![]() |
nieuwe meuk
want andere is dicht
frustratie bij mij. |
Meuk is geen woord.
|
Citaat:
meuk: zooi, spul, dingesen... |
Dingesen is geen woord.
|
En ik heb een samenvatting nieuw doorgestuurd gekregen van 98 pagina's. "Flink ziek."
|
wtf, hoe groot was hetgeen wat samengevat moest worden als de samenvatting al 98 blz is :|
oh ik heb net vernomen dat mn mama t katje weer heeft gevonden dus yay. |
Mijn topic had een betere titel.
:} |
Citaat:
|
Citaat:
|
meuk is een gaaf woord.
|
Citaat:
|
Het is me een raadsel wie er zoiets maakt, maar het scheelt wel aanzienlijk.
|
ik heb deze nieuw
http://i12.tinypic.com/61jikq9.jpg maar hij is in het echt 100 keer mooier dan op dit (getekende) plaatje :) oh, en psychologische inzichtskaarten (Y) |
Citaat:
|
Twee van deze dus
http://fotos.marktplaats.nl/kopen/1/...ec7cf11e2d.jpg |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
- een knalroze bh
- groen kort broekje - lichtblauwe en donkerblauwe polo - pilotenbril met lichtgeel/groene rand - grijs petje van element - zwarte peeptoes met witte stipjes - nieuwe mp3speler want mn oude is kaduuk - oh en ook nog 2 onderbroekjes: 1 met 2 eekhoorntjes en 'I don't mind if you misbehave' en de ander met 'welcome to planet venus' met marsmannetjes met bewegende oogjes. :cool: |
laminaat
en zo ongeveer mijn hele INBOEDEL. yeahhh. (y) |
Citaat:
Citaat:
|
Oh, do me next, do me next!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
voor roxane
Citaat:
Citaat:
|
Haha, vet. (y)
|
3 maanden vakantie (L)(L)
|
Mijnssss, ik wil ook een kaart plz. :( Omdat ik net m'n laatste examen heb gehad.
|
Citaat:
Citaat:
|
Haha yessss dankjewel. :D
|
ah hoe vet zijn dat soort dingen. ik heb ook zoiets, het Boek met alle Antwoorden (y)
ontopic zwarte schoenen paar no 138589 en blarenpleisters voor diezelfde schoenen. En een beetje ander kapsel maar ik vind het stom :( |
Zonder foto telt het niet.
|
een soort afwijking aan mijn gezicht waardoor ik de hele tijd een kop trek alsof ik poep ruik.
fijn, eerst had ik mijn wenkbrauwen niet onder controle en toen knipperde ik 18930 keer te snel en kneep constant mijn ogen fijn. en nu zie ik er weer uit als een josti hoera (y) ! |
Citaat:
|
Citaat:
wat zijn dat dan? |
Citaat:
|
Citaat:
maar ik was een tijdje terug in belgie en toen vroeg een gast aan me: 'hey heb jij toevallig tourette?' :mad: ! |
Citaat:
|
soort van tiks?
die krijg ik heel snel, als ik met mijn tenen 'krul' kan ik daar niet mee stoppen en hetzelfde met mijn vingers. kei vervelend en mijn dokter deed het af als iets wat tussen mijn oren zit zz (y) ! |
Citaat:
|
Citaat:
maar goed, ik ga bier drinken bij chris wat dat laatste enigzins bevestigd. |
krijg je met die smerige muziek!
|
Citaat:
italiaanse olijvenmix suikerpinda's kaneelamandelen bril brillenkoker VRIJHEID ohhhhhhh yesyesyesyesyes |
Citaat:
|
Roze shirtje en zwart hemdje, H&M.
Oh, en lenzenvloeistof en echinaforcedruppels, oid. |
Citaat:
|
Citaat:
|
eh ja sorry.
|
Citaat:
en horrorkitty het zijn allemaal kaarten met spreuken erop die leiden tot gespreksstof of nadenkstof |
achso.
ik heb net besteld : 'monstrosities: bodies and british romanticism' - paul youngquist http://www.amazon.com/Monstrosities-.../dp/0816639795 ik kan niet wachten tot het er is (Y) en 'the social contract' - jean-jacques rousseau in het engels want ik kan geen frans. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:26. |