![]() |
[tekeningen] een purrfect meisje en een eng kijkend japans kind met een stok.. *oeh*
http://www.webdeveloping.nl/upload/?2150443016
http://www.webdeveloping.nl/upload/?7898010773 ze zijn wel te licht ingescand waardoor het meeste van de schaduw verloren is gegaan :( |
Kinnut kewle tekeningetjes!!
|
zijn mooi, idd jammer dat t zo licht is
1e poppetje zijn de ogen beetje ongelijk hmmz en verder, bij t 2e poppetje (mens met stok) is dr gezicht nogal asymetrisch, das wel jammer (jaja k zeur teveel :p) maar verder koel :) (y) |
ok ik ga speciaal voor masjh even eerlijk zijn :D
komtut: mja de eerste is wel mooi, vooral oortjes en kettingkje maar ik vind het gezicht minder gelukt maar wel een leuk plaatje in het algemeen is wel fun, beetje kat iets ja. ok dan 't tweede plaatje die vind ik oprecht wel heel kewl wel manga style maar dat vind ik juist tof, k vind t iets van een verhaal missen dan zou het iets meer iets misterieus hebben ofzo maar ok 't plaatje zelf is mooi :D masjh tis wel gelukt denk ik ;) mooie plaatjes *geeft masjh schouderklopje* goed van u :D |
juh, leuk.. *valt om van slaap door slaaptekort :D*
tekening 1 is wel vet, 2 is.. beetje.. gammel ofsow.. mja, superwoordkeuze :] te grote ogen zijn wel koel, maar nu.. lijkt het niet zo. eigenlijk:D *huppelt naar bed* |
hmz ik vin ze erg kuhl :) skattig...
|
Citaat:
*bedankt iedereen voor het commentaar en voor het klikken op de rare titel van deze thread* ik zou zelf niet gaan kijken als ik zo iets zag staan :o *was in een maffe bui toen ze't topic maakte* :/ |
Citaat:
en leuk hoor, die eerlijkheid :D ben nu bezig met een achtergrond, stiekem waren ze allebij nog niet helemaal af.. maar dit was de enige kans voor me om ze in te laten scannen zeg maar, we hebben geen scanner thuis namelijk. |
Vaag, erg vaag...
Maar ze heeft wel wat... |
Citaat:
maar wat is er zo vaag aan? |
Citaat:
|
Ik vind ze allebei wel mooi, maar bij de eerste vind ik de linkerkant van het haar wat vaag en bij de 2de zijn de ogen iets te groot naar mijn mening. Verder zijn ze wel mooi
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:20. |