![]() |
DK-meet #4
Wanneer: Vrijdag 8 juni 2007 om 14.00 uur!!
Waar: Den Haag CS, onder blauwe bord met treinen. Waarom: Omdat DK-meets die slagen echt heel cool zijn. Wat: Scheveningen, perenijsjes eten, niet-bij-Mac-eten maar overheerlijke pizza's en zonsondergang op het strand zitten<33333. Wie: Komen:
Voor de geinteresseerden: Deze meet is tevens het huwelijksfeest van Shoebuddy en mijzelf, Kunst! Wij treden in het huwelijk op originele wijze. We trouwen niet met ringen maar met groene sokken. Ook de Nepalese wollen regenbooghandschoenen ontbrekenen niet. Wees dus lief en schrijf een vrolijk huwelijksberichtje voor ons. Dat stellen wij zeer op prijs! |
Nee nee, dat was echt geen smoesje. ;)
Dan is m'n laatste lesdag en daarna beginnen de schoolexamens en proefwerken. |
Nee, ik ken bijna niemand.
|
Citaat:
|
Nee, ik kom hier bijna niet meer en ik moet werken.
|
6 :)
|
Nou vooruit dan maar. Ik zal komen. :)
@kunst, ik heb een kortingskaart, dus wij gaan samen? :o |
Lijst aangepast :)
|
Citaat:
jeej :cool: (y) Ik zal wel een paar kleden meenemen om op te zitten. |
Citaat:
|
Hey, ik sta op de niet lijst! :(
Mag ik niet naar de misschien lijst? :o Ik wil wel komen (ben heel benieuwd naar iedereen) als het lukt met school, maar zonsondergang gaat zeker niet lukken, want Martin wordt op zaterdagmorgen om acht uur wakker en alert op zijn werk verwacht in Eindhoven. :) |
Citaat:
|
Citaat:
Maar jullie moeten wel begrijpen dat dit een stressvolle periode is voor de Fontys studenten. :nono: Portfolio assesment en dat soort dingen, you know. |
terugvindpost!
|
Citaat:
|
Mensen die niet kunnen kunnen me nog steeds een PM sturen om te overleggen op een datum dat ze wel kunnen. Natuurlijk is het moeilijk om met iedereen rekening te houden, maar we zoeken zoveel mogelijk een datum dat er op de volgende meet mensen kunnen komen die nu niet kunnen.
|
Ik denk niet dat ik kom.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
20! :)
|
Citaat:
Citaat:
:nono: ;) |
Ik kom niet.
|
Citaat:
|
Heeft J.J een kortingskaart?
|
Citaat:
|
:o
|
Citaat:
Ten tweede. Slecht excuus want ik kende ze ook nauwelijks van het forum. Ik kwam eerst alleen maar op de andere forumonderdelen maar ik ben op de meeting maar eens het onbekende ingedoken. Was achteraf een hele goede keuze (y) |
goed man!
|
Ahh man! stage :mad:
|
Citaat:
Ik moet naar school, btw |
Citaat:
Ik weet nog niet of ik kom. :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Darkiekurd vind blijkbaar van wel, ik vind van niet (ik versta onder een wildvreemde iemand waarmee je nog nooit eerder contact hebt gehad in wat voor vorm dan ook) en de meningen kunnen daar dus blijkbaar over verschillen :) |
Citaat:
U don't know shit ;) |
Citaat:
ot: Citaat:
|
zet mij maar op het niet lijstje :/
kans is klein dat ik kan komen i.v.m. extreem rare week (afsluiting project v studie, werk, ad&d, werewolf, examens volgende week) :o |
Een DK-meet lijkt me wel grappig, maar ik ken niemand van dat lijstje en ik moet die dag gewoon naar school. Volgende keer misschien beter. :)
|
Ik kan die dag wel volgens mij. Zal er nog even over nadenken.
|
Wie weet of Tommy nog komt, of wie kan 't even vragen op msn ofzo? :o
|
Ik weet niet meer zeker of ik kan. :bloos: enzo. Maar ik blijf op het lijstje staan, maar als ik niet kan: Kan ik altijd nog terug verwijzen naar deze post.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kunst, Naojan en DP komen. Anders haal ik ze hoogstpersoonlijk op! (a)
|
:bloos:
|
Ik voel me niet zo super, even kijken hoe dat zich ontwikkelt, als dat aanhoudt kom ik niet. :o
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:10. |