![]() |
Noyalty tracks online!
op http://www.myspace.com/noyalty staan twee nieuwe tracks van de aankomende debuut full length "Between The Broken"!
Check t! |
Gedaan maar het is kut. Het zou misschien leuker zijn als ze niet even slechte hardcorebands ongegeneerd zouden hebben gekopieerd.
|
Wederom netjes Daniel!
Volgensmij had ik hier al een aantal nummers van gehoord? Laatste keer in de Alt als ik me niet vergis? alvast succes in the cave!!.. ehehe :p (vooral met parkeren :p) |
Citaat:
Citaat:
|
==>eigen muziek.
het doet me vrij weinig en die cleane stem klint te gay voor woorden. |
Citaat:
|
Citaat:
Daarnaast vind ik het best goed klinken (Y) |
De productie is best goed en het is allemaal strak enzo maar toch kan ik er geen harde plasser van krijgen, dit is al te vaak gedaan.
|
Citaat:
verder klinkt de muziek best ok. |
Doet niet onder voor boy sets fire (Y)
|
heb dit al 10000 keer gehoord
|
Citaat:
Anarchy blijft uiteindelijk toch de beste of niet? PUNK MAN Het was een lange en ontzettend dronken nacht :D :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
al honderd keer eerder en beter gehoord en pieterb is een sul.
|
Je kent hem helemaal niet? Mijn devies; ga meer sporten zodat je testosteron gehalte eens op mannelijk niveau komt en je niet de hele tijd hoeft te bitchen als een wijf. Of even aan je pa vragen of hij de zijwieltjes van je fiets af wilt schroeven, misschien kun je je kleuterperiode dan eens afsluiten.
|
ik heb een gevoelige snaar geraakt?
overigens best mooi dat je mij allerlei zaken toedicht terwijl je mij ook helemaal niet kent, nietwaar metal :)(Y)! |
Citaat:
|
ik heb dus inderdaad je gevoelige snaar geraakt begrijp ik?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:49. |