![]() |
klaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Is er nog iemand die al klaar is? En hoe vieren jullie dit?
Ik had vandaag mijn laatste examen en nou zit het erop! Ik heb nog met mijn natuurkunde leraar gepraat die mij vertelde dat het van de normering af hing of ik een mooi, of een heel mooi punt zou hebben. relaxt :cool: . Maargoed, klaar, finito, the end :eek: . Ik heb vanavond met een vriendin afgesproken en we zijn samen naar de bios geweest en nu zit ik weer op mijn kamer en ik ga nog langgggggggggg niet naar bed want ineens heb ik energie te veel en zin om allemaal leuke dingen te doen :D . Morgenavond met wat vriendinnen gezellig wat kletsen en eten en drinken, daar heb ik ook wel zin in :) . |
vanmiddag pas, en dat word gevierd met een hoop bier eten en gefeest.
|
Dit topic zou verboden moeten worden tot morgenmiddag half vijf.
|
Citaat:
bij mij komt het bier morgen pas :p . Vannacht eens een keer heel goed slapen :D . |
Citaat:
|
ik ben gelukkig ook klaar!!:D:D
maar ja nou afwachten of ik gezakt ben, of dat ik een her moet, of dat ik gewoon geslaagd ben.. |
Citaat:
|
Ik ben al sinds gisteren klaar ^^
|
Citaat:
|
Ik was dinsdag al klaar :D
|
vanmiddag half 5 ben ik klaar!
|
Ik heb nog helemaal niet het gevoel dat 't vakantie is :o
|
Vanmiddag half 5 pas :(
|
Citaat:
|
Ben sinds gister klaar
|
Pff, de wiskunda A1,2-ers moeten nog even vlammen hoor :o
|
Ik was ook Dinsdag al klaar. het voelt heerlijk, ik heb nog niet echt plannen ofzo. omdat ik en een vriend van mij nog al traag waren met mensen uitnodigen doen we pas volgende week een gezellig feestje. en dan als we slagen een supergroot feest natuurlijk :)
maar nu doe ik gewoon rustig alsof er niks aan de hand is en ga ik gewoon chillen :) |
Toen ik vorig jaar klaar was met mijn examens heb ik met mijn moeder allemaal macdonalds eten gehaald, heeel veel en heeeel vies ook. Dat was wel lachen toen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Leer-ze Jasp.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik haat je, :(.
|
Citaat:
|
http://ricx.web-log.nl/photos/uncate...gebob_blij.jpg
klaar!!! OLE OLE Maar de rest natuurlijk nog veel succes morgen |
Yeaaah! :cool:
Succes nog morgen de rest ;) |
Yeah! Klaar :D :D
Nu nog wachten op de uitslag! Vanaaf feeste :D:D |
I Can Not Enjoy The ''Vacation'', I Want My F***cking Cijfers Man :)
|
KLAAR!!!! :D
Nu maar hopen dat ik ben geslaagd. :) Tripp, |
Citaat:
|
Oeh yeah, vakantie heerscht!
Alleen nu nog horen of ik geslaagd ben, haha. Morgenochtend overigens weer om 7 uur op mijn werk aanwezig, maar ja dat terzijde. |
Citaat:
|
Citaat:
|
KLAAAR :D
en troost je, morgen barst 't feest pas los! en maandag op vakantie =D |
Heeft er dan NIEMAND morgen compex examens :(.
|
Citaat:
|
Citaat:
Dus én de blaadjes én opgaven op blaadjes voor de Compex :P. |
Jaa en ik ben ook klaar en met wat ik zelf heb uitgerekend ben ik geslaagd, dankzij natuurkunde nog wel, mijn slechtste vak.
Jeej. :cool: |
nog 18 uur en dan zijn we klaar (y)
|
Morgen nog boeken inleveren hoorde ik net. Nou lekker dan nog niet ''echt'' vakantie.. :p
|
Citaat:
HELEMAAL MEE EENS!! (y) (y) |
Citaat:
|
Ik ga morgen denk ik ook mijn boeken inleveren. Heb ik dat gelijk gehad.
|
Wat raar dat je morgen al je boeken moet inleveren, wat als je een herexamen moet?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:17. |