![]() |
hoe lij kje bruiner?
Hoe lijk je bruiner? Ik ben al best bruin, maar wil nog bruiner lijken. Welke make-up moet ik opdoen? Welke kleur kleding? Nog tips?
|
Citaat:
|
witte kleding is mooi maar dan moet je echt SUPER bruin zijn want anders werkt t avenrechts (ofzoiets)
verder werkt een fel blauw shirt ofzo (turquise)ook erg mooi, dan lijk je veel bruiner, ook als je je haar 1 tint lichter sprayt. uhmm zilver grijse oogschaduw kweet nie meer |
Citaat:
|
ik lijk ik zwarte kleding veel bruiner dan in witte..
kben sowieso best wit :( verder weekniet zo |
Citaat:
ik zelf vind mensen met donkergroende kleding op één of andere manier meestal wel bruiner lijken, maar volgens mij zou dat helemaal niet moeten! :confused::D kijk anders eens hier. Het gaat dan wel over badkleding, maar toch ook over bruiner lijken. |
Ik denk dat de kleur kleding verschillend is per persoon. Ik lijk in een wit shirt bruiner, maar dat komt misschien ook doordat ik al behoorlijk bruin ben. (behalve m'n benen, die blijven om de één of andere reden altijd wit :( )
|
tussen 2 witte mensen in gaan lopen :D
|
inderdaad, donkere kleuren. Zoals bruin, werkt bij mij erg goed. En in iedergeval geen licht roze!
|
Ik denk dat je met blond haar 't beste witte kleding aan kan doen en bij donker haar donkere kleding. Volgens mij lijk je dan wel bruiner?
|
Felgekleurde kleding helpt bij mij meestal wel goed,maar iid alleen als ik best wel bruin ben, en niet een beetje. Zoals felroze of blauw.
|
zelfbruiner vd Hema :D
oja, en je zilveren/gouden sieraden poetsen (als je die hebt.. :) ) |
pastel kleuren moet je dragen
baby blauw zacht roze lila geel en wit of orange zijn ook oke make juist heel naturel |
gewoon lekker vaak int zonnetje en korte rokjes dragen dan ziet iedereen ook je bruine benen
|
yo iedereen
het valt me op dat veel meisjes op deze vraag reageren, aloewel ik een jongen ben van 16j intreseert het me toch omdat ikzelf ook een heel bleke huid heb en dan vooral in de winter en 's morgens, nochtans bruin ik relatief rap als ik in de zon loop. ik heb noch niet veel geprobeerd om er van af te geraken of minder te laten opvallen, omdat ik totaal niet weet wat ik eraan moet doen (zonder producten en cremekes) maar hoe langer hoe meer het me stoort, mijn moeder zegt dat ik te weinig vitaminen in mijn lichaam heb waardoor dat het gevolg is. of het waar is weet ik eigelijk niet echt. als noch iemand tips heeft voor in de winter en liefst zo natuurel moogelijk schrijf et dan plc op (y) (y) (y) |
wat een up.
|
Open maar een nieuw topic Thomaz
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:55. |