![]() |
waneer zien jullie een relatie echt niet meer zitten?????
waneer zijn jullie het echt zat om nog langer met een relatie door te gaan? :confused:
|
geen idee :confused:
als ik me mateloos aan alles irriteer ofzo.. |
Als ik mezelf beklemd ga voelen door zijn aanwezigheid
als ik me constant irriteer als ik voel dat de verliefdheid weg is als ik er niet tegen kan dat ie me aanraakt als hij vreemdgaat als hij iets anders heel ergs doet. |
als je samen nergens serieus over kunt praten ik vind dat je voor elkaar klaar moet staan in een relatie...
en als je niet meer verliefd bent en niet meer warm of koud word van de ander... als je belazert bent... als je geslagen word... |
Citaat:
|
Citaat:
Ofzo.. :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
jah dat weet ik nu toch nog niet he.... dit is me eerste relatie met een jongen... en vraag niet wat voor jongen :) bij stefan wil ik voor eeuwig blijven :)
|
Als ik merk dat hij liegt...
Als hij vreemd gaat... Als ik me gevangen voel Als ik merk dat ik andere jongens leuker ga vinden dan hem Als ik het niet 'leuk' meer vind als hij langskomt... |
mn redenen dat ik ben gestopt met mn laatste relatie
-ik voelde me gevangen -ik deed geen dingen die ik wou -de verliefdheid was over en er kwam geen houden van voor terug -ik was nog niet klaar voor zoiets vasts -ik was te afhankelijk van hem verder redenen die voor mij kappen zouden beteken -als hij geen respect meer voor mij heeft -als hij geen moeite meer doet voor mij en onze relatie -als hij vreemdgaat -als hij me erge leugens verteld -als hij me slaat |
* als hij vreemdgaat
* als die me claimt * als alles van 1 kant moet komen * als k niet meer vrijgelaten word in mn keuzes |
Als hij me niet met respect behandelt (slaan, geestelijk kapot maakt, vreemdgaat)
Als de gevoelens verdwijnen, als de magie verdwijnt dus. Als ik me niet meer lekker voel in de relatie. Als ik ongelukkig ben ik zijn bijzijn, ook als er niks aan de hand is. |
Hier wil ik eigenlijk niet over nadenken!
Het gaat gewoon goed tussen ons nu, waarom aan het einde van de relatie denken?! :confused: Ik merk het wel.. als het echt niet meer gaat, geestelijk als lichamelijk moet het dan niet goed meer gaan. |
Als hij zou vreemdgaan
Als hij zou slaan Als de verliefdheid over is Verder denk ik dat je overal aan kunt werken. |
Citaat:
Go Gothic go!!! :D:D:D |
Citaat:
Wel, iig, als zij vreemdgaat, dan ga ik toch behoorlijk twijfelen. Ik denk dat als zij mij niet (meer) respecteerd om wat en wie ik ben. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:33. |