![]() |
Wiskunde B1
Hee mensen, ff een vraagje:
Hoe kun je aan een som eigenlijk zien of je biominale kansrekening moet doen? xx Heleen |
Citaat:
Als er maar 2 mogelijkheden met een kansverdeling zijn dan is er sprake van een binominale verdeling. Als je moet berekenen: P(X=6) gebruik je binompdf P(X<=6) gebruik je binomcdf Ik hoop dat je hier iets aan hebt? |
weet iemand misschien waar een samenvatting is van wat je voor wiskunde b1 moet kennen en kunnen?
want ik kan wel al me boeken door gaan lezen enzo maarja. (ik kom er net ook achter dat ik nog veel moet doen, want alles is weggezakt:S..) |
Weet je wat ik nog steeds niet snap
dat <.... 0 > ... of x > 0 <3 weekveel weet iemand waar ik misschien iets handigs kan vinden op internet ..dan ga ik het bij een lekker bakje koffie morgen doornemen :rolleyes: |
Hoe ging het bij jullie
bij mij echt heel slecht begin wel goed gemaakt maar dat kansberekening:| mijn hemel .. vraag wat hadden jullie bij vraag 3 ?? |
gelukkig ging het bij mij wel redelijk.
had 50 punten.. misschien wel meer want ik durfde niet overal punten voor te geven. ik had bij vraag 3 ongeveer hetzelfde van wat het moest zijn dus. |
ik heb ongeveer 35 punten ...misschien iets meer..maar veel meer nee
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:15. |