![]() |
2 grafische rekenmachines op examen
magdah??
want ik heb even gekeken op internet enzo, maar ik kan niets vinden. En ik zou eigelijk niet weten waarom je niet twee grafische rekenmachines zou mogen gebruiken. De reden dat ik het vraag is omdat ik morgen economie examen heb, en ik heb best veel zooi in mn GR(s) staan. |
'wit nie of dah mag'
Je kan toch ook alle programma's van één GRM op de andere zetten met zo'n linkkabeltje? |
jaa.. maar te weinig geheugen
|
oh mijn god dat je zo je examen kan halen :P Als je je hele geheugen vol hebt staan, kost t je ws toch teveel tijd om iets te vinden en krijg je je examen niet eens af
|
haha nee hoor, heb er ook een index bij :P
maar weet iemand nou of het mag? |
Er staat nergens dat het NIET mag, dus ze kunnen jou in ieder geval niets maken mocht je daadwerkelijk met twee GRM's in de zaal zitten.
Ik heb een TI-84 (plus) trouwens en ik heb er ook aardig veel inzitten. Zoveel dat ik sommige bestanden zelfs in het archief (archive) heb gezet, waardoor er weer ruimte vrijkwam. Misschien een tip voor jou? |
ja maar ik heb nog een oude TI83, dus daar gaat het helaas niet mee.
maar ik doe het gewoon :) |
ni velges maj mag ge ni 2 ge meeneme woh
|
volgens mij mag je ook geen 2 gr's meenemen.
|
Hoe stupide ben je wel niet als je niet eens je examens kunt halen zonder dergelijke programmaatjes :rolleyes:
|
flikker op man aaron, ik denk dat er maar weinig zijn die niets in zn GR zetten.
|
verschil zit er in tussen er een beetje inzetten en er zoveel inzetten dat je er 2 nodig hebt *-)
|
Heb je 'APPS' (applicatons) al gewist (2nd-mem kan dat ergens) ? Die programma's zijn onzinnig en dan komt er veel ruimte vrij.
|
Citaat:
Maar goed, volgens mij mag je er wel twee meenemen. Tijd om te besluiten dat de GR van te voren gereset moet worden dus :P |
Voor welk vak wil je dat doen?
Er worden bijna geen kennis vragen gesteld, dus wat is het nut ervan dan? |
Ik begrijp nooit hoezo mensen altijd zo veel in hun rekenmachine hebben staan. Invoeren is echt een rotwerk. Met leren ben ik korter bezig.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
hoe kun je bij duits nou spieken :s |
Alles eraf gooien, echt alles, dan Notefolio erop zetten, je kan er meer dan 40 a4tjes aan text inzetten op deze manier... :p moet toch genoeg zijn, als het dan nog niet lukt!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik zou het trouwens wel raar vinden als je 2 grs mag, want je mag ook geen 2 binassen of 2 biodatas of een binas en een biodata ;)
|
Mag je kiezen tussen binas en biodata?
|
Citaat:
|
Ik zou kiezen voor binas (y)
|
Citaat:
|
Iedereen mag kiezen...heeft niks met school te maken
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En hoe is het nou afgelopen? Mocht je met twee GR's de examenzaal binnen?
|
Citaat:
Wij hebben geen woordenboek en het examen bestaat uit niet alleen een leestekst maar ook schrijfopdrachten, woordenschatoefeningen en grammaticaoefeningen (voor zowel die met 1 uur duits en die met 3 uur duits). Ik dacht dat mensen in Nederland verondersteld waren goed Duits te kunnen :p Ik wou dat mijn examen ook eentje was met enkel een leestekst en een woordenboek. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
*verward* |
Citaat:
snap je? |
Citaat:
|
Citaat:
|