![]() |
Sport topic
Citaat:
Moet je idd ff filmen, ben erg benieuwd om dat te zien. Ik ben een groot liefhebber van vechtsport, zeker om naar te kijken, daarom ook zo dol op de Pride MMA toernooien, lange rondes, eerlijke gevechten en niet een stelletje opgeschoten pittbulls in een kooi (UFC anybody?). Ook vind ik het erg vet dat de underdog ineens de topdog kan worden door een simpele grapple of whatever. Misschien moet ik er toch maar eens aan beginnen. |
ik rijd paard :bloos:
|
eigenlijk zou er gewoon een heel deelforum voor sport moeten komen...
|
Citaat:
Citaat:
|
Haha^
Squash, hardlopen en incidenteel tennis. Tegenwoordig zo'n uurtje of 5 per week. |
Ik probeer een beetje te fitnessen/krachttraining te doen, maar ik verzaak de boel een beetje. Ach ja, ooit...
|
normaal 2x1,5 uur taekwondo en 1 a 2x nog n kilometertje of 8 hardlopen. Momenteel amper wat ivm stage.
|
Ik heb wel betere dingen te doen en zelfs dat niet.
|
Citaat:
|
ik fiets doorgaans 6 keer per week 30 kilometer (naar school en naar m'n werk), omdat het openbaar vervoer hier te beroerd is, daar maak ik me liever niet afhankelijk van. verder niets eigenlijk, behalve af en toe een paar kilometer lopen met m'n hond en stokjes voor d'r weggooien, als ik me verveel.
oh en soms nog een extra 12 km fietsen als ik even op bezoek ga bij een vriendin. |
ohja fietsen, dat doe ik ook wel elke dag maar dat is maar 50 minuten in totaal dus dat stelt niks voor.
|
Maak iedere dag wandeltochten van minstens 2 uur, in de zomermaanden 3 tot 4 keer per week op de racefiets een 50/60 km tocht maken. Momenteel ben ik bezig met upgraden en groot onderhoud aan mijn racefiets, maar zodra dat allemmaal af is ga ik toch eens een 100 km tocht rijden. :)
|
Citaat:
|
Ik doe ook aan jiu-jitsu, 3 tot 4.5 uur in de week En soms nog wat dansen (buik/paal/afrikaanse). Ben pas net begonnen, dus nog maar gele band, maar ik vind het wel ontzettend gaaf.
|
En er is toch al een sport subforum? Verder kijken dan je neus lang is :p
|
Citaat:
|
Het bestaat nog steeds :p
[edit] maar het is natuurlijk wel interessant om te weten hoe je sport en lifestyle combineert ;) |
Damn, nu je het zegt! Ik heb er ook al vaker gepost, zie ik net. :| ;)
|
ik volleybalde tot een maand geleden vier keer per week. Na 12 jaar ben ik gestopt en vooralsnog mis ik het totaal niet. Wel ga ik deze zomer weer beachvolleyballen en is over een aantal weken het NK (y)
|
Ik ben nog steeds bezig het internet uit te spelen.
|
Citaat:
Ik heb trouwens vroeger op ballet gezeten, en op paardrijden. Dat was i.t.t. tonsillitis wél op een suffe manege dus ik hield het na 6/7 jaar weer voor gezien. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik rijd wel op een manege hoor, maar een westernmanege ;) dat scheelt echt een hoop in het sufheidsgehalte als ik het vergelijk met de maneges waar ik heb gelest en stage heb gelopen. ook omdat mijn pony helemaal over de zeik raakt als ze stops, rollbacks en spins enzo doen. gaat ze lopen kutten hahahaha.
|
Ik rij paard, wel op een manege. En de manege is suf, en de instructrice is ook een dik mormel, maar toch zou ik het paardrijden missen als ik het niet zou doen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hapkido (Y).
|
Citaat:
(edit wegens foutje!) |
ben met zeilen t/m cwo 3 kielboot gekomen, dus dat kan ik wel aardig, van de zomer waarschijnlijk golfsurfen of windsurfen
|
Citaat:
Ik wil zelf misschien ook weer op een vechtsport, maar dat weet ik nog niet zeker. Heb 9 jaar gejudoo't en af en toe nog meegelopen met wat jiu-jitsulessen, maar ik doe er eigenlijk helemaal niks mee. |
Citaat:
|
hadden jullie echt niet door dat ik een grapje maakte?
|
ik speelde altijd tennis, maar daar ben ik vorig jaar mee gestopt, maar ik wil het zeker weer oppakken. voor de rest doe ik wel eens aan longboarden hier, maar de heuvels zijn niet zo mooi hier en bovendien vind ik er eigenlijk niet zoveel aan om in mn eentje te boarden, maar met veerle is het wel tof. (Y) in de zomer ga ik meestal golfsurfen. voor de rest fiets ik als een malle door heel amsterdam heen, wat op dit moment mijn belangrijkste bron van vetverbranding is.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik squashte altijd intensief, maar sinds ik op kamers zit gaat dat niet meer. Verder mountainbiken, van mijn 6de tot mijn 8ste judo (dat was meer kinderlijk) en van mijn 15de tot mijn 19de muay thai. En ik motorcross al sinds mijn 14de maar in de zomer van 2005 is mijn crosser overleden (waarschijnlijk te veel olie, gebeurt snel aangezien het mengsmering is) maar dat ga ik deze zomer waarschijnlijk weer oppakken. |
Citaat:
|
Ik ben best goed in badminton.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Is alleen full-contact. :p
Maar het is saai, en hakkelig, er zit geen sier en souplesse in. Ik heb er wel taekwon-do benen door gekregen, voordat je uberhaupt doorhebt dat je geraakt bent heb je er al 3 hangen. En je pijngrens stijgt gigantisch. Dat zijn de voordelen. |
Shotokan karate en wil Kendo gaan doen maar nog opzoek naar een leuke vereniging.
|
Citaat:
|
Ik zeg het fout, ofja, het wordt fout onderwezen/genoemd. Alleen in thailand wordt muay thai gegeven, waar je dus ook echt in wedstrijden ellebogen mag gebruiken. In nederland is het gewoon kickboksen, maar het wordt muay thai genoemd. Sanda is ook wel leuk.
|
Ik ben te zeer een eitje voor vechtsport. Te lui voor atletiek. Niet stoer genoeg om op een paard te durven. Twee linkervoeten dus voetballen zit er ook niet in. En op weg naar mijn werk lig ik vooral te slapen in bus/trein. Dat is wel genoeg sport voor mij.
|
Citaat:
|
Pancrase? Daar heb ik me ook even mee bezig gehouden. Pancrase hybrid wrestling. Submission fighting is altijd goed. En dat filmpje van Bas Rutten op youtube, te vet. Die speedo slip van hem ook altijd, damn.
|
Ik heb 14 jaar klassiek ballet gedaan en toen ik noodgedwongen (bitch van een lerares) dat in eindhoven moest gaan doen ben ik na een jaar gestopt omdat ik langer bezig was erheen te gaan dan dat ik aan t dansen was. Paar maanden geleden begonnen met streetdance omdat ik toch wel een grote dansfreak ben, t miste en een sportkaart bij de uni heel goedkoop is. Komend schooljaar ga ik klassiek ballet wel weer oppakken omdat ik t dus toch wel mis en het is een goede training voor je spieren enzo. Bovendien zit er nu weer een balletschool dichtbij aangezien ik op kamers ben gaan wonen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:58. |