![]() |
Die, bitch die!
Hoe zou jij willen sterven?
Ts begint: Heldhaftig in volle strijd tegen een of andere vijand waardoor ik nog lang herdacht zou worden. |
voorlopig nog niet.. maar uiteindelijk rustig inslapen..
|
In een Ford Mustang GT (oid) met 300 km/h tegen een boom.
Wel zielig voor die boom though :( |
Ik hoef echt niet heldhaftig te sterven. En verder, als ik maar niet jaren ziek ben ofzo, want da's zo vervelend voor de rest.
|
Citaat:
|
na me 60ste zoiezo voordat ik een verzorgingshuis in moet :)
hoe maakt me niet uit :) doodgeschoten worden of een overdosis cocaine. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben pure energie. Ik kan niet sterven.
|
wat een rare tt :confused: :s
anyway, ontopic : snel en pijnloos en dat ik vrede heb met alles. |
Die Bart, Die!
Ehm. Ik wil iets wat snel en ontspannen gaat :P |
Citaat:
OT: Maakt me niet zo gek veel uit, zolang 't maar niet zo lame en langzaam is.. |
Met dank aan bash:
evilada>: Best suicide plan ever <mcm310>: what is it? <evilada>: you go up to the top of a roof <evilada>: string piano wire tight across the front edge at neck level <evilada>: tie a cord to your foot and the other end to the building so that you'll be above sidewalk level when its fully stretched <evilada>: then you put super glue on your hands <evilada>: and put your arms around the front of the wire and then back to touch your head <evilada>: then you lean forward, so the piano wire cuts your neck but not your elbows <evilada>: when the cord goes taut, youll be hanging upside down with no head....except your head will be in your outstretched arms thanks to gravity and the glue, staring at someone upside down and spewing blood everywhere. <evilada>: And some poor bastard will be traumatized for LIFE. <mcm310>: i dont think i can be your friend anymore :) |
Pijnloos
|
In stilte diep in me slaap. En in de geheugen blijven van iedereen :o
|
ik wil vermoord worden door iemand die mij liefheeft en die ik liefheb.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Slapend. :)
|
Ik wil ook rond mijn 60ste sterven. Na een mooi leven en ik wil eerst 3 dagen in een coma ofzo. zodat iedereen afscheid kan nemen maar ik er zelf niets van merk (hopen dat ik er niets van mer k)
|
Tevreden op mijn 85ste.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Op skivakantie lomp een ravijn in vliegen
Of via een zwart gat het leven in deze wereld laten |
Als het maar niet te veel pijn doet en bij voorkeur als ik oud ben
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als een moslim.
|
in een moshpit, of al crowdsurfend aan een hartstilstand :D
en dan realistisch, zo oud mogelijk, geen speciale wensen. |
Citaat:
|
als ik een of andere slopende ziekte krijg waartegen geen medicijn bestaat en ik binnen afzienbare tijd zal sterven klinkt in een auto met 300km/h tegen een betonnen wand aanrijden ook wel spectaculair..
|
vredig
|
Kort, snel en zonder pijn.
|
Niemand nogmaals een heldhaftige dood
|
slotje
|
Waarom zou ik heldhaftig willen doodgaan? Ik ga liever als ik heel oud ben en moe en dan 's nachts in mijn slaap terwijl ik weet dat het goed gaat met de mensen van wie ik hou. En het liefst denk ik ook als er mensen bij zijn, dus als ik een man heb moet ie maar z'n best doen om iets langer te leven dan ik.
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
jong
|
FiZZLE FLUFFY EN STERRENMEISJE ZIJN VIEZE ALT0000WWWWSSZZ~!!!~
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja. :(
|
Citaat:
|
Alsof ik normaal niet lief en grappig en schattig ben hoor.
|
*aait juice*
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:01. |