![]() |
Zomerschool
Hey hey,
ik ben dina. En ik vroeg me af of iemand een goeie zomerschool :D kent. Volgend jaar is namelijk mijn examenjaar en ik wilde graag dan in de zomervakantie alvast voorbereiden. En ook een beetje gestimuleerd worden (hihihi) :rolleyes: groetjez |
Je omschrijving is een beetje vaag. Wat voor 'zomerschool' bedoel je? Een curcus waarbij ze je stimuleren en extra uitleg?
|
Sorry je hebt inderdaad gelijk, (hij is vaag) :s
ik zoek een zomerschool die je gewoon help bij exacte vakken. (wiskunde, scheikunde et.c) ietrs leerzaams. ;) Tegelijk zal ik dan ook gestimuleerd worden in mn vakken en dat gene wat ik later wil studeren (architectuur). :bloos: |
Kun je dan niet gewoon bijles nemen? Misschien zijn er studenten die als bijbaantje bijles geven?
Lijkt me zaak dat je eerst je huidige opleiding voltooid en daarna pas stort op je vervolgopleiding, ook al heb je er nu heel veel zin in. Op hogescholen heb je meeloopdagen en opendagen, misschien kun je je daar een keer voor aanmelden. Je proeft dan wat van de sfeer op school (ook al laten ze zich dan altijd van hun beste kant zien) en je kunt vragen stellen over de lesmethode etc. |
Jah, ik denk dat je gelijk hebt. Heel erg bedankt ..:D:D
|
lekker vakantie houdens straks
|
Ik kan je bijles geven en ''stimuleren''.
|
Op de universiteit in Leiden heb je dit soort dagen voor een behoorlijke prijs, maar het schijnt aan te bevelen te zijn.
|
Citaat:
Maar ik denk dat je al te laat bent met inschrijven als je dat deze zomer nog wilt doen... |
Ow, ik zie net dat de laatste reply al 3 weken oud is :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:57. |