![]() |
Ideaal schoonheidsbeeld
Heyhey! Ik wil graag van jullie weten:
Wie/wat zien jullie als een ideaal schoonheidsbeeld? Wat vinden jullie echte bloedmooie uiterlijke kenmerken, en wie vinden jullie zelf een echte schoonheid? En qua innerlijk, het perfecte innerlijk? Ik vind zelf iemand heel mooi van buiten, als diegene zijn innerlijk al uitstraalt, en die gene dan ook een mooi innerlijk heeft. Qua echte uiterlijke kenmerken vind ik grote opvallende groene/blauwe ogen heel mooi, maar ook echte donkere bruine ogen vind ik prachtig. En sproetjes vind ik echt prachtig! |
Bah, perfectie...
|
De combi van factoren maakt iemand heel erg mooi of juist lelijk. Er is geen boeket van factoren die ik als superieure schoonheid beschouw.
maar een paar favo voor bij de mannen. -sprekende ogen -niet te grote kaak (ik val niet opneanderthalers:p) -mooi haar (jaja kale mannen zijn voorlopig niet aan mij besteed:P) |
maak je toch niet zo druk over het uiterlijk... het gaat vaak om uitstraling of iemand een bleke huid heeft boeit niet, je valt op een persoon...
|
Citaat:
en ik maak me druk om mijn bleekheid, maar dat is een heel ander topic :P |
Er zijn basisdingen waar mannen aan moeten 'voldoen' (niet te veel vet en genoeg spieren, mooie/sprekende ogen, een zelfverzekerde en vrolijke uitstraling, intelligentie, humor, respect, een bepaalde klik met mij), maar wat ik mooi vind is veel te uiteenlopend. Dan weer is een lange, brede, blonde kerel prachtig, dan weer een slanke, spitse, donkerharige. Eigenlijk vind ik hoge jukbeenderen mooi, maar dan weer val ik op iemands prachtige ogen, ookal heeft hij dan niet die jukbeenderen. Of eigenlijk vind ik donker haar het mooist, maar blonde jongens hebben van die prachtige lichtende armhaartjes. Oftewel, het ligt er maar net aan.
|
ik vind mannen die er niet standaard uitzien mooi:) de meeste lijken zo op elkaar, 13 in een dozijn enzo. Maar even generaliserend...een man zonder pukkels, met een vlot kapsel en absoluut geen onderkin, niet te stevig niet te dun, sprekende ogen, geen terugwijkende kin maar ook niet johnny bravoachtig, niet te grote neus en normale oren, sommige mensen hebben vet rare oren, met hele grote oorschelpen of varkensoorlelletjes:S. En dat was het dan zon beetje wel.
|
ten eerste, het moet een man zijn en geen jongetje.
lang en dun.(maar geen slungel eh) mooie handen. paar dagen baardje donker haar, lichte ogen. lekker ruiken. vrolijk/open gezicht. zelfverzekerde uitstraling. dat zijn voor mij uiterlijke kenmerken die ik wel ideaal vind. maar weinig van mn vriendjes voldeden hier volledig aan. |
ze mot dikke tieteh hebbe.
|
Tuurlijk is uiterlijk wel belangrijk. Niemand valt op lelijkerds.
|
Een gephotoshopte Kate Moss natuurlijk.
:rolleyes: |
Mijn vriendinnetje is mooi :)
Het allermooiste aan haar vind ik haar groene sprekende ogen. Maar eigenlijk vind ik alles aan haar mooi. =) En ik vind uiterlijk wel degelijk belangrijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ja dat vind ik ook maar het was even ter nuancering van nare man zijn post. ;)
|
Wat het meest mooie is= Perfect-1...
Dus dingen als -mooie ogen -lang golvend haar -kuiltjes -ranke lichaamsbouw -een mooi buikje(meest onderschat gebied van de vrouw!) -sportief -blij -dominant of juist verzorgend -lief -interessant. En dan moet het ergens mis gaan. Een oog dat niet geheel goed is, een irritante eigenschap, hinderlijk gedrag... Dat maakt een vrouw echt begeerlijk! PS: kijk maar eens naar de mooiste vrouwen. Bij allen mist er iets, wat juist oneindig interesseert. Ook goed voorbeeld: spiegel een gezicht eens voor de grap, lelijk! :o |
perfect is onmogelijk, maar voor mij aantrekkelijke kenmerken zijn van top tot teen:
- lang donker of rood haar (beetje wild haar is wel leuk) - lichte kleur ogen (liefst blauw) - blanke huid (heel klein beetje gebruind) - kleinere maat tetten (A,B) - normaal postuur - genoeg kont - en genoeg knuffelvet, anders kan je net zo goed een houten plank knuffelen + het geeft dan ook wat meer mee tijdens een heftige vrijpartij en biedt houvast :o En tja, de innerlijke schoonheid, vrolijk, ondeugend, over poep kunnen lachen en praten, beetje gek. en wat iThink zegt, een 'afwijking' is idd aantrekkelijk, perfect is gewoon te perfect. Anders gezegd, niet perfect is perfect :o |
Puur op uiterlijk oordelend vind ik mooie ronde billen, beetje bredere heupen en een klein beetje een buikje erg aantrekkelijk.. en natuurlijk zo'n vrolijke sprankeling in de ogen. Een beetje een verlegen uitstraling vind ik ook super.
|
Citaat:
|
- egale huid
- een natuurlijke huidskleur - sprekende ogen - volle lippen - slank postuur - ronde billen - niet al te groot De rest van het uiterlijk boeit me niet zo. :) |
ik vind alleen mensen met zo een heel blanke huid erg lelijk
|
- groot
- donker haar - lichte ogen - mooie handen - borsthaar - beetje gespierd, of toch zeker strak - mooie tandjes en LACH - verzorgd En dit alles kan met niet zoveel schelen als zijn karakter maar de eigenschappen heeft waar ik op val. En dit is ook niet het enige waar ik op val, ik ben al voor andere fysieke eigenschappen gevallen :) |
Citaat:
|
Mijn ideale schoonheidsbeeld wil nog al eens wisselen. Het ene moment donker, het volgende moment blond. Maar in het algemeen genomen:
- Goed verzorgd (Leuk kapsel, frisse huid, lekker ruikend) - Mooie, schone tanden - Mooie, sprekende ogen - Klein neusje - Spontane lach - Zachte, goed verzorgde lippen - Baardje/sikje - Schouders breder dan de heupen - Slank, en (licht) gespierd lijf - Goed verzorgde handen, met schone (!) nagels - Enige beharing - 1.80 of iets langer (ik ben zelf ook niet zo groot) - Een bepaalde kledingstyle die niet precies te omschrijven is. |
Laat me voorop stellen dat een man niet aan een schoonheidsideaal hoeft te voldoen om aantrekkelijk te zijn voor mij :)
*lang (ben zelf 1.85m ;) ) *mooie handen (lange vingers) *lang haar + baardje(mits goed verzorgd) *lichte ogen *niet heel gespierd *lichaamshaar (niet teveel) *mooie stem (hoort dat erbij?) *goed verzorgd en lekker ruikend (oeh, als mn vriendje net onder de douche vandaan is... :bloos: ) Verder vind ik het mooi als iemand veel glimlacht. |
Ideaal bestaat gelukkig niet. Meestal vind ik een jongen leuk met donker haar en blauwe ogen. Maar kval vooral op iemands uitstraling. Een verzorgd uiterlijk is natuurlijk wel een must.
|
Citaat:
|
Oh shit, ik kan het wel schudden zo te lezen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hanna Verboom
|
humor
en alles wat daar mee samenhangt, dus een leuke lach, mooie tanden, een leuke uitstraling, sprankelende oogjes, goede lichaamstaal. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:28. |