![]() |
Favoriete Lifestyler verkiezingen 2007 - FINALE
Om voort te borduren op een halfbakken traditie gaan we dit jaar weer kiezen voor de meest favoriete Lifestyler! Om het anderhalf jaar bekijken we onderling wie van ons met de eer mag gaan strijken. De uitslagen van vorige edities waren als volgt:
juni 2004: 1. eXo 2. Teun 3. Hermione & Vixen 5. Mortischa, Snoodaard, Cha0s, Craig Rogen December 2005: 1. Bardamu 2. Metal 3. Craig Rogen & Paranoide 5. Avelon, Vixen, Teun, Tonsillitis aantal deelnemers: Voor de editie van dit jaar zijn maar liefst 92 forumers geselecteerd die in de eerste ronde zullen worden verdeeld over vier poules van 23 Lifestylers. Hoe werd je geselecteerd: Een selectie maken uit honderden forumers is niet zo gemakkelijk. Er is gekeken naar de topics van de afgelopen maanden om een beeld te krijgen wie daarin een aandeel hadden; fototopics buiten beschouwing gelaten, aangezien daar ook niet-lifestylers komen pronken met hun smoel. Hoe gaan we in de finale aan de slag? Simpeler kan niet: kies gewoon je favoriete forumer van de twee. Uitslag halve finales: Botulismf 34 - Bardamu 17 Metal 19 - Paranoide 32 De finale: Botulismf - Paranoide Spannender kan haast niet. Zowel Paranoide als Botulismf hebben nooit eerder in de finale van dit virtuele evenement gestaan en ook hebben beiden een finalist van vorig jaar met verplétterende cijfers verslagen. Denk goed na eer je kiest, want dit kan wel eens zweten worden! Het zou leuk zijn als je je keuze onderbouwt |
Paranoide
OMDAT: Ik meer dan eens moet lachen om haar posts, ze geniale dingen verzint, het cancer/kanker/kreeft/krab verhaal (Y). |
Paranoide
|
Botulismf omdat de eerste 2 stemmen naar Paranoide gingen.
|
eigenlijk is de manier waarop ik heb gestemd niet echt logisch maar ik stem op
paranoide |
paranoide, want (Y)
|
botulismf want die heeft een lekker kontje
maar paranoide is een goeie tweede |
Botulismf
|
Citaat:
|
paranoide, wegens meer bier, wh,b, msn,lulz,etc.
|
paranoide
|
botulismf
|
Paranoide
|
Paranoide
|
Citaat:
Ik ga voor Botulismf, maar heb er eigenlijk geen motivatie voor. |
Citaat:
|
Paranoide.
|
botulismf gvd !!
|
Paranoide - ze is grappig en ze maakt toffe tekeningen
|
Paranoide
|
Paranoide natuurlijk!
|
Zpanning.
Botulismf. Omdat ik wijn op heb. |
botulism NATUURLIJK
(hoewel para een goede tweede is hoor ) |
paranoide
want ze is stoer en mooi en grappig en 'zichzelluf'. (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Botulismf. Ten eerste omdat hij natuurlijk veel leuker is, ten tweede omdat hij vindt dat ik hem moet verslaan en ik hem dat uiteraard niet gun, ten derde omdat we vandaag een geniaal grappig gesprek over kakkerlakken hadden, ten vierde omdat kip en ten vijfde omdat hij twee ogen heeft.
http://www.futurama-madhouse.com.ar/fashion/lawyer.jpg |
Volgens mij mag ik niet stemmen maar ik doe het toch: Paranoide. Hoppekee!
|
|
Paranoide, ze heeft het gewoon! :)
|
Citaat:
Oja en dikke kans dat ik vanaf volgend jaar elke ochtend bij je in de tram zit, want als het meezit woon ik binnenkort in de buurt van de Boshuizenstraat en dat is twee haltes van Uilenstede. :eek: |
Botulismg omdat blism
edit: omg de -g ipv de -f |
paranoide - alleen al vanwege het woord snodaard, zij is de enige die dat woord ooit in mijn bijzijn gebruikt heeft.
|
Omdat op Paranoide niks rijmt stem ik op Pranoide.
Tuttubel ik ben een beetje dronken, daarom juist nu een liehdesverklaring. ik vind je leuk. ik ben verlied op je. |
Citaat:
ffff, verlieffffd. |
Paranoide, omdat gewoon..
|
Citaat:
|
Botulismf - mf
|
Citaat:
ontzettend irritant (n) |
Paranoide@@@@@@@@@@@@@@@!!!!!!!!!!!
|
Citaat:
|
Citaat:
:cool: |
paranoide want, nouja, duh
|
paranoide, want gewoon
|
Paranoide, want hahahah
|
wtf komt opeens iedereen in m'n buurt wonen :confused:
ennn ik stem toch paranoide |
Citaat:
|
Paranoide natuurlijk!
|
botulismf natuurlijk, omdat ie cool is en een jongen
|
paranoide, ja want ze schrijft grappig. (what's new)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:01. |