Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Verhalen & Gedichten (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=25)
-   -   "voor Julius" - briefje op de kast (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=158720)

DarkCat 14-07-2002 18:24

"voor Julius" - briefje op de kast

Oh mijn liefste,

jouw liefde maakt mij warm van binnen, jouw zachtezoete kussen doen mij wegzinken in een zee van honing, jouw tedere aanraking is zo zacht als de vacht van een pasgeboren konijntje. Ons leven samen is één grote droom, vol roze en lichtblauwe wolken die met hun flanken langs onze slapende gezichten glijden. Niets is liever dan jou te zien slapen, jouw rustige ademhaling naast mijn oor, veilig in ons met zijde beklede hemelbed. Jouw rode rozen, mijn prachtige gouden verlovingsring, je zachte woordjes, het zijn zoveel tekenen van jouw tedere zachte liefde voor mij. Ow liefste, hoe jij zachtjes mijn haar kan borstelen terwijl ik op de sofa lig in je zonovergoten serre. En hoe je me 's avonds verleid en niet verder gaat dan zoenen, uit respect voor wat de meeste vrouwen willen, rustig aan. Maar liefste, zie je dan niet dat ik als een beest genomen wil worden? Dat ik niet veilig op je sofa wil liggen, maar de kroeg in wil, whisky wil drinken, je versieren en je op een smerige hotelkamer plat neuken? Je rozen doen me niks, ik pluk van verveling de blaadjes er één voor één af als jij weer eens een hele dag werken bent om van dat geld nog meer van dat ranzige zijden beddengoed te kopen in de meest mogelijke homo kleurtjes die er bestaan.
Dus liefste, ik heb mijn besluit genomen. Ik heb mijn koffers gepakt. Mijn gouden ring ligt onderop de kliko, dus als je morgen voor 11 uur 's ochtends thuis bent kun je hem nog opgraven. Je satijnen beddengoed en ons afgerichte, bij-de-kleur-van-je-tapijt-passende beftekkeltje, mag je houden.

Je schattebout,
Marie Louise

dreadje 14-07-2002 18:31

kewl die overloop van dat lieflijke naar de 'waarheid'..echt heel kewl geschreven :)

Signy 14-07-2002 19:35

Nouuuuw, het begon zow mooi en romantisch en teder en ... ik zwijmelde al helemaal weg ... :( abrupt gestopt en opeens de keiharde waarheid van een vrouw die "als een beest genomen wil worden" *snif*

:D

Wel grappig. :)
Vooral de titel vind ik leuk. Briefje op de kast, lekker nonchalant. :o

Paranoide 14-07-2002 19:56

ghe, hard :D

Black Bird 14-07-2002 22:23

Ik vind hem echt heel cool. Ik dacht: 'wat is dit nou voor verhaal, helemaal niks voor DarkCat'. Een erg verrassende wending.
Citaat:

DarkCat schreef:
Maar liefste, zie je dan niet dat ik als een beest genomen wil worden? Dat ik niet veilig op je sofa wil liggen, maar de kroeg in wil, whisky wil drinken, je versieren en je op een smerige hotelkamer plat neuken? Je rozen doen me niks, ik pluk van verveling de blaadjes er één voor één af als jij weer eens een hele dag werken bent om van dat geld nog meer van dat ranzige zijden beddengoed te kopen in de meest mogelijke homo kleurtjes die er bestaan.
En dan toch nog die 'maar liefste'.. :)

(Alleen is het beddegoed i.p.v beddengoed, en niet van, maar uit verveling.)

Paranoide 14-07-2002 23:15

Citaat:

bLaCk BiRd schreef:
Ik vind hem echt heel cool. Ik dacht: 'wat is dit nou voor verhaal, helemaal niks voor DarkCat'. Een erg verrassende wending.

ik vond het juist zo'n typisch darkcat-stukje.. echt heel leuk :)

AtHell 14-07-2002 23:59

Citaat:

Paranoide schreef:

ik vond het juist zo'n typisch darkcat-stukje.. echt heel leuk :)

zonde dat ze zich niet heel hard laat nemen en weggaat ik bedoel die nice mr. rotzooi schop je toch wel uit iemand of niet dan ?? :D.. maar verder kewl verhaaltje :D

Dark Enchantress 15-07-2002 10:06

Erg leuk verhaaltje :)

Aurora 20-07-2002 17:57

Wieieie echt leuk.. zoals altijd ;)

lady of the dark 21-07-2002 10:30

Hartstikke leuk verhaal, alleen,..... konijntjes worden kaal geboren.

Arenda 21-07-2002 15:25

Ik vind hem :cool:, taalgebruik en dat het zo anders begint en zo anders indigd... jah... hij´s kewl.

DarkCat 21-07-2002 16:26

Citaat:

lady of the dark schreef:
Hartstikke leuk verhaal, alleen,..... konijntjes worden kaal geboren.
Weet ik veel :D Ik ben een stadsmens.. kheb uberhaupt al in jaren geen levend schaap meer gezien.. :D

stroopwafel 21-07-2002 16:36

:cool:

Sidhe 22-07-2002 20:01

Heel cool! :D

(kort maar krachtig..) (y) (y)

[DFU]DutchGirllie 24-07-2002 14:30

je bent echt geweldig :D

*superfan is :)!*

koel verhaal :D

Quintiano 24-07-2002 14:49

En ik heb een hekel aan Marie-Louise. Wat een enorm kutwijf.

Black Bird 26-07-2002 00:19

Citaat:

bLaCk BiRd schreef:
Citaat:

Paranoide schreef:
ik vond het juist zo'n typisch darkcat-stukje.. echt heel leuk:)

Ja ik ook, maar dat was mijn eerste indruk.. Dus. :)

DarkCat 26-07-2002 13:03

Citaat:

Dobermann schreef:
En ik heb een hekel aan Marie-Louise. Wat een enorm kutwijf.
Sinds wanneer heet jij Julius?

Quintiano 26-07-2002 17:13

Citaat:

DarkCat schreef:
Sinds wanneer heet jij Julius?
Niet.

Maar zo ga je binnen een relatie niet met elkaar om, i.m.o. Men heeft een mond gekregen om te praten.

Neem overigens niet weg dat 't wel aardig geschreven is, hoor.

vixen 27-07-2002 21:07

ik vind em echt cool, dat stukje over de ring in de kliko, ghe. echt erg cool!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:27.