![]() |
Duits.
En; Hoe vonden jullie het examen? Hoe hebben jullie het gemaakt? Ik ben benieuwd.
Ik zelf heb 30 punten behaald, van de 47; Dus een voldoende zit er dik in. :) |
ik vond het makkelijk ik had 35 punten
|
ik had 25 punten... tussen 4,8 en 6,8
heb een 6,2 nodig voor een uiteindelijke 7 op me eindlijst... want ik stond 6,8 zou dit haalbaar zijn denken jullie ? :| |
Ik weet het niet, het ligt allemaal aan de normering.
Ik denk dat de normering van duits sowieso wel hoger is dan 0.5 omdat er mensen waren die het echt heel lastig vonden. (ik vond hem heel makkelijk, maarja.) Dus dan heb je sowieso een 5.3 ofzo denk ik. Je moet gewoon geluk hebben met de normering, maar eerlijk gezegd denk ik niet dat die hoger is dan 1. :( |
ik denk ook niet dat je die 6.2 zal halen of het moet heel slecht zijn gemaakt door iedereen maar bij ons op school vond iedereen het makkelijk
|
Ja hij was ook gewoon makkelijk vind ik.
Die ene tekst met dat hockey ofzo, vond ik redelijk moeilijk. Maar voor de rest vond ik hem heel makkelijk. Maar de mensen uit mijn klas die hadden er veel moeite mee. Edit: Het rare is ook nog eens dat ik de slechtste van de klas ben in duits. :D |
Citaat:
dat zegt alles :p |
Ik heb het woordenboek amper gebruikt. :P
|
Citaat:
er stonden niet echt woorden in waarvan ik dacht '' slik dat snap ik niet '' |
Die zaten er sowieso amper in.
|
nou, ik vond hem redelijk pittig, maar heb toch 30 punten behaald ! dus een voldoende heb ik wel
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:52. |