![]() |
vraag
Wie is het meisje in Save the last dance.
En wat vonden jullie van die film? |
Julia Stiles
Ik vond 't wel een leuke film... Alleen had ik 'm van internet afgehaald en kwam 't geluid te vroeg :p |
|
Citaat:
ik heb de film niet gezien, wil em wel nog een keertje zien :) |
|
Citaat:
die kreeg ik maar niet gelijk, dus 't tweede deel maar zonder gekeken :D |
kewle film, heb em op video :D
|
Lijkt me een saaie film, moet ik zeggen :)
|
Heb hem gezien, vond hem wel leuk, maar lang niet zo geweldig als ik van alle mensen om me heen hoorde..
|
vond het leuke film, maar niet heeeeel goed fzo
|
Citaat:
|
ik vond het wel een hele gave film,
en ik vond de muziek ook heel gaaf, ik heb ook de cd. xxx |
Vond het wel een leuke film.. Goeie muziek ook!
|
Julia Stiles= :D I LOVE HER!
|
Citaat:
|
Citaat:
een paar jaar geleden, dus kan ik me niet meer herinneren :D |
ik heb m een paar keer gezien: de 1e keer vond ik het een leuke film, de 2e keer vond ik vooral de dansscènes leuk, de 3e keer vond ik alleen die dansscènes nog maar leuk (en de muziek ook wel). Want het verhaal isna 1x niet leuk meer vind ik.
|
Citaat:
en save the last dance vind ik ook kewl. heb m nu 2 x gezien en vond m nog steeds heel leuk. ik hou wel van dat soort films, niet te vaak, maar af en toe ben je gewoon echt in een bui voor die films... ook een leuke film met zo'n soort verhaal; never been kissed. erg leuke film, alleen krijg ik altijd last van plaatsvervangende schaamte als ze in dat witte pak met boa loopt :S |
Citaat:
Maar mn vader vond m ook mooi :) |
ik hebbem gezien, over het algemeen vinden veel mensen hem geweldig dus ik had m ook maar gehuurd, maar hij viel me heel erg tegen moet ik zeggen, wel gewoon leuk om naar te kijken maar niet dat ik zeg van wauw wat een geweldige film...
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben een jongen en ik leef voor dansen(street- en breakdance en hiphop) Tis gewoon een cliché da dansen voor meisjes is. |
Ik vond de film onwijs goed heb hem ook al een aantal keer gezien, de save the last dance cd is overigens ook onwijs goed
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:08. |