![]() |
Medicijnen
Wie heeft er ervaring met het gebruik van medicijnen om te trippen. Ik heb het dan over kalmeringsmiddelen, medicijnen tegen ADHD betablokkers etc.
|
Ik niet, maar ik begrijp dan ook niet waarom je niet gewoon drugs gebruikt als je dan zo nodig moet trippen?
|
Ja ik heb ervaring met gebruik van meerdere antidepressiva en drugs en benzodiazepines (kalmeringsmiddelen) gecombineerd met drugs.. Morgen zal ik wel inhoudelijk antwoorden, ik ben erg lam nl. Wat wil je nu precies weten?
|
Citaat:
|
medicijnen = drugs
ze zijn niet allemaal even geschikt voor recreatief gebruik en sommigen hebben erg nare bijwerkingen. benzo's --> wel lache soms, zkr in combi. met pep kan het wel euforisch werken volgens sommigen. maar gebruik het toch vooral om te kunnen slapen als ik een nacht door heb gehaald met stimulanten. ritalin --> tja doe mij maar speed dan anti-psychotica/anti-depressiva --> niet mee rommelen coop hij heeft het niet over combinaties met medicijnen, maar over het gebruik van medicijnen voor de fun. |
Citaat:
|
Medicijnen tegen darmproblemen.
|
Citaat:
Euhm van antidepressiva ga je niet trippen. In het begin ervaar je enkel bijwerkingen (droge mond, moe, duizelig, obstipatie, concentratie problemen, ongecoördineerd lopen etc). Het gewenste effect hebben ze pas na een paar weken, wanneer je dus eenmalig AD neemt, heb je alleen maar vervelende neveneffecten. Benzodiazepines: die neem ik regelmatig om te kunnen slapen. Voor de grap heb ik wel eens een paar van die dingen opgegeten zodat ik letterlijk omviel.. Ooit.. Dat vond ik toen blijkbaar grappig. Sja, door dergelijke medicijnen ga je niet op trippen........ |
van dat alles ga je niet trippen, maar dat was wel duidelijk..
van benzo's word je wel (veel) sneller dronken, maar uiteindelijk val je van teveel benzo's gewoon in slaap.. en ritalin.. ooit gesnoven toen k 15 was ofzo, echt de moeite niet.. wil je trippen moet je tripmiddelen nemen, als je zou trippen van de dingen die je in je post zet zou half nederland trippend rondlopen.. |
dextramethorphan is altijd goed.
|
Citaat:
je moet het niet onderschatten... |
Citaat:
Wat betreft de DXM, dat klopt, van DXM kun je visualisaties krijgen. (DXM uit Dampo heb ik nooit geprobeerd, wel de 'illegale' DXM tabletten.) |
Citaat:
|
ja maar van speed of coke ga je ook niet trippen..
tuurlijk ga je als niet-adhd'er harder met ritalin op, maar wtf.. en ja, als je strippen tegelijk neemt zal je ook echt wel gaan.. als het allemaal zo geweldig zou zijn, zouden mensen niet nog steeds massaal aan de sos en pep zitten.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:20. |