![]() |
Prison break #3
Hier weiter. :)
|
Agent Kim doet mee in de nieuwe Pirates! Ik zag hem en herkende hem direct :D
|
Hij is btw Filipijns, niet Chinees. :o Ik zag hem in Philly btw. :p En volgens imdb zat hij in PotC 2 en zit ie ook in 3. :eek:
|
Citaat:
|
In 2 was ie "headless", dus dat kunnen we ons moeilijk herinneren :p In 3 heeft ie een echte rol en ziet hij er gelukkig niet zo arrogant uit als in Prison Break.
|
Citaat:
|
ik ook niet maar ik las al wel dat ie er in zit. wie is ook weer die hoofdloose gast in POTC 2 ??
|
waarom is t nu niet op rtl5? :( het staat wel op teletekst maar het is iets doms over het leukste blondje allertijden ofzo :/
|
Ja, weet er iemand wanneer de herhaling dan wel komt?
Of waar ik de herhaling kan terug kijken van afgelopen donderdag. Groetjes, Josephine |
Ik vrees dat er weer eens besloten is om iets niet uit te zenden i.v.m. tegenvallende kijkcijfers. Kennelijk hopen ze met "blonde seksbommen" op de late avond beter te scoren. Ik denk niet dat er nog een herhaling zal komen. Ik ben zelf maar gaan downloaden.
|
Ah dat is dan behoorlijk kut, weetje toevallig wat de naam is van de aflevering?
Groetjes, Josephine |
Panama (en het is de 20ste aflevering van het tweede seizoen).
Een tip voor als je nog eens de naam van een aflevering van een (engelstalige) tv-serie moet achterhalen: kijk op www.tv.com. :) |
je kan ook kijken op www.myseries.nl mooie kwaliteit ook
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Heb bijna alle afleveringen al gezien :D (y)
|
et seizoen is ook bijna af. nog maar 2 te gaan.
|
Raar dat ze dan net voor het einde er inneens mee stoppen :s zit totaal geen logica in.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hmpf :(
en hoe lang moeten we dan weer wachten tot het volgende seizoen? |
27 augustus begint et in US weer dus dat zal minstens 6 weken erna zijn
|
:o :o :o
|
Gisteren was de laatste hè :o
Ik was boos toen meneer Kim opeens bij de boot stond :( |
Kellerman. :(
|
Citaat:
|
Ja, maar aangezien hij nu in Addisons serie speelt denk ik dat hij toch dood is
|
Citaat:
Ik DENK dat hij leeft. Waarom? Hij zei zo iets van; Dat duurde lang :o Maar goed; dat kunnen ook mensjes van de geheime dienst zijn... En ja, je weet het inderdaad nooit meer met deze serie. Als ze willen, kunnen ze seizoen 8 ook wel opnemen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
o leuk jullie zijn ook bij:D
het was weer spannend. |
Citaat:
|
Ik heb dat met Kellerman nooit zo geinterpreteerd. Hij zal ook nog wel voorstanders hebben (tegenstanders van de Company dan), dus ik dacht eigenlijk dat ze hem kwamen redden en dat ze op de andere schoten en niet op hem. Lets hope so (y)
|
Citaat:
|
Lijkt me sterk dat'ie nog leeft. In de rechtszaal zei hij al dat hij zeer waarschijnlijk vermoord zou worden vanwege zijn getuigenis. Hij is juist zo rustig omdat hij weet dat hij vermoord gaat worden, en hem dat niet veel kan schelen. Hij had immers al geprobeerd zelfmoord te plegen. Die opmerking van "dat duurde lang zeg" was gewoon om die lui een beetje te stangen aangezien het enorm duidelijk was dat die bewakers hem gingen doden.
Ja, je zou het anders kunnen zien, maar dan verdraai je de gebeurtenisen wel heel erg vind ik. |
Citaat:
Dus, Michael zit nu in een soort gevangenis level 2 ofzo. |
en nu vind iedereen hem geweldig, omdat ie iets goeds doet:p
maar vergeet de rest:p |
Citaat:
Nee, hij is keihard dood. |
Ik vond Kellerman vet toen hij de "bad guy" was, maar toch hoop ik dat ie niet dood is.
|
Citaat:
|
Hee iedereen ik heb ff een klein vraagje en ik dacht ik kan hem hier wel kwijt. M'n ouders vinden 24 helemaal kick (ze hebben seizoen 1 en 2, alleen 1 hebben ze nog maar gekeken) en ik wou ze eigenlijk nog een seizoen geven voor de lol. Zal ik gewoon seizoen drie doen of is dat seizoen slecht(er) of iets en raden jullie mij een andere aan?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hee iedereen ik heb ff een klein vraagje en ik dacht ik kan hem hier wel kwijt. M'n ouders vinden 24 helemaal kick (ze hebben seizoen 1 en 2, alleen 1 hebben ze nog maar gekeken) en ik wou ze eigenlijk nog een seizoen geven voor de lol. Zal ik gewoon seizoen drie doen of is dat seizoen slecht(er) of iets en raden jullie mij een andere aan? |
Citaat:
|
zou dit ten eerste niet het 24 draadje moeten ??
en ja ik zou wel et 3e seizoen kopen. et zijn lostaande zeizoenen maar er gebeuren wel dingen die in later{e} seizoen{en} terugkomen kunnen komen. |
Citaat:
|
Citaat:
Heb je echt niet door dat je in het PRISON BREAK SEIZOEN 3 topic zit? vragen over 24 gaan dus hier heen: http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1576629 |
Citaat:
ik dacht dat het topic nummer 3 was omdat nummer 2 en 1 volzaten zeg maar, niet dat het over seizoen 3 ging. sorry dat ik geen zesde zintuig heb om dat soort kennelijk "duidelijke" dingen te zien... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:37. |