![]() |
Door de pil borsten groter?
Ik heb een vraagje aan jullie over de pil.. Ik heb namelijk nogal kleine borsten en zou graag willen dat ze wat groter zouden worden en ik heb weleens gehoord dat als je aan de pil gaat dat je borsten dan ook iets groter worden.. Weet iemand misschien hoe groot die kans is en hoeveel groter je borsten dan ongeveer worden? Alvast thnx voor je antwoord!
|
uhm ik denk als dat waar is dat dan alleen in begin in want je kunt ook aankomen van de pil als je die net slikt dus misschien dat vollere borsten daar ook bij hoort
|
bijwerking van pil is dat SOMMIGE meisjes wat aankomen (en dus borsten ook groter worden) ik zal ff bijsluiter pakken maar daar staat alleen op dat er kans is op 'gevoelige of pijnlijke borsten'.
Maar je kan het proberen..... |
bij mijn vriendin zijn ze wel groter geworden :)
|
Citaat:
|
Hmmzzz... Maybe moet k t is proberen dan...
|
whaha, en als aanleiding van deze topic gaat 90% van meiden met kleine borsten die op't forum komen aan de pil:D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik hoor de van mijn vriendin dat er een pil is die je borsten ongeveer 1 cup groter maakt. Het is niet heel onlogisch natuurlijk: in de pil zitten hormonen en die kunnen op van alles van invloed zijn. er zijn ook pillen waar je veel van aankomt of juist van afvalt. Je moet de pil in elk geval niet gaan zien als een middel om je borsten groter te maken: bekijk altijd het hoofddoel... het beschermen tegen zwangerschap en het regelmatiger maken van de menstruatie.
|
Citaat:
|
ik zou niet alleen aan de pil gaan omdat je grotere borsten wil.
dan valt het alleenmaar tegen als er niks gebeurt en straks krijg je last van andere bijwerkingen zoals aankomen, depressiviteit etc. |
Citaat:
|
Mijn borsten zijn wel een cup groter geworden toen ik aan de pil ging, maar of dat ook echt door de pil is gekomen weet ik niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
zouden meer jongens allemaal moeten weten!! :) |
stuur even een before en after foto naar dit topic dan krijg je automatisch wel wat te horen: http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=159683
(y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb 2,5 jaar Diane-35 geslikt en m'n borsten zijn er NIET door gegroeid.
Er valt niks te zeggen over "de kans dat..." want het verschilt gewoon per persoon. Proberen kan natuurlijk altijd ;) |
Citaat:
|
Bij mij zijn ze wel 1 cup groter geworden
|
ehm, ik mag de pil niet slikken vanwege een bloedafwijking dus kan je niets uit eigen ervaring vertellen, maar borsten van vriendinnen lijken soms iets te zijn groter. Ik heb gehoord dat dit vooral komt omdat ze gespannenderderder (spraakgebrek) worden, maar sowieso kom je inderdaad vaak wat aan door de pil en bij sommige meisjes worden hun borsten ook wat groter als ze aankomen.
Dit gebeurt echter niet altijd, een vriendin van me werd alleen maar dikker rond haar heupen, en kreeg er geen grotere borsten van. |
stoppen met de pil levert weer dezelfde problemen op heb ik gehoord, ik bedoel, dames kunnen weer wat aankomen ...
|
meeste die ik ken vallen juist weer af...again....dont ask me, geen ervaring met pillen GRRRRRR :mad:
|
ok, waarschijnlijk kennen wij verschillende vrouwen :)
maareh, rot voor je ... altijd condoom dan maar, sowieso? of spiraaltje denk ik ... |
ach ja, er zijn zoveel mogelijkheden he. tis wel kut maar liever dat, dan trombose en allerlei infarcten enzo.
heb nu erge long distance relatie (lees: 6000 km of meer haha), dus de seks is sowieso op het ogenblik erg veilig :D |
da's handig ja :) mijn vriendin heeft een spiraaltje, ook erg aan te raden!
|
Ik ben aan de pil (Trinovum) en ik geef eerlijk toe dat ik inderdaad "groter" ben geworden. Maar ik zou het niet alleen doen om grotere borsten te krijgen! Je krijgt natuurlijk wel een hele reut hormonen naar binnen en dan zou ik het ook meteen met een goede reden doen (anticonceptie)!
|
hmmm, zijn er meisjes die door aan de pil te gaan hoopten op grotere borsten dan?
|
bij mij zijn ze heeeeeeeeeeeeel ietjes groter geworden. Je ziet het verschil bijna niet hoor. En er is geen garantie dat van de pil je borsten groter worden. BIj sommige meisjes wel en bij sommige meisjes niet.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:21. |