Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Werk, Geld & Recht (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=60)
-   -   Bankoverschrijving?? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1591699)

chilloh 04-06-2007 13:08

banoverschrijfen???????!!!!!!

ik heb een bestelling geplaats van een product via internet met de betaalmethode bankoverschrijfing maar me vraag luid je krijgttogeen geel strooke toegestuurd waarje de bankrekening moet zetten of hoe zit dat??? help please :bloos:

ekki 04-06-2007 13:10

Je bedoelt een acceptgiro?
Hangt er vanaf wat je precies hebt aangegeven. Hoe kunnen wij dat nu weten?

Maar meestal moet je bij 'bankoverschrijving' gewoon zelf geld naar een bankrekening overmaken.

ekki 04-06-2007 13:13

Je mag van mij trouwens wel iets duidelijker schrijven. Heb even de topictitel aangepast.

chilloh 04-06-2007 13:24

is geen probleem, maar kan jij mij meer info geven hoe ik dat moet doen (mischien helpt dit) Geachte heer of mevrouw,

U heeft zojuist een bestelling geplaatst bij Mobilebizz BV waarbij u heeft aangegeven dat u het totaalbedrag per bankoverschrijving wilt voldoen. Hierbij ontvangt u van ons de benodigde gegevens om uw betaling over te maken:

Bedrag EUR 23.18
Betaalkenmerk pid150352796t

BIC ABNANL2A
IBAN NL06ABNA0556977556
Rekeningnummer 55.69.77.556
Banknaam ABN AMRO
Vestigingsplaats bank Amsterdam
Ten name van Triple Deal Payment Services
te Utrecht, Nederland

Wij verzoeken u vriendelijk het bedrag zo spoedig mogelijk over te maken naar bovenstaand rekeningnummer onder vermelding van het betaalkenmerk. Wanneer het betaalkenmerk ontbreekt, kan de verwerking van uw betaling meer tijd in beslag nemen.

MJM 04-06-2007 13:38

Citaat:

chilloh schreef op 04-06-2007 @ 14:24 :
is geen probleem, maar kan jij mij meer info geven hoe ik dat moet doen (mischien helpt dit) Geachte heer of mevrouw,

U heeft zojuist een bestelling geplaatst bij Mobilebizz BV waarbij u heeft aangegeven dat u het totaalbedrag per bankoverschrijving wilt voldoen. Hierbij ontvangt u van ons de benodigde gegevens om uw betaling over te maken:

Bedrag EUR 23.18

BIC ABNANL2A
IBAN NL06ABNA0556977556
Banknaam ABN AMRO
te Utrecht, Nederland

Wij verzoeken u vriendelijk het bedrag zo spoedig mogelijk over te maken naar bovenstaand rekeningnummer onder vermelding van het betaalkenmerk. Wanneer het betaalkenmerk ontbreekt, kan de verwerking van uw betaling meer tijd in beslag nemen.

Je moet gewoon een bankoverschrijving doen, ik denk niet dat je een acceptgiro thuis krijgt.

Wat je dus doet:

1. Je vult zelf een overschrijvingsformulier in
2. Je doet het met internetbankieren.

Gewoon rekeningnummer en betaalkenmerk invullen en je bent klaar...!

J-roenn 10-06-2007 21:32

idd, heb je internetbankieren, en bij welke bank zit je ?

Andijvie 11-06-2007 09:53

Citaat:

chilloh schreef op 04-06-2007 @ 14:24 :

Bedrag EUR 23.18

BIC ABNANL2A
IBAN NL06ABNA0556977556
Banknaam ABN AMRO
te Utrecht, Nederland

Daar staat toch heel duidelijk dat je het zelf moet over gaan maken? Dan krijg je dus geen acceptgiro.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:13.