![]() |
smaakjes en vormpjes condooms
Wat moet je ermee? Stop je zo'n gek gevormde condoom gewoon naar binnen (onhandig lijkt me) en wat mot je nu met zo'n smaakje?
Anyway wat is de lol ervan? iemand ervaringen? |
Smaakcondooms: het idee is leuk, maar vrouwen houden er over het algemeen niet van te pijpen als er een condoom om zit.
En vormcondooms: dat is toch meer voor de fun? |
Geen goeie ervaring met smaakjescondooms. In de eerste plaats vond ik ze nogal chemisch stinken, en bovendien zijn er twee van gescheurd. De enige 2 keren dat ik problemen heb gehad met condooms waren het dus van die Durex smaakjes (Fiesta geloof ik) dingen.
|
Citaat:
2 lovers zijn lekker bezig, opeens haalt 1 lover een fun condoom tevoorschijn. Die wordt om het mannelijk geslachtsdeel gedaan. Vervolgens gaan ze beiden heel hard lachen omdat het voor de fun is :p Of gaathet toch anders :o |
De nopjes/ribbel condooms voelen beter aan dan die normale gladde condooms.
Maar echt met figuurtjes, dat is denk ik meer voor de gein. En smaak vind ik ook maar onzin, volgens mij voel je als man dan nog weinig bij orale seks. |
mn vriendin vind mijn echte eigen smaak, lekkerder dan alle smaakcondooms die er bestaan. Maar smaken verschillen. SMaakcondooms hebben meer iets weg van een fluorhap volgens haar
|
Citaat:
Ik merkte er niet zoveel van en wat ik er wel van merkte was niet lekkerder.. alleen maar raar. (beetje irritant zelfs :p) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Die met ribbeltjes dus, die zijn (y) (y) En die smaakjes, m'n ex werd liever met condoom gepijpt, anders was het te gevoelig, en dat was voor mij op zich ook wel fijn want van zo'n goedje in m'n keel ga ik kokhalzen (nee, niet vanwege de smaak, die is best te doen, vanwege de 'in m'n keel'). Dus hebben we wat geexperimenteerd met smaakjescondooms omdat gewone niet relaxed zijn bij pijpen en ik vind die van Durex fiesta erg goed te doen, vooral de banaanvariant. :p |
^volgens mij bedoelt ze niet gewoon ribbeltjes of nopjes maar beesten en spookjes enzo
|
|
Citaat:
|
Dat dus ja;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
neemt nog niet weg dat wij pijpen met condoom gewoon nogal (N) vinden:)
|
ik ben sowieso geen grote fan van condooms
maar als het moet dan gewoon normale condooms |
die met ribbels en nopjes zijn (y) :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:19. |