![]() |
Motto's, deviezen, gezegden..
Als je kijkt naar hoe je je op dit moment voelt of wat je laatst mee hebt gemaakt, aan wat voor gezegde / motto moet je dan denken? En waarom?
TS begint: Behandel anderen zoals je zelf behandeld wilt worden. |
Just do it - Nike
:P |
Niet geschoten is altijd mis. :)
|
Heerlijk cliché maar ik moet er soms toch wel aan denken:
'So take too many pictures, laugh too much, and love like you've never been hurt. Because every sixty seconds you spend upset is a minute of happiness you'll never get back.' |
Ik hou het vandaag maar even bij:
The best way out is always through. |
@ Yana: waarom doe je er dan niets mee?
OT: 'Je moet de gelukkige tijd die je nu hebt, zien als een hoopje zand, hoe harder je erin knijpt om het vast te houden, hoe sneller het door je vingers heen glipt, hoe sneller je het kwijtraakt.' & 'It only gets better' :) |
Citaat:
|
Citaat:
Ot; geen idee. |
Je kunt geen nieuwe horizon ontdekken, als je de kust niet uit het oog durft te verliezen.
|
Zelfs de aller-hoogste torens beginnen bij de grond.
Erg mooie zin op het moment dat ik twijfel aan mijn ambities en de dingen die ik doe(n wil). |
Wat niet weet, wat niet deert:P
(en dat slaat niet op mensen van wie ik hou) |
boeie, het merendeel van deze uitspraken zijn nonsens. In die zin dat ze erg mooi klinken maar eigenlijk vrij weinig terugkomt in het leven van degene die het zegt. Ik denk dat je het beste gewoon je leven kunt leven en zoveel mogelijk moet doen wat je zelf wil. Daar heb ik geen citaat of motto voor nodig.
|
Citaat:
|
Mijn motto is nog steeds 'you are the symbol of too much thinking' (zie m'n sig) en het motto van mij en een vriend van mij is 'we komen er wel' en daar geloof ik ook wel in :)
|
Murphy's law. Soms dan :D
En recentelijk: wolken, zonneschijn. (y) |
Jack Nicholson (in rol weliswaar):"What if this is as good as it gets..."
|
Citaat:
Dus ze komen wel degelijk terug in mijn leven. Vertrouwen is goed, controle is beter... Om nou te zeggen dat die nonsens is :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik weet momenteel geen motto. |
hm. "shit happens"
Die van mijn vader zijn "meer dan je best kun je niet doen" & "je bent niet meer, maar zeker niet minder". Die vind ik ook wel leuk. |
"Als je je doelen hebt bereikt, heb je de lat te laag gelegd" ;)
|
Citaat:
Ik hou het al sinds mijn zevende bij: Alles kan erger. |
Citaat:
|
Citaat:
Ontopic: ik richt me op een motto dat eens door Einstein werd geformuleerd: men moet alles zelf onderzoeken, niets van buiten leren en niets aannemen dat niet bewezen is. |
je kan het doen je kan het laten je kan het laten doen
|
Ik heb er niet echt een standaard zinnetje voor maar het komt min of meer neer op: Dingen waar je niets aan kunt veranderen, moet je accepteren en er het beste van maken.
En dat geldt voor alles tussen "de trein heeft vertraging" en "ik ben chronisch ziek". |
Citaat:
|
The best thing about the future is that it only comes one day at a time.
|
Citaat:
En zelfs al zou controle niet volledig zijn, dan is het toch alsnog beter dan helemaal geen controle? |
Citaat:
|
Vandaag ga ik voor:
Tjakkaaaaa! ;) |
Every beginning starts at the end (Within Temptation)
|
In de signatures op dit gele forumpje staan heel mooie deviezen, spreuken enz.
Een huisgenootje gaf me deze toen ik met mezelf in de knoop zat: God, schenk me de kalmte om te accepteren wat ik niet kan veranderen, de moed om te veranderen, wat ik kan veranderen, en de wijsheid om het verschil te weten. Het leven is als een sudoku, je kunt maar één cijfer vooruit kijken. |
Citaat:
Wat dacht je van: Verander wat je niet kunt accepteren. Accepteer wat je niet kunt veranderen. :) |
Citaat:
|
Beter kwijt zijn waar je echt van houdt, dan iets houden wat je toch niet mist. :) (Blof)
|
Zelfvertrouwen is geloven dat je een kracht bezit die sterker is dan je angst.
Maargoed, laat mijn angst op dit moment juist sterker zijn dan mijn zelfvertrouwen, waardoor ik dus ook mooi niet slapen kan. (N) |
Niet echt een motto, meer een feit:
90% van de dingen waar mensen zich druk over maken, en zich aan ergeren, zijn dingen die men zelf niet kan veranderen. Druk maken heeft dan dus geen zin :) Dit feitje helpt me als ik me zit op te winden over iets. Ik vraag mezelf dan af: hoort deze situatie bij de 90%? Zoja, dan probeer ik het te laten varen. Helpt goed. |
'Leef, geniet, doe alsof het je enige kans is.'
Hoewel dat me op dit moment niet zo lukt :bloos: |
You'll never get to heaven if you're scared of getting high
|
"What we can or cannot do, what we consider possible or impossible, is rarely a function of our true capability. It is more likely a function of our beliefs about who we are."
|
"what I don't win only makes me stronger"
|
ook een mooie: beter een blauwtje lopen dan een groentje blijven
|
Bij cursus debateren nog een leuke voor mensen die het 'eng' vonden zomaar te spreken: "Staan, gaan"
|
Alles heeft een reden (Islam).
|
Citaat:
Vandaag ga ik maar even voor mn signature: Dream no small dreams; they have no power to move the hearts of men Hoewel ik even niet weet hoe ik die vandaag weer toe wil passen :P |
Ik heb er te veel. :(
1. This is where I take back control. 2. If you never try, you'll never know just what you want (Coldplay, uit Fix You) 3. Tell me I'm not spending too much time on happy endings, that my life does not rely on how much love you might be lending me (Jason Mraz, uit Stranger in the sky). Die werkt het beste als je niet alleen weet dat het zo is, maar het hebt ervaren. 4. Het refrein uit Heart of Life van John Mayer. "Pain throws your heart to the ground, Love turns the whole thing around, No, it won't all go the way it should, But I know the heart of life is good." Dat was het zo ongeveer. :) |
''A good friend is like a computer: I ENTER your life, SAVE you in my heart, FORMAT your problems and never DELETE you from my memory.''
|
Life goes on...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:50. |