![]() |
Kat weg?
Hallo,
ik heb dus sinds een week of 6 een kat. Aangezien hij ernstig bang is, ben ik nog een beetje huiverig enzo. Maar nu was ik buiten aan het eten, deuren open enzo, maar hij is dus nu weggelopen, hij zit gewoon buiten in de straat, onder een plant. Maar kan ik erzeker van zijn dat hij gewoon terugkomt of moet ik hem halen of weet ik veel, want hij laat zich ook niet makkelijk oppakken enzo. uuhm. Help:( |
Krijgt vanzelf wel honger ;)
|
Probeer hem te lokken. Als hij bijvoorbeeld blikvoer krijgt kan je eens met een lepel in een leeg blik slaan of met zijn voerbakje ergens op tikken. Anders met eten zelf: dat je wat voer in een bakje doet, dit binnen zet, en deur open laat (je moet hem wel laten zien dat er voer staat). Of als hij een favoriet speeltje heeft, hem daarmee proberen te lokken.
|
Ja heb hem al gelokt, maar hij is er nog steeds niet dus.
Ik weet nu inmiddels ook niet meer waar hij zit, elke dag rond etenstijd roep ik hem wel, maar omdat hij verder ook nog nooit buiten is geweest kan hij natuurlijk hartstikke verdwaald zijn. Hmm, ik ga morgen even het asiel bellen en zo'n stichting hier uit de buurt als je je kat kwijt bent :( |
Hij is er weer:)
|
Gelukkig (y)
|
Citaat:
Zo kun je altijd aantonen dat dit jouw kat is en als de dierenambulance de kat ergens ophaalt nemen ze meteen contact met jou op. Gelukkig dat hij terug is. :) |
Ja hij is gechipt:).
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:44. |