![]() |
als je een lul verder duwt is het sex dan spannerder?
mijn vriend heeft eeen erg groote lul en als hij bij me in komt vindt ik dat erg heftig
al durf ik hem er niet helemaal in te duwen. nu vind ik sex niet erg spannend met mijn vriend als ik hem er verder in duw is het dan spannerder |
Dus je vind sex met je vriend niet spannend? :confused:
Dus vind je het dan ook niet leuk als hij z'n lul d'r niet ver genoeg in stopt? Maar als hij hem d'r verder in stopt, zul je wel meer sex genot hebben, zolang hij maar niet tegen je baarmoeder ligt te stoten, want dat kan dan wel weer pijn gaan doen. |
Citaat:
|
ik begrijp het niet helemaal hoi
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vraag mij af waarom ik deze post serieues zou moeten nemen....
|
even een goed antwoord; nee, dat is niet lekkerder, als ik mijn vriendin moet geloven
|
Wat is er SPANNEND aan een lul dieper in je duwen??? Het is misschien wel spannend om 'die lul' eens op een andere manier te 'ontvangen' (achterlangs of op zen hondjes of weet ik veel)...
Spannende seks is voor mij iets nieuws proberen (bv ander standje, hulpmiddelen gebruiken, ..) of een spannende plek waar je betrapt kan worden of elkaar opgeilen waar anderen bij zijn of .... Maar een lul dieper stoten? :confused: Probeer het eens he? |
ik kan me wel voorstellen dat het lekker is om je lul helemaal in haar te voelen, dus jouw lichaam helemaal tegen haar aan ...
|
Citaat:
maar ga is een ander stantje doen. Op zijn hondje schijnt enorm geil te zijn voor het meisje misschien is een sex kalender wat. Elke dag een ander standje :p |
het trieste hiervan is dat jullie dit allemaal zo fucking serieus nemen...
|
Tis lullig of het niet serieus te nemen. Straks meent ze het echt serieus, zit zij mooi te balen als wij het lopen af te zeiken. Maarja op zich is het ook wel grappig
|
And than Shao called for a " S L O T J E "
|
Citaat:
|
Citaat:
|
*dondert van chair* :rolleyes:
|
Citaat:
*begint beetje wantrouwig gevoel te krijgen bij topics van meiske17* :rolleyes: :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
Mijn vriend heeft een erg groot lid en als hij me penetreert, vind ik dat erg leuk, ook al durf ik hem er niet helemaal in duwen. Nu vind ik seks niet erg spannend met mijn vriend. Zou het spannender zijn als ik zijn penis verder in mijn vagina duw? Antwoord: :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
Als je hem er dieper in doet, wordt het misschien wel lekkerder, spannender weet ik niet. Anders doe je gewoon wat langer aan voorspel :) |
Citaat:
Waar heeft dat mens trouwens op school gezeten. Het is of "het", óf de seks.. niet "het seks" :D Maar ik moet zeggen dat het gigantisch spannend is om je baarmoederwand blauw te laten beuken.. :rolleyes: |
Ik vraag me trouwens ook af hoe JIJ de lul van je vriend er verder in kan duwen :confused:
*ziet plaatje voor zich waar een meisje een lul vast heeft en die erin duwt* :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maarja dan moet die jongen het niet op z'n heupen krijgen en gigantisch gaan liggen bonken ALS het pijn doet.. Want als het geen pijn doet *denkt aan zichzelf* is keiharde seks echt fantastisch :) Oeehh.. :p |
Kheb liever lekker rustig in en uit... in en uit... in en uit... zodat je het telkens lekker erin voelt glijden... :) :o
Enfin, gaat het ni over *kuch* |
*auw*
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:48. |