![]() |
Waar erger jij je op dit moment aan?#2
#2 Toch? Dus het mag.
Ik erger me er aan dat ik dit topic moet openen en ik erger me eraan dat ik bijna chaggerijnig ben maar eigenlijk nog te vrolijk en ik dus niet compleet mensen kan gaan uitschelden onder het mom van 'ik ben chaggerijnig' |
ik raad het je aan om dat toch maar wel te gaan doen!
|
Ik ben op DK, where the sky is blue and teh angels fly! Hoe kan ik me hier ergens aan ergeren :confused:
|
Oh toch even een klein puntje van kritiek. Chagrijnig.
|
Citaat:
|
Citaat:
vreselijk mooi! maar volgens mij staat alles jou gewoon goed. |
Shit, bijna tegenstander vernietigd, knal ik met mijn ruimteschip tegen een asteroide aan. :(
|
denk je? ik denk dat hij bij jou veeel beter zou staan hoor!
|
Citaat:
|
nee joh, jij hebt daar een veel beter figuur voor en een leukere uitstraling!
|
ecnelis en ookhallo ga eens op onzin spammen, jullie iriteren mij.
|
Je galajurk stond je toch goed ecnelis!
|
nee joh gek! ik heb die hele vrouwelijk curves niet, een plank met een jurk is toch ook niet mooi! Ik durf te wedden dat het op jouw huid echt als schitterende zijde ligt, en dat heel die jurk een eigen leven begint!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hij was speciaal voor jou gemaakt! Dan staat ie jou natuurlijk veeeel beter dan mij. ;) En je haar, in die knot, dat zag er ook heel leuk uit!
|
ik had mijn haar niet in een knot! en ik had vrrrreselijke gympen er onder aan, omdat je die door de jurk toch niet zag! nee, dan kon ik van jouw gesammtkunst toch nog wat leren! het klopte gewoon helemaal precies!
|
Citaat:
|
maar die jurk stond je wel goed!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik had jouw ...lieve blik...tijdens het modeltekenen wel eens willen zien, daar heb ik veel goede dingen over gehoord! |
Citaat:
|
Aan blizzard, dat ze starcraft 2 nog niet af hebben. :)
|
Citaat:
En ik irriteer me aan mijn slapeloosheid en koppijn |
wat dan? Wat dan?
|
Citaat:
dat was echt mooi he? ik erger me er gewoon aan dat ik niet zo'n foto van mezelf heb! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja Maxwell, met jou prachtige gespierde lichaam moet je toch elke houding zo lang kunnen vasthouden als je wilt.
|
Citaat:
En dan die lieve oogjes, en die stoere doch zachte doch mannelijke blik! edit: ik erger me eraan dat ik geen vriendje heb op het moment! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
was ik maar daar om je te verwarmen! edit: ik erger me eraan dat ik er niet was om je te verwarmen, jij dwalende ziel op de noordpool! |
Citaat:
ik weet niet of die tegen jou op kunnen hoor. Volgens mij hebben ze die school speciaal voor jou geopend. Ik erger me eraan dat er geen school voor mij is die zo goed bij me past zoals jouw school dat bij jou doet. En dat die opgespoten bambi van een Marijke langskomt tijdens de chaosweek, dat moet dan maar. |
Citaat:
|
Citaat:
ach welnee, als ik iemand zou moeten zoeken die bij mij zou passen, zou ik een man vinden met een sigaret in zijn mond, littekens op zijn wangen. met andere woorden, een schobbejak. Meer verdien ik niet, er zijn andere mensen op de wereld die vreugde en liefde verdienen! Daar erger ik me soms weleens aan. |
Citaat:
maar de kunstacademie is toch een perfect alternatief voor jou? ik weet dat je mij niet kan missen en deze samenleving.. maar om zo gevormd te worden naar een wereldberoemd kunstenaar is natuurlijk geweldig |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik erger me aan iedereen en de hele wereld en aan mezelf en aan alles enzo! :(
|
Citaat:
|
Nog een werkloze kunstenaar die teert op overheidsgeld, jeetje!
:evil: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, 'uniek' kun je het ook noemen :o :o
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:47. |