![]() |
vocht
hoii
ik heb de laatste tijd meer last van vaginaal vocht dan normaal. ik heb geen idee hoe het komt. heb 9 maanden een vaste vriend, maar heb nu al 3 weken geen seks gehad omdat ik geopereerd ben aan een hernia dus niet in staat ben om seks te hebben. ik vind het nogal vervelend, en vraag me af waar het door komt... |
Dat kan door vanalles komen; voeding, stress, kleding, verzorging... Ga ermee naar de dokter die kan je daar goed mee verder helpen (y)
|
Gewoon meer vocht, of ziet het er ook anders uit enzo? Hoelang heb je het al? Misschien gewoon nog ff een tijdje wachten en kijken of het weer minder wordt? Zal waarschijnlijk niets ernstigs zijn.
|
het is meer, maar kheb ook het idee dat het minder ehm... kleverig is... en het lijkt witter dan normaal. :o
:bloos: ik weet het ook niet... :confused: heb me eerlijk gezegd nooit getest op soa's. mijn huidige vriend wel. die is soa-vrij. mijn vorige ex is al 2 jaar geleden. stel dat ik van hem een soa heb opgelopen, kan dat na zo'n lange tijd nog naar buiten komen? :rolleyes: |
Persoonlijk denk ik niet dat die afscheiding wijst op een soa. Normaal zou het dan net geler ofzo moeten worden ipv witter denk ik.
Maar ja, je kunt een soa hebben van je ex. Bvb bij chlamydia heeft de vrouw geen klachten...Dus misschien best eens op laten testen? Behalve als je zeker weet dat je ex geen soa had (als jij de eerste voor hem was ofzo) |
Gonorroe kan je ook een lange tijd bij je dragen zonder symptomen, die dan later wel tot uiting kunnen komen.
|
Citaat:
|
gewoon even langs de dokter dusss
:rolleyes: okee tnxx :) |
Toch even een soa-test laten doen, hoor.
Je kunt een soa hebben, zonder daar klachten van te hebben (of nu alleen wat afscheiding). Dus het zou kunnen dat je al 2 jaar een soa hebt, via je ex-vriend. Zo'n soa test kan je in veel ziekenhuizen ook gratis laten doen. Of natuurlijk via je huisarts. Het zou ook nog een schimmelinfectie kunnen zijn (dit is geen soa, maar dat kan je zomaar krijgen). Vaak heb je daar echter ook jeuk/pijn bij. Succes met het herstel van je hernia-operatie, trouwens :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:01. |