![]() |
Hoe laat jij merken dat je zin hebt?
Meer van de directe aanpak of subtiel een blik of een hand?
|
Ik ben te subtiel, of juist te direct. :|
|
ik zorg dat de ander daar ook zin in krijgt.
|
Dat verschilt per keer.
|
Meestal gewoon met mijn hand naar zijn broek :D
Maar het is nog NOOIT gebeurt dat ik zin had, en hij niet...Hij is eigenlijk echt wel oversekst. :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik doe mee met te subtiel of te direct, maar op de een of andere manier werkt het tóch :D
|
Subtiel, ik ga haar strelen, en als ze dan dichter tegen me aankruipt weet ik dat ze zin heeft, en dan gaat alles vanzelf.
|
best direct eigenlijk. ik vraag waar hij slaapt vannacht of als t gaat om een vast vriendje/scharrel dan vraag ik of hij mee naar mn kamer gaat of gaan we zoenen. maar als je elkaar nog niet zo goed kent dan ben ik wel wat subtieler.:o
|
Citaat:
Dat dus :P Eigenlijk begint hij altijd, dat doet ie door mij te gaan strelen, wat heviger te gaan zoenen of gwn de knoopjes/ritsje van mijn broek/rokje los te maken. |
dat is mij ook ngo nooit gebeurd..
maar goed, ik ga em meestal zoenen, geef hem een bepaalde blik en vlei mn lichaam tegen de zijne :o whoei vanaaf zie k em weer.. :cool: |
Gewoon vragen. :p ;)
|
Ik begin gewoon met voorspel, als hij niet mee gaat doen merk ik dat vanzelf en dan hou ik weer op.
|
op een bepaalde manier zoenen, kijken en strelen.
H |
nou dan ga ik met die bobbel in m'n broek tegen der aan staan,
en kijk ik subtiel naar buiten en vraag ik of ze zin heeft in worsjes? als ze dan ja zegt, doe ik een kookwekker na, en zeg ik dat ze klaar zijn. :bloos: |
Citaat:
|
Ik flats mijn knullemans direct in de smikkel.
|
Voorstellen om samen te douchen is een duidelijke hint. Gewoon meesleuren wil ook prima helpen, als je toch al in bed ligt is gewoon opbouwen net zo makkelijk. Vulgaire opmerkingen doen hun werk uitmuntend, naakt voor hem gaan staan heeft bepaald geen averechts effect en zachtjes in zijn oorlel bijten heeft gewenste gevolgen. Seksueel getinte dansjes winden hem op, een hand op zijn kruis doet hem niet niets en ook een mooie jurk en vrouwelijke assecoires bleken zijn libido een zetje te geven.
Ik heb geen standaard manier. Dat is niet nodig en ook niet leuk. Hij neemt vaker initiatief, en "geen zin" kent mijn vriend niet (gelukkig). Mannen zijn nu eenmaal vrij makkelijk in de juiste stemming te krijgen, een fijn bijpoduct van de evolutie. |
knuffelen
|
Citaat:
:o |
bespringen :o
|
Citaat:
|
Nou, ik zeg het gewoon.
|
gewoon zeggen dat je zin hebt en indien dat je te snel gaat gewoon subtiel door strelen en aanraken. Met de subtiele route merk je snel genoeg of er interesse is. al kan een vrouw dat makkelijker merk aan een man dan andersom. Zowiezo is een man makkelijker te lezen dan een vrouw. Aangezien een man of ie wel of niet wil meer afhangt van zijn algehele bui dan van iets anders. Als ie happy is zal ie zeer sneller zin hebben dan als dat hij humeurig is.
gewoon strelen op gevoelig plekken |
Ligt eraan of ze het een bekende sexpartner is of een nieuwe ;)
In het laatste geval ben ik subtieler :p |
Citaat:
Sorry ik kon het nie laten :D |
Citaat:
;) |
Ik hoef het niet te laten merken, mijn vriendin weet toch dat ik altijd te porren ben voor seks. Zelfs in de meest ongeschikte situaties, hoera voor testosteron \o/ *zucht*
|
Citaat:
|
Ik zeg het gewoon, wel zo duidelijk.
Of hij ziet het al aan de blik in m'n ogen. Of ik begin te zoenen en dan valt het kwartje ook vrij snel. Maar eigenlijk hoef ik nooit te laten merken dat ik zin heb.. dat gaat gewoon vanzelf. |
Citaat:
|
Ik kijk gewoon heel geil, en zij begrijpt het direct en reageert altijd heel abrupt met dr handjes :)
|
Citaat:
In een relatie denk ik trouwens dat het zowat bij iedereen op dezelfde manier gaat :confused: |
Citaat:
|
Tussen subtiel en direct in. Ik ga hem meestal strelen en arm om hem heen slaan etc. en hem vervolgens vragen of hij zin heeft.
|
Oh ja... gewoon bloot rondlopen wil ook wel eens helpen :evil:
|
Citaat:
|
Haha ze merken het wel aan de blik in mijn ogen :bloos:
|
na anderhalf jaar vraag je het gewoon zonder omweg...krijg je ja, nee of: ben niet geil, maar je mag me wel geil maken....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tijdens het zoenen sneller en harder ademen (gaat wel vanzelf maar toch..)
|
"schat ik heb zin in sex"
geen doekjes om winden, wrm zou je |
als je toch met elkaar wat doet, dan krijg je toch ook gevoelens.
dat moet toch een beeteke vanzelf gaan :s |
Citaat:
|
Citaat:
Seks gebeurd gewoon, daar vraag je niet om. |
Metaforen werken ook goed; ik ben zo moe, zullen we nog wat gaan slapen?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:43. |