat doe je maar aan de bar met een pint erbij.
|
Ik vind in de sauna zitten trouwens prima, naakt, in skipak, allemaal prima. Maar waar ik dus echt niks van geloof zijn die verhalen van mensen die seks hebben in de sauna. Een beetje grijpen misschien, van meer ga je dood.
|
Citaat:
|
ik ben 1x naar de sauna geweest met een paar vriendinnetjes. even wennen in het begin, want dan voel je je toch niet echt op je gemak. maar je moet er eigenlijk gewoon schijt aan hebben en dan is het wel relaxend enzo.
ik zou trouwens nooit in een gemengde sauna gaan, al die enge mannetjes (N) |
Citaat:
|
Ik weet niets van sauna's, maar ik heb wel slechte herinneringen aan de naam Herma.
|
Ik ga altijd lekker in de sauna na het sporten. En daarna de infrarood sauna :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar dat was wel een sauna in het zwembad waar je voor moest betalen. Misschien zijn die minder goed en sterk als een 'echte' sauna. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ga elke week, heerlijk gewoon!
|
Citaat:
Daar heb ik dan ook veelvuldig gebruik gemaakt van sauna's, zowel gemengd als niet gemengd. In het begin was ik een beetje huiverig voor het naakt zijn, als preuts stadsmeisje.. maar toen in het kennismakingsweekend na een paar uur alle blote konten van mijn klasgenoten voor mijn ogen drilden in het meer.. voelde ik me in de sauna belachelijker MET iets aan, dan zonder iets aan. Overigens is hier mn preutsheid gewoon weer terug. Ik wilde in de sportschool de sauna in wandelen, maar het eerste wat ik zag was de deur naar de mannenkleedkamer en na het besef dat het gemengd was durfde ik niet meer. Lame. |
Jullie kunnen allemaal kletsen wat je wilt, maar het is gewoon onhygiënisch. Een sauna die door meerdere mensen wordt gebruikt is geen haar beter dan een zwembad wat dat betreft. Misschien een klein beetje.
http://www.novartisconsumerhealth.nl...etschimmel.jpg |
waar kijken we momenteel naar jimmy?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:47. |