![]() |
[K800i] Software werkt niet?
Ik heb vandaag de k800i gekocht en wilde er meteen ff wat muziek op zetten, maar dan nu het volgende: ik kan installeren wat ik wil, de computer blijft zeggen: nieuwe software gevonden, installeren? Dat heb ik nu dus ongeveer 8 keer gedaan, moet genoeg zijn lijkt me...
Wat doe ik fout? |
je moet de drivers installeren die er bij zitten ;)
Check de cd nog eens. |
Hij kan de hardware niet installeren omdat de software niet is geïnstalleerd, zegt ie nu. Wie kan mij als n00b ff uitleggen wat ik nu moet doen?
|
Je moet idd drivers hebben:
http://ma3.extranet.sonyericsson.com...ed_drivers.zip Deze downloaden en ergens uitpakken waar je ze terug kunt vinden, dan de telefoon aansluiten en Windows vertellen dat hij die drivers moet gebruiken. |
Ik heb nu alles geinstalleerd en het zou moeten werken, maar nu is het volgende probleem opgedoken :( .
Als ik de telefoon dmv de usbkabel aansluit op de computer herkent ie hem niet... Alle programma's werken verder wel maar op de een of andere manier herkent de computer de telefoon niet. Iemand nog goeie ideen? |
MyPhoneExplorer downloaden.. dit werkt zonder al te veel gedoe..
|
Citaat:
mijne staat er niet bij... En eigenlijk wil ik dit nu wel draaiend maken nu ik al zo ver ben gekomen! Iemand goeie ideen??? |
ik heb een k800i.. daar werkt ie op;) moet ik dat er persé bij zeggen:P
screenshot http://i41.photobucket.com/albums/e2...aa/myphone.jpg btw.. selecteer telefoonmodus.. |
Update die antieke firmware eens! :p
|
Citaat:
|
|
mijn firmware is geüpdate.. ik zie er alleen nog niet het directe voordeel van in:P
|
Citaat:
ja:P |
Citaat:
|
Nog een vraagje van heel andere aard: Hoe krijg ik navigatie op mn foon? Natuurlijk het liefst zo goedkoop mogelijk;).
Hoe kom ik aan die software en het hele verhaal bla bla bla. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar hier dus niemand die er verstand van heeft? |
nav4all.nl ofzo. is gratis. navigatie via java.
moet je alleen nog n bluetoothontvangertje kopen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:27. |