![]() |
Adamsappel
Hallo iedereen.
Het is me een tijdje geleden al opgevallen dat ik een uitstekende adamsappel heb. Het valt echt op, en een paar mensen hebben mij er al op gewezen. Nu, ik ben mager, kan dit er iets mee te maken hebben? Weet iemand of dit 'overgaat' eenmaal je ouder wordt (ik ben nu 18, bijna 19 jaar) of als je wat meer aan komt? Groetjes |
Ik denk dat je het altijd zal blijven zien, maar je ziet het erger als je dun bent ja....
Foto? :) |
Ja, als je mager bent valt het meer op doordat hij niet verzonken zit in een laagje vet. Dus als je aan zou komen, zou het waarschijnlijk minder zijn.
|
Citaat:
Ik vind gewoon dat zo uitsteekt, noem het maar een complex :| |
Het zou me niet opvallen hoor, je praat jezelf een complex aan ;)
|
Het steekt idd wat uit, maar daar valt niets aan te doen...Mijn vader heeft het ook en zo erg valt het niet op. Het is niet zo dat iedereen daar als eerst naar kijkt. Meestal kijken de mensen eerst gewoon naar je gezicht ;)
|
Volgens mij hebben best veel 'jongemannen' dat. tenminste, ik zie het denk ik vaker bij jongeren dan bij ouderen. Dat zou ook goed kunnen komen doordat jongeren vaak dunner zijn hm. iig het valt wel mee hoor. Dat een paar mensen dat zeggen betekent niet gelijk dat het afstotelijk en raar is, je ziet het wel ok, maar dat is niet erg.
|
na vind het wel mee vallen, volgens mij hebben heel veel jongens/mannen dat
|
oh valt best mee hoor, ik heb ut ook een beetje. Kzou me er niet druk om maken.
|
Hebben allemaal wel iets wat uitsteekt
|
whaha,boeie
niks bijzonders aan hoor, gewoon mannelijk |
Het is ook echt niet opvallend, ondanks de houding waarin je zit. Waarschijnlijk is het in een normalere houding bijna niet zichtbaar. Behalve dat het niet opvalt is het ook niet lelijk ofzo.
Don't worry |
Don't worrie be happie
|
ik heb ook een flinke :P adamsappel.
nooit geen last van gehad. gewoon pure mannelijkheid :P |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:29. |