![]() |
vage vraag
heey,
ik heb nu een tijdje een vriendin. zaterdag gezellige avond gehad en alles het enige wat me opviel was dat er een soort van snot (redelijk veel) bij haar kut zat. wat is dat voor spul? is dat bij elke vrouw (ook zo veel) ben gewoon benieuwd ;) |
Snot ja. :|
Vrouwen maken vocht aan in de vagina, en nog veel meer bij opwinding. Dit dient als natuurlijk glijmiddel. Wanneer een vrouw erg snel opgewonden raakt kan dit vocht wat dikker zijn. Dus misschien heb je dat gezien. |
Snot :D
|
Citaat:
Maar goed, eh, neem van me aan dat je wilt dat je vriendin dat vooral váák en véél heeft. |
"Snot in haar kut"; hoe subtiel...heb je ook heel hard gatverdamme geroepen? :p
Maar voor jou een goed teken dat het er zat, want het is wel een teken van opwinding (y) |
Het is pas echt schrikken als het wittig is en een beetje sperma achtig en je met condoom vrijt.
|
Hmmm snot. Niem het dan gewoon een glibberig goedje ofzo.
Maar dat hoort erbij, en het is vooral erg nuttig. |
Wrs heeft ze op een koude wc bril gezeten en is d'r kut nu verkouden.
Echt, als je dit al niet weet moet je gewoon niet aan sex beginnen. |
Of ze maakt zich gewoon niet goed schoon.
|
Dat zeg ik nou ook altijd over mensen die seks al niet eens kunnen spellen.
Al heb je verder wel gelijk. |
Straks krijgen we een topic van een meisje dat zich afvraagt of het normaal is dat er 'een soort van shampoo' uit de pik van haar vriendje komt.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ook dat seks (zo goed?) niks met spellen te maken heeft. Zou anders best zielig zijn voor de analfabeten en dyslectici/dyslecten/dysloco's onder ons. |
Juist het feit dat haar kut zo snotterde, maakte jouw zaterdagavond zo gezellig :D
Mocht je medelijden hebben, ik adviseer: flink aaien en melk geven :cool: |
Jezus, krijgen ze tegenwoordig helemaal geen seksuele voorlichting meer? Snot, hoe kom je erbij.. :(
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Geniaal topic :D
|
Begin dan niet aan seks.
|