![]() |
Big Love
Vanaf maandag 28 mei 21:30 Net5.
Over een polygamist met drie huizen, drie vrouwen en zeven kinderen. Ik ga het mss wel kijken, om te zien hoe het is, maar het lijkt me niet echt bijzonder, niet spannend ofzo. En de titel vind ik stom/onorigineel. :p |
Erg leuke serie, maar is geen actie maar een drama serie.
Je moet er van houden of je vindt het helemaal super of je vindt het echt niks. Binnekort seizoen 2 kijken :) |
(y)
|
ik ga niet kijken.. alleen al omdat ik het onaanvaardbaar dat een man wel meerdere vrouwen zou kunnen hebbene, en een vrouw niet meerdere mannen... en dat vrouwen het dan ook toelaten.
|
Citaat:
wie zegt dat een vrouw geen polygamiste mag zijn? |
Citaat:
officeel mag het juist helemaal niet, daarom moeten ze het geheim houden. En voor de rest het is een tv-serie maak je niet zo druk :) |
Daarom vind ik het juist wel interessant om te kijken ofzo?
Ik heb de eerste 2 afleveringen al gezien, vond het wel okee maar ik ben niet echt benieuwd hoe het verdergaat. Maar ik ga wel kijken denk ik. |
Zometeen. :)
|
Citaat:
|
Ik kijk nu. Ben wel benieuwd.
|
Lijkt me echt geen flikker aan, eerlijk gezegd. Bovendien vind ik dat polygamie per definitie seksistisch is, of het nou een man met meerdere vrouwen is of andersom. Zo'n serie promoot polygamie toch wel een beetje, en daar doe ik niet aan mee.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Die blonde is zwaar koopverslaafd.
|
Citaat:
|
zojuist eerste aflevering voor 2de keer weer bekeken.
En blijft leuk :) binnenkort seizoen 2 (y) |
Citaat:
En ten tweede komen ook veel negatieve naar voren, dus niet dat alles perfect en goed is. dr zijn ook komedy series die eetziektes positief belichten dus waarom niet polygamie, het is niet overa verboden en mensen kiezen er zelf voor niemand wordt gedwongen :) |
Je vindt er geen flikker aan en je bent er principieel tegen, maar je hebt het dus wel gekeken en geconstateerd dat polygamie op een komische manier verheerlijkt wordt ? Ik heb het net toevallig gekeken en ik vond het niet zo komisch, eerder tragisch.
Maargoed heel heel erg boeiend vond ik het niet, al vind ik chloe sevigny wel (y) |
Citaat:
|
In de serie wordt gewoon het aspect polygamie belicht. Je ziet hoe het eraan toegaat, of aan toe zou kunnen gaan daar het een serie is.
De een is het daarmee eens, de ander niet. Wat de serie zelf verder betreft: het leek me in eerste instantie leuk om te zien daar er werd gezegd tijdens de voorstukjes dat het een comedy serie zou worden. Dus ik had verwacht veel komische situaties en gebeurtenissen, echt van die cliché dingen waaraan je niet ontkomt wat alleen maar lachen is :p Maar het viel een beetje tegen, het was meer drama en serieus dan komisch. Denk niet dat ik het ga volgen verder. |
Citaat:
En een beetje raar, omdat jíj het slecht vindt, dat zo'n serie dan meteen maar niet moet kunnen of iig 'negatief' in beeld gebracht moet worden. Een beetje je eigen mening opdringen. foei sevvie :nono: |
Citaat:
|
Ik heb een stukje gezien, maar ik begrijp 't niet. Ze willen met deze serie zeggen dat je als man best van meerdere vrouwen kan houden en dat dat ook mogelijk moet zijn ofzo? Ik snap het gewoon niet :|
(En van mij mogen ze, maar ik doe niet mee :P ) |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb het gekeken en het was op zich niet slecht maar wel een hoop gemiep dus ik ga het niet volgen.
|
Ik vond het vrij saai, dus ik zal het niet volgen denk ik.
|
Hoeveel verhaallijnen kunnen ze in de eerste aflevering proppen zeg... Mag ik niet eerst even de personen leren kennen voor ik gelijk tig getraumatiseerde verledens en een moordcomplot en koopziektes en wat nog meer tegelijkertijd voor m'n neus krijg?
|
Vast niet zo boeiend als die man die met de dochter van z'n vrouw ging trouwen, naast z'n andere schare vrouwen, en die simultaan waren bevallen van zijn kinderen.
|
Citaat:
|
Eeh, polygamie promoten.. CSI promoot bizarre moorden zeker?
Ik vond het wel okee, best interessant, ben nog niet lyrisch. Maar het komt na Greys dus blijf het toch wel kijken hehe |
hè bah, die vader piste gister in de gootsteen :(
polyamorie (?) lijkt wel interessant though :p |
Citaat:
polyamie bedoel je yosh :P |
Citaat:
|
Ik ben eruit wat ik er niet aan snap; gewoon niet wat er grappig aan is :confused:
Ik vind 't niet leuk :) |
serie is ook niet grappig, is 100% drama serie.
zoals bijna alle series van hbo. maar seizoen 2 tot nu toe erg goed (y) |
ik denk dat ik het ook ga downloaden, want ik hou er niet zo van om tv-afhankelijk te zijn, tenminste als iets op een dom tijdstip wordt uitgezonden :p
|
Van de week wilde ik de serie wel (weer) een kans geven, maar had een spaanstalige episode. (n) :p Kun je aan een downloadtitel zien welke taal het is? :o
|
als er 'spanish subs' oid in staat :p
of je kan het zien bij de details of het commentaar verder zou ik niet weten :p |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:26. |