![]() |
Wat voor misdadiger zou jij willen zijn?
Wat voor misdadiger zou jij willen zijn, dus:
- Een seriemoordenaar: Beroemd worden door je misdaden - Een verkrachter: Dan heb je er tenminste zelf nog iets aan - Een soort Don van de maffia: Almachtig en rijk - Een hitman: met een scope en rifle - Professionele dief: die bijvoorbeeld beroemde schilderijen steelt - een soort Robin Hood: een ''goede'' dief En nog tal van 100'en mogelijkheden. Noem hier wat jij als misdadiger wilt zijn! |
Ts begint:
Ik zou wel een misdaadsyndicaat willen leiden :evil: |
Kuttopic.
Anyway, een cybercrimineel lijkt me dan wel heel cool. Virussen maken, hacken, enzovoorts. Ook een soort assasin lijkt me wel gaaf, stiekem iemand te grazen nemen en dan wegwezen. Al zou ik het nooit echt doen, of course. Dit is meer met games enzo. ;) |
ik zou wel meestervervalser van hele dure kunst willen zijn :D
|
ik wilde in computergames altijd sniper zijn, maar het lijkt me nu wel vet om zo'n 'filmmisdadiger" te zijn ; hele bases laten ontploffen met een ingewikkelde bom en met een granaatwerper de woestijn intrekken, dat soort vage shit, oja en natuurlijk vet veel vrouwen versieren en dan dumpen :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Misschien een combi tussen een paar dingen :p
Mwuah.. Ik ga denk ik toch maar voor Cyber terrorist/dief :p |
Huurmoordenaar, voor (veel) geld iemand vermoorden, zonder je er schuldig over hoeven te voelen, omdat het gewoon je baan is en je opdrachten opvolgt. Wilde ik vroeger altijd worden :bloos: (slechte invloed tv enzo....)
|
Citaat:
|
Als je een verkrachter wil zijn ben je echt een ontzettende sukkel.
Stuk verdriet! |
Citaat:
|
OT: Moslim terrorist!(mede door dit mooie filmpje) terrorisme is hun lust en je leven. werken voor de maffia lijkt me ook wel leuk en pimp spreekt me ook wel aan. |
meestervervalser lijkt me gaof, en dingen jatten uit een museum
|
Veel te veel gespam :nono: Alle offtopic berichten zijn verwijderd.
Absoluut ontopic blijven nu! Geen offtopic discussies meer dus :nono: |
Seriemoordenaar van mensen die hun straf zijn ontlopen.
Huurmoordenaar voor drugskartel/crimineel syndicaat. of overvaller van diamanten/banken, internationale handel in verboden goederen. |
Gangster
|
Citaat:
Ik zou een maffiamevrouw willlen zijn. Dan woon ik in een gigantische villa in Colombia met een groot zwembad en heel veel vrienden en we geven heel vaak feesten en ik ga heel veel op vakantie. Ik ben topcrimineel maar eigenlijk doe ik niets (meer) iedereen heeft respect voor me en ik krijg aan alle kanten geld en wordt goed beschermd. |
Ik wil net als Don Vito Corleone zijn. Zelf niet de misdaden doen, alleen alles bedenken en de opdrachten geven.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Maffiabaas, huurmoordenaar, professionele dief, omdat ik dat goed kan, denk ik. :) (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ben al een misdadiger schijnt, want ik ben geen donor
edit: en ik rook |
Dictator :)
|
Citaat:
|
Drugsbaron in Cuba die overal connecties heeft en in feite onaantastbaar is. En schatrijk natuurlijk.
|
Na het bekijken van the Godfather wilde ik vroeger heel graag bij de maffia. :o
|
Citaat:
Ik ben wel een meesterhacker en zonder dat iemand er ook maar iets van merkt hack ik banken en maak ik miljoenen per dag. Oh, en ik pas mn schoolcijfers aan bij de ib-groep, zodat ik zeker weten slaag :cool: En ik wis al mn parkeerboetes en snelheidsovertredingen en eventuele andere niet-fijne dingen. En mensen die mij niet aanstaan kunnen een hoop onbetaalde boetes verwachten :o En ik heb allemaal gratis accounts bij verschillende dingen enzo :cool: (y) Even snel vliegtickets regelen etc :D (y) Zonder geweld :nono: |
Citaat:
|
Citaat:
|
hmmm, maffiabaas lijkt me wel wat. Zelf dingen bedenken en je onderdanen de klusjes laten uitvoeren. En rijk zijn natuurlijk.
En oh jah, hacker lijkt me ook wel wat (y) |
Ik zou wel de dochter van een maffiabaas willen zijn. Vooral als je enig meisje bent wordt je zwaar verwend. ^_^
|
Citaat:
|
Patrick Bateman
|
OMG DaboMan, wat slim. Want als iemand van de aarbodem verdwenen is, gaan ze natuurlijk kijken of die persoon misschien ergens op de papieren (???) van het scholierenforum staat. IPV dat ze aan de ouders vragen of deze het kind willen identificeren, of aan het kind of het de ouders identificeert of een echtgenoot ofzo.
|
drugsdealer is ook wel wat :) maar dat valt dan onder mn maffioso jurisdictite
|
Een soort Robin Hood :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik wil ook wel de enige dochter van een maffiabaas zijn :cool: |
een scherpschutter
|
Een fiscalist die de fiscus voor ettelijke miljoenen naait (y)
|
Massamoordenaar, meteen de hele mensheid uitroeien. (y)
:P |
Citaat:
|
Een briljant iemand als Michael Scofield, uit Prison Break. :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:30. |