![]() |
Colin McRae Dirt
De demo is vanaf vandaag (in ieder geval op de 360) te downloaden. De release datum is me niet helemaal duidelijk, ik heb zowel 1 Juni, als 15 Juni als 22 Juni gezien, maar ik weet wel dat ik 'm de dag dat ie uitkomt ga halen.
Hier wat plaatjes: http://image.com.com/gamespot/images..._screen003.jpg http://image.com.com/gamespot/images..._screen005.jpg Demo beviel me goed, vind het een beetje jammer dat ze er al die andere racesoorten bij hebben gedaan, vooral die trucks lijken me niks, maar het rally rijden is zoals altijd hard. (y) |
ziet er leuk uit.
|
ik zie nu 15 Juni staan op de site van codemasters (y)
|
heb em ook ff gespeeld. ziet er goed uit. playability was ook niet mis. wie weet haal ik em wel
|
Citaat:
|
Ziet er weer vet uit (y)
|
vond de demo trouwens wel wat meer arcade aanvoelen, beetje jammer, met colinmcrae 05 heb ik nog ooit eerste gestaan online maar als het makkelijker gemaakt wordt gaat dat niet meer lukken ben ik bang ;(
|
overmorgen!
|
ik ga em niet halen
|
Citaat:
|
ik ga dalijk al even langs de music store en intertoys, kijken of ze 'm niet toevallig een dagje te vroeg al in de schappen hebben liggen :o
|
ze hebben 'm nog niet :(
|
Citaat:
|
de 22e is hij er officieel, maar bij de music store zeiden ze dat ik 'm wel een paar dagen eerder kon komen halen
|
ziet er prachtig uit maar het hele race genre doet me niks. heb ik trouwens ook nooit begrepen ook niet/
|
Citaat:
|
dit zou wel eens de reden kunnen zijn dat ik een xbox360 ga kopen dat en forca en halo
|
Citaat:
|
Rally racen vind ik niet zo gaaf, maar niks mis met de graphics iig. Alleen V-Rally2 vond ik echt vet, maar die doet het hier helaas niet meer.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
morgen zullen ze 'm wel hebben, en anders donderdag wel (y)
|
godverdomme eindelijk! vandaag is ie er, zo maar even naar Helmond fietsen
|
ik heb 'm nu, eerste wat me opviel is dat er zo goed als geen stof is, dat viel me wel tegen aangezien ik juist extra veel had verwacht bij een nex gen game... verder is de serie er niet op vooruit gegaan aangezien er minder normale rally races zijn en extra andere soorten die ik niet eens wil spelen, maar het rally racen is dan wel weer erg leuk (y)
|
dat eerste plaatje dat je hier ziet is dus gewoon nep trouwens, zoveel stof waait er dus helemaal niet op
|
mischien heb je wel genoeg stof bij sega rally
|
heb vandaag serieus voor het eerst pas de niet-rally klassen gespeeld en eigenlijk is het toch vrij leuk, al vind ik dat vrachtauto-racen op paden waar net 2 auto's langs elkaar kunnen nog niet zo tof werken
|
nog steeds niemand die het speelt hier? :(
heb de career al een tijdje uitgespeeld, maar nu ook op 100%, ben nu bezig met achievements halen en zit ondertussen al op 875, nog maar 2 rally's en 300km rijden en dan heb ik alle achievements voor dirt :cool: |
je moet hier ook niet zoeken naar xbox360 liefhebbers. ga is kijken op www.xbox360only.nl
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:37. |