![]() |
Social D!
|
nu maar wachten op DeadNation die Mine Ness gaat afzijken:d
|
Citaat:
|
thnx (y)
dat wordt nr. 11 op de best of-cd |
Kut-muziek
|
Citaat:
:| |
HELDEN! Vette shit! _O_
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind er zelf niet veel aan. Vind het echt van dat overdreven punk geschreeuw: benen gekruisd neerzetten en blehren maar.
Nee, dan ken ik leukere bands uit OC. :p |
Citaat:
Wat is OC? |
Zucht...
Alhoewel, toen ik 19 was wist ik dat ook niet. |
Orange County, na even nadenken.
Ja ik gebruik die afkorting ook nooit.. |
Citaat:
|
Citaat:
Was het niet Mike Ness die Vinnie Stigma's knieschijf kapotsloeg met een bierfles? |
Citaat:
Het is denk ik een beetje kortzichtig om een band op 1 nummer te beoordelen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ken er - natuurlijk - meer van.
|
Mike Ness is god, geen discussie mogelijk
|
Blij dat ik een heiden ben.
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Social Distortion, kutmuziek. Stadionpunk *kots*
|
ik wil dat ze weer naar nederland komen!!
|
Citaat:
|
Citaat:
hij maakt m toch altijd uit voor junkie en dergelijken ik benn hard down met SD! |
Om deze discussie even wat verder te helpen: wat vinden jullie van de nummers die op de best of komen te staan?
Another State Of Mind Mommy's Little Monster Prison Bound Story Of My Life Ball And Chain Ring Of Fire Bad Luck When The Angels Sing I Was Wrong Reach For The Sky Far Behind (new song) Wat mij betreft goed gekozen nummers, alleen mis is Sick boys heel erg en Let it be me zou er ook nog bij moeten. |
Citaat:
|
Citaat:
Verder, een van de coolste bands ooit, nieuwe nummer is cool maar verder word die aankomende release totaal overbodig. Ik had toch echt gehoopt op een compleet nieuw album, de songs op die greatest hits heb ik ook al wel een keer of 10 op bootlegs staan. |
Citaat:
|
Ik mis wel meer nummers. Het is niet echt een noodzakelijke release ofzo. Sowieso maar 10 songs op je best of als social distortion zijnde? De nummer wat ik het meeste mis is Don't drag me down, born to lose en Sick Boy.
|
Ik las Special D :(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:26. |