![]() |
Helium Vola
Ik had het alleen nog gehoord tijdens uitgaan en ik vond het een goeie band, maar ik wist niet wie het waren...
Geen wonder, want de cd is nog niet in nederland verkrijgbaar :( en downloaden gaat ook niet super Maar het schijnt dat er een van deine lakeien in die band zit... tja, je moet het gewoon horen omnis mundi creatura en selig dat zijn de nummers die ik zeker leuk vind nog iemand die het waardeert? |
ik ik ik ik ik !!! :D
hihih ik ken ze al een hele tijd en ik vind ze best wel zeer leuk, ik ken ze van het uitgaan..ik hoorde omnis mundi creatura vaak en toen ben ik uitgaan zoeken wat het was.. Het is mij jammer genoeg nog niet gelukt om een cd van hun helemaal te downloaden maar ik blijf proberen:) |
Nog nooit van gehoord:D
|
Citaat:
nouja, ik moet hem ook eigenlijk bestellen in duitsland ofzo... |
Citaat:
|
Selig is een oud duits lied, trouwens
iemand die de songtext wil :) |
Citaat:
|
wat issut psies voor iets?
|
Citaat:
by Helium Vola Origineel van Gottfried von Neifen "Saelic saelig sî diu wunne", 13e eeuw Saelic, saelic sî diu wunne, saelic sî des wunnebernden meien zît, saelic sî der vogel singen, saelic sî diu ouwe, saelic sî der walt! man siht bluomen manicvalt durch daz grüene gras ûf dringen, mêr dann ich erdenken kunne. tanzen springen suln die jungen widerstrît. Saelic, saelic sî diu wunne, saelic sî des wunnebernden meien zît, saelic sî der vogel singen, saelic sî diu ouwe, saelic sî der walt! Wol dir, wol dir, wîbes güete! wol dir, daz du saelic iemer müezest sîn! wol dir, dû kanst trûren swachen, swâ diu Minne ein sendez herze hât verwunt. dîn vil rôsevarwer munt, sô der lieplîch wolde lachen, sam der rôse in touwen blüete fröide machen kan dîn spilnder ougen schîn. Saelic, saelic sî diu wunne, saelic sî des wunnebernden meien zît, saelic sî der vogel singen, saelic sî diu ouwe, saelic sî der walt! Frouwe frouwe, saelic frouwe, herzen trût, ir sît mir liep für elliu wîp: des ich selten hân genozzen: dâ von ich niht mêre fürbaz singen wil. ez dûht iuch vil gar ein spil. iuch hât dicke mîn verdrozzen: des ich mich vil trûric schouwe. von beslozzen ist mir fröide und iuwer lîp. Saelic, saelic sî diu wunne, saelic sî des wunnebernden meien zît, saelic sî der vogel singen, saelic sî diu ouwe, saelic sî der walt! Wâfen, wâfen über die Minne! wâfen wil ich über si schrîen iemer mê. ich was ir dâ her gebunden: nû lât sie mich trûreclîche von ir gân. sie hât übel an mir getân. sie muoz einem andern wunden herze muot und al die sinne. wol befunden hân ich daz si tuot sô wê. alstu... |
Helium Vola is wel koel, alleen ben ik Omnis Lundi Creatura beetje kotsbeugehoord van het uitgaan. Helium Vola is btw het hersenspinsel van diene blonde van Deine Lakaien, dus dat kàn gewoon niet verkeerd gaan.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:49. |