![]() |
Iets in me drankje
Hai mensen,
Ik ben een meisje van 16 en wil jullie iets vertellen over wat me vorige zomer is overkomen. Ik had met een oude vriend van mij afgesproken die ik al een jaar of 2 niet had gesproken. Ik kende hem als een lieve onschuldige jongen en iemand die nooit een ander kwaad zou doen. Ik vertrouwde hem dus helemaal en was totaal niet uit op iets anders dan bijpraten etc. We zaten 's avonds bij mij in de buurt gewoon buiten te kletsen en hij had vodka bij zich en sap om te mixen. Nu moet ik zeggen dat ik wel vaker drink en dan niet een beetje ook. Had de dagen ervoor ook flink gezopen, zomervakantie!!! Dus ik neem een bekertje vodka + sap, en het was gezellig. Toen nam ik mijn tweede bekertje, en het was nog steeds gezellig, en toen zag ik dattie op was. Vanaf dát moment weet ik LETTERLIJK NIETS meer. Ik was een uur te laat thuis dus mijn moeder was kwaad geworden vertelde ze me later toen begon ik tegen muren aan te trappen en gek te doen :s. En tijdens mn slaap maakte ik hele tijd kokhals-geluiden vertelde ze ook, maar heb niet gekotst. De volgende dag bel ik hem op: What the funk happend!?! Hij: *heel verbaasd* je was wel aangeschoten maareh je deed best wel normaal ik vind t echt raar dat je je nix herinnert Ik: is er wat gebeurd? hij: ja we hebben gezoend Hmmmmm nee!! niet zo leuk dus. Dus mijn vraag: Is er iets in mijn drankje gedaan?? Ik heb NOG NOOIT gehad dat ik me niets meer herinner, wel eens delen van avonden niet maar niet zo extreem dus. |
ik denk t niet..want als ze wat in je drinken gooien word je echt heel slecht (echt overgeven, niet meer zelf kunnen lopen, etc.)
ik denk dat je die wodka met sap gewoon heel makkelijk heb weggeketst, omdat je daarbij de alcohol niet zo goed proeft. en hij zal m ook wel erg sterk gemixt hebben..maar waarschijnlijk was je gewoon stomdronken.:o |
Jij hebt hoogstens last van een overdosis gewetensgravitatie :p
|
Het klinkt vrij vaag, ik heb geen idee :o
|
Citaat:
|
hehe wat een achterlijk verhaal :D
Proost |
:d
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zou best slechte xtc kunnen zijn ga je ook hele avond van kokhalzen maar r komt niks uit...
|
Citaat:
|
In zo'n geval kan je beter meteen even naar een ziekenhuis rijden om een testje te laten doen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Maareh, op de opmerking waarom me moeder dat niet had gedaan, ze is niet de doorsnee moeder, doet het liefst alsof ze t niet door heeft dat ik drugs/alcohol gebruik/heb gebruikt. Tjah.. |
Als je het aan mij vraagt heb je gewoon te veel gezopen.
|
Bij nader inzien, je kan natuurlijk ook de dag erna een drugstest laten doen dus ik denk ook dat jij dat bedoelde, sorry had er even niet aan gedacht.
Ja dat had ik zeker moeten doen!!! Achjah.. I'll never know now. |
je hebt helemaal niks in je drankje gehad.
dank u daag |
Citaat:
Ik denk dat het weinig zinvol is te speculeren of er nu wel of niet wat in je drankje is gegooit.. Is lastig te baseren op bovenstaand verhaal... |
Je kunt gewoon niet tegen drank. (punt!)
En kunnen de FB's dit soort threads niet gelijk sluiten? Zoekfunctie is genoeg als het gaat om 'iets in me drankje' topics. Ik zie nu pas dat je ook nog irritante taalfouten maakt :( |
Citaat:
Ik geloof trouwens wel dat je mogelijk wat in je drankje gegooid had hoor. Heb zelf ook wel eens een apart geval gehad, je voelt echt wel wat er met je lichaam gebeurt hoor. In mijn geval werd mn ademhaling enorm traag o.a. Heb ook wel eens gehad dat ik dan jongens in de verte hoorde praten over of ze me nou mee naar boven zouden nemen of niet. Gelukkig was ik toen er helemaal bij. Maar het blijft altijd speculeren en ik heb het tot nu toe nog niet echt als supererg ervaren. |
Citaat:
|
ja
maar kom op zeg, als mensen opeens te zat zijn zeggen ze vaak gelijk dat er wat in hun drankje zat. |
Citaat:
FB's doe u werk eens hier ajb :) |
Ik denk dat je gewoon teveel gezopen hebt (dat krijg je als je alleen breezers gewend bent en dan ineens vodka gaat zuipen).
|
Citaat:
http://www.dailymail.co.uk/pages/liv...n_page_id=1770 http://www.dailymail.co.uk/pages/liv...n_page_id=1770 |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:08. |