Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   mij vriend zet naaktfoto's van mij op internet (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=158777)

meiske17 14-07-2002 19:47

mij vriend zet naaktfoto's van mij op internet

mijn vriend heeft naaktfoto's van mij op internet gezet!!!!!!!!
ik hou veel van hem moet ik hem nou dumpen
:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

tatoo 14-07-2002 19:58

Hem eerst verot slaan en dan dumpen. Andere volgorde kan ook. :D

Dark Angel 14-07-2002 19:59

Wat vind je ZELF?

miro 14-07-2002 19:59

Ik vind dit eerlijk gezegd echt een domme vraag wel een :rolleyes: waard. Tuurlijjk moet je m dumpen. Of doe m nog veel ergere dingen aan, neem wraak, knijp in zn ballen enz.

Lethalis 14-07-2002 20:01

Don't get mad, get even.

Chloe Siere 14-07-2002 20:02

dumpen...

je heet toch niet toevallig sabrine?? k ken dit verhaal namelijk :)

Gothic 14-07-2002 20:08

Naief

DarkCat 14-07-2002 20:08

Waar staan ze? :D

MissBi@tch 14-07-2002 20:23

idd naief ja!
zoiets pik je gewoon niet dat is geen vriend kom op zeg! weet je dat die fotos de hele wereld nu rond gaan en misschien wel bij je klasgenoten of vrienden terechtkomen?????!!!!

DEChengst 14-07-2002 20:26

Citaat:

meiske17 schreef:

URL ?

;)

-Desecrator

Angeles 14-07-2002 20:43

Als je weet op welke site die foto's staan, misschien kun je dan de moderator mailen en proberen of die foto's verwijderd kunnen worden. Probeer ook om die foto's en de negatieven terug te krijgen en pas voortaan op voor je iemand zomaar beschikking geeft over naaktfoto's.

Ik zou hem er zeker mee confronteren en ik zou hem denk ik ook niet meer vertrouwen als ik jou was. Ik denk dat uitmaken het enige goede antwoord is op deze situatie.

never mind 14-07-2002 20:47

dumpen.... :rolleyes:

Dusjcrib 14-07-2002 21:22

Citaat:

DarkCat schreef:
vroeg ik me ook af :D

maar ff serieus antwoord.. Je hebt ook een topic geopend over wanneer wij het zouden uitmaken met onze vriend.. Nou, dit zou voor mij ook een reden zijn hoor. Ik vind het van geen respect voor jou tonen en respect is er nodig in een relatie.. Probeer idd om op de een of andere manier die foto's verwijderd te krijgen en de negatieven in eigen handen te krijgen, en laat hem heel goed weten hoe fout hij is door hem idd te dumpen.. Je moet dit in ieder geval niet pikken

Je wil toch respect in een relatie? Je wil toch dat hij jou in je waarde laat neem ik aan, dat doet hij hiermee niet. Dus wees verstandig en kies voor jezelf, dumpen...

ms glampire 14-07-2002 21:48

haha ik geloof er helemaal niks van

Spyker 14-07-2002 22:26

Citaat:

DarkCat schreef:
Citaat:

Desecrator schreef:
URL ?

;)

-Desecrator

Nou....??!!

ontopic: Ik vindt het niet kunnen, maar het is wel afhankelijk van de manier waarop (en vanuit wat voor achtergrond) hij het heeft gedaan hoe erg het is.

Angeles 14-07-2002 22:46

Citaat:

Spyker schreef:

Nou....??!!

ontopic: Ik vindt het niet kunnen, maar het is wel afhankelijk van de manier waarop (en vanuit wat voor achtergrond) hij het heeft gedaan hoe erg het is.

Over het algemeen ben ik vrij genuanceerd en kan ik ver meegaan in dit standpunt, maar in dit geval kan ik niet zo goed een omstandigheid (achtergrond/manier) bedenken waaronder dit acceptabel is.

PublicExection 14-07-2002 23:08

gewoon geen nakies laten nemuh :D

Isischild© 14-07-2002 23:13

Eerst zo hard verrot slaan en schoppen totdat ie aan de voorkant niet weet dat ie aan de achterkant nog leeft, dan hem helemaal doof gillen, het vastbinden op een stoel in een donkere kelder, zijn mannelijkheid afsnijden en foto's van zijn naakte pielemans op het internet zetten.

Lijkt me wel zo eerlijk...

PublicExection 14-07-2002 23:16

Citaat:

Isischild© schreef:
Eerst zo hard verrot slaan en schoppen totdat ie aan de voorkant niet weet dat ie aan de achterkant nog leeft, dan hem helemaal doof gillen, het vastbinden op een stoel in een donkere kelder, zijn mannelijkheid afsnijden en foto's van zijn naakte pielemans op het internet zetten.

Ik hoop jouw NOOIT iets verkeerd te doen, NOOIT in weg weg te lopen en ook NOOTT tegen te komen :)
anders... aangenaam :p

luckyleo 14-07-2002 23:18

wie laat er dan ook naaktfoto's van zichzelf maken....

Isischild© 14-07-2002 23:20

Verder ben ik best lief hoor....

Angeles 14-07-2002 23:21

Citaat:

luckyleo schreef:
wie laat er dan ook naaktfoto's van zichzelf maken....
Dat maakt niet uit, dat geeft hem nog niet het recht om die foto op internet te zetten.

luckyleo 14-07-2002 23:22

Citaat:

Angeles schreef:

Dat maakt niet uit, dat geeft hem nog niet het recht om die foto op internet te zetten.

nee, maar tioch blijft het vaag. Het hele bericht al. Het is erg kort en er is nog geen reactie van haarzelf geweest.

PublicExection 14-07-2002 23:38

Citaat:

Isischild© schreef:
Verder ben ik best lief hoor....
goed om te weten, nu zal ik al de straat op durven :D

Piccola 15-07-2002 14:21

Citaat:

Isischild© schreef:

Hahaha! :D (y)

Kirk22 15-07-2002 14:33

soms vraag je je af wie er niet naakt op het internet staat...

ontopic: heeft hij je al wijs gemaakt dat hij ze er niet af kan halen? Wat is zijn reden? Wat vind je zelf? Waar staan ze?

Infaustus 15-07-2002 15:45

Citaat:

meiske17 schreef:

url? :D

SuperS 15-07-2002 18:34

Citaat:

tatoo schreef:
Hem eerst verot slaan en dan dumpen. Andere volgorde kan ook. :D
nee, eerst ff internet adres hier neer zetten aub :D

Chloe Siere 15-07-2002 20:43

hm, ik zit nu te denken. hoe erg zal ze het zelf vinden?? ze bedenkt zichzelf nog niet eens om het uit te maken. maar als ze dit echt niet vond kunnen, had ze allang een serieus gesprek met hem gehad neem ik aan... ik bedoel, ze is niet zo verlegen, want anders had ze geen naaktfoto's van zich laten maken.

die jongen is gewoon niet te vertrouwen, tenzij je nooit hebt gezegd dat hij ze aan niemand mocht laten zien e.d.
als je er zelf niet geheimzinnig over doet naar anderen toe, zal je vriend ook zoiets hebben van: ze vindt het vast niet zo erg. maar dan nog had ie eerst toestemming moeten vragen.

dus ik snap niet waarom je het niet uitmaakt.

alpha 15-07-2002 20:54

Hij moet wel een heel goede reden hebben als je bij hem blijft!!! Nee, dit is toch niet leuk? Wanneer hij dit doet zonder jouw toestemming zou ik zeggen: dumpen.

Alicia Silverstone 15-07-2002 21:26

Citaat:

luckyleo schreef:

nee, maar tioch blijft het vaag. Het hele bericht al. Het is erg kort en er is nog geen reactie van haarzelf geweest.

vind ik ook....... :S
Als ze zelf geen serieuze reactie meer geeft gaat ie dicht... :S
Want dit is wel heel vaag, en wat voor antwoord kun je hier nou eigenlijk op geven behalve:
1) haal de foto's van internet af
2) wat vind je er zelf van?
3) vind je het een rotstreek; maak het dan uit.
4) Vind je t wel leuk, probeer er dan wat aan te verdienen :confused:

Isischild© 15-07-2002 21:33

Citaat:

PublicExection schreef:

goed om te weten, nu zal ik al de straat op durven :D

Dat is al een stuk beter om te weten.... ik ben niet echt eng ofzo! Maar mijn vriendje zou het niet eens hoeven te proberen mij zoiets te flikken. Maar ik twijfel ook wel aan het waarheidsgehalte van deze topic... als ik eerlijk ben dan.

tatoo 15-07-2002 21:38

Citaat:

Isischild© schreef:

Was ook al mijn idee, (zie boven)

Jij hebt het veroze en ik heb het bedacht :D

Isischild© 15-07-2002 21:41

Ja, ik denk nu echt zo mijn eigen keldertje in, met een oude houten stoeltje erin, vol met touwen en heel groot plakband... en een jammerend (ex)vriendje erop.... en maar martelen die zooi hahaha! Nee, daar is mijn eigen vriendje veel te lief voor, die zou zoiets nooit doen... :)

kydnav 15-07-2002 21:51

Url???

BCR 16-07-2002 13:49

Nou als je zoveeeel van hem houdt... BRAAK

kneem aan dat je t nu onderhand wel uitgemaakt hebt?

Thutshui 16-07-2002 14:48

Citaat:

kydnav schreef:
Url???

Alicia Silverstone 16-07-2002 14:51

okee nou is ie wel weer leuk geweest.
Dus we doen het zo:
Nog één keer iemand die om de url vraagt, en de topic gaat dicht:o

[^#ComeClose#'} 16-07-2002 15:54

Citaat:

Alicia Silverstone schreef:
okee nou is ie wel weer leuk geweest.
Dus we doen het zo:
Nog één keer iemand die om de url vraagt, en de topic gaat dicht:o

url?? :p
net of dit serieus is :D

Alicia Silverstone 16-07-2002 15:57

Citaat:

[^#ComeClose#'} schreef:

url?? :p
net of dit serieus is :D

:D
mjah, maar deze topic is toch niet serieus volgens mij, dus ik ben het een beetje zat...
Komt de topicstartster terug om te klagen dan wordt dit eerst ff opgeruimd en dan gaat ie weer open. :)
(mits aangetoond dat dit serieus is ghehe ;):o)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:07.