![]() |
Onderzoek naar faalangst, HELP JE MEDESCHOLIEREN!!
Hallo allemaal,
Wij doen onderzoek naar faalangst onder examenkandidaten. Het zou ons heel erg helpen als jullie een vragenlijstje in zouden willen vullen. Dit kost nog geen 5 minuten van jullie tijd. We zijn 3 psychologie-studenten die een onderzoek moeten verrichten naar de relatie tussen studieresultaten en faalangst. Alvast bedankt!!! Hieronder de vragenlijst, jullie hoeven enkel de antwoorden te reageren. Vragenlijst tentamenvrees Neem de lijst met beweringen door en bedenk of ze voor jou kloppen met betrekking tot het eindexamen dat je dit jaar of eventueel vorig jaar hebt gedaan. Als je uiteenlopende tentamenervaringen hebt voor verschillende vakken, of met specifieke tentamenvormen, concentreer je dan op één vak of één tentamenvorm. Wat was het totaalgemiddelde van jouw examenvakken voorafgaand aan het eindexamen? Vul in: ---------------------------------------------------------------------------------- Geef aan in hoeverre een bewering van toepassing is op jou door er een cijfer variërend van 1 tot 5 aan toe te kennen. De cijfers staan voor: 1= nooit, 2= zelden; 3= af en toe; 4= vaak; 5=altijd. Vul dit cijfer in achter “Score”. ----------------------------------------------------------------------------------- 1. Kort voor een examen heb ik zichtbaar last van spanningen. (zwetende of trillende handen; uitslag enz. Score: ------------------------------------------------------------------------------------ 2.Ik heb een vreemd gevoel in mijn maag vóór een examen Score: ------------------------------------------------------------------------------------ 3.Ik ben misselijk voor een examen Score: ------------------------------------------------------------------------------------ 4.Als ik de examenvragen lees heb ik het gevoel dat ik niets weet Score: ------------------------------------------------------------------------------------ 5.Ik raak ik paniek voor en tijdens een examen Score: ------------------------------------------------------------------------------------ 6.Ik heb last van blackout Score: ------------------------------------------------------------------------------------ 7.Zodra ik de examenruimte verlaat, weet ik weer wat ik had moeten antwoorden Score: ------------------------------------------------------------------------------------ 8.Ik slaap slecht de nacht voor een examen Score: ------------------------------------------------------------------------------------ 9.Ik maak fouten bij de beantwoording van gemakkelijke vragen of zet de antwoorden op de verkeerde plekken Score: ------------------------------------------------------------------------------------ 10.Ik heb er moeite mee het juiste antwoord op vragen te vinden Score: |
Bijv.
Vragenlijst tentamenvrees Neem de lijst met beweringen door en bedenk of ze voor jou kloppen met betrekking tot het eindexamen dat je dit jaar of eventueel vorig jaar hebt gedaan. Als je uiteenlopende tentamenervaringen hebt voor verschillende vakken, of met specifieke tentamenvormen, concentreer je dan op één vak of één tentamenvorm. Wat was het totaalgemiddelde van jouw examenvakken voorafgaand aan het eindexamen? Vul in: 7.1 ---------------------------------------------------------------------------------- Geef aan in hoeverre een bewering van toepassing is op jou door er een cijfer variërend van 1 tot 5 aan toe te kennen. De cijfers staan voor: 1= nooit, 2= zelden; 3= af en toe; 4= vaak; 5=altijd. Vul dit cijfer in achter “Score”. ----------------------------------------------------------------------------------- 1. Kort voor een examen heb ik zichtbaar last van spanningen. (zwetende of trillende handen; uitslag enz. Score: 3 ------------------------------------------------------------------------------------ 2.Ik heb een vreemd gevoel in mijn maag vóór een examen Score: 2 ------------------------------------------------------------------------------------ 3.Ik ben misselijk voor een examen Score: 1 ------------------------------------------------------------------------------------ 4.Als ik de examenvragen lees heb ik het gevoel dat ik niets weet Score: 3 ------------------------------------------------------------------------------------ 5.Ik raak ik paniek voor en tijdens een examen Score: 2 ------------------------------------------------------------------------------------ 6.Ik heb last van blackout Score: 4 ------------------------------------------------------------------------------------ 7.Zodra ik de examenruimte verlaat, weet ik weer wat ik had moeten antwoorden Score: 4 ------------------------------------------------------------------------------------ 8.Ik slaap slecht de nacht voor een examen Score: 4 ------------------------------------------------------------------------------------ 9.Ik maak fouten bij de beantwoording van gemakkelijke vragen of zet de antwoorden op de verkeerde plekken Score: 3 ------------------------------------------------------------------------------------ 10.Ik heb er moeite mee het juiste antwoord op vragen te vinden Score: 2 |
Vul in:
--7.2-------------------------------------------------------------------------------- Geef aan in hoeverre een bewering van toepassing is op jou door er een cijfer variërend van 1 tot 5 aan toe te kennen. De cijfers staan voor: 1= nooit, 2= zelden; 3= af en toe; 4= vaak; 5=altijd. Vul dit cijfer in achter “Score”. ----------------------------------------------------------------------------------- 1. Kort voor een examen heb ik zichtbaar last van spanningen. (zwetende of trillende handen; uitslag enz. Score:5 ------------------------------------------------------------------------------------ 2.Ik heb een vreemd gevoel in mijn maag vóór een examen Score:5 ------------------------------------------------------------------------------------ 3.Ik ben misselijk voor een examen Score:4 ------------------------------------------------------------------------------------ 4.Als ik de examenvragen lees heb ik het gevoel dat ik niets weet Score:4 ------------------------------------------------------------------------------------ 5.Ik raak ik paniek voor en tijdens een examen Score:5 ------------------------------------------------------------------------------------ 6.Ik heb last van blackout Score:3 ------------------------------------------------------------------------------------ 7.Zodra ik de examenruimte verlaat, weet ik weer wat ik had moeten antwoorden Score:2 ------------------------------------------------------------------------------------ 8.Ik slaap slecht de nacht voor een examen Score:2 ------------------------------------------------------------------------------------ 9.Ik maak fouten bij de beantwoording van gemakkelijke vragen of zet de antwoorden op de verkeerde plekken Score:2 ------------------------------------------------------------------------------------ 10.Ik heb er moeite mee het juiste antwoord op vragen te vinden Score:2 |
Wat was het totaalgemiddelde van jouw examenvakken voorafgaand aan het eindexamen?
Vul in: Tussen de 6,5 en 7,5. ---------------------------------------------------------------------------------- De cijfers staan voor: 1= nooit, 2= zelden; 3= af en toe; 4= vaak; 5=altijd. Vul dit cijfer in achter “Score”. ----------------------------------------------------------------------------------- 1. Kort voor een examen heb ik zichtbaar last van spanningen. (zwetende of trillende handen; uitslag enz. Score: 1 ------------------------------------------------------------------------------------ 2.Ik heb een vreemd gevoel in mijn maag vóór een examen Score: 3 ------------------------------------------------------------------------------------ 3.Ik ben misselijk voor een examen Score: 1 ------------------------------------------------------------------------------------ 4.Als ik de examenvragen lees heb ik het gevoel dat ik niets weet Score: 1 ------------------------------------------------------------------------------------ 5.Ik raak ik paniek voor en tijdens een examen Score: 1 ------------------------------------------------------------------------------------ 6.Ik heb last van blackout Score: 1,5 ------------------------------------------------------------------------------------ 7.Zodra ik de examenruimte verlaat, weet ik weer wat ik had moeten antwoorden Score: 2 ------------------------------------------------------------------------------------ 8.Ik slaap slecht de nacht voor een examen Score: 2 ------------------------------------------------------------------------------------ 9.Ik maak fouten bij de beantwoording van gemakkelijke vragen of zet de antwoorden op de verkeerde plekken Score: 2 ------------------------------------------------------------------------------------ 10.Ik heb er moeite mee het juiste antwoord op vragen te vinden Score: 2 |
Wat was het totaalgemiddelde van jouw examenvakken voorafgaand aan het eindexamen?
Vul in: tussen 5,7 en 6,9 ----------------------------------------------------------------------------------- 1. Kort voor een examen heb ik zichtbaar last van spanningen. (zwetende of trillende handen; uitslag enz. Score:1 ------------------------------------------------------------------------------------ 2.Ik heb een vreemd gevoel in mijn maag vóór een examen Score:3 ------------------------------------------------------------------------------------ 3.Ik ben misselijk voor een examen Score:2 ------------------------------------------------------------------------------------ 4.Als ik de examenvragen lees heb ik het gevoel dat ik niets weet Score:4 ------------------------------------------------------------------------------------ 5.Ik raak ik paniek voor en tijdens een examen Score:2 ------------------------------------------------------------------------------------ 6.Ik heb last van blackout Score:1 ------------------------------------------------------------------------------------ 7.Zodra ik de examenruimte verlaat, weet ik weer wat ik had moeten antwoorden Score:3 ------------------------------------------------------------------------------------ 8.Ik slaap slecht de nacht voor een examen Score:3 ------------------------------------------------------------------------------------ 9.Ik maak fouten bij de beantwoording van gemakkelijke vragen of zet de antwoorden op de verkeerde plekken Score:2 ------------------------------------------------------------------------------------ 10.Ik heb er moeite mee het juiste antwoord op vragen te vinden Score:4 |
De cijfers staan voor: 1= nooit, 2= zelden; 3= af en toe; 4= vaak; 5=altijd.
Vul dit cijfer in achter “Score”. ----------------------------------------------------------------------------------- 1. Kort voor een examen heb ik zichtbaar last van spanningen. (zwetende of trillende handen; uitslag enz. Score: 3 ------------------------------------------------------------------------------------ 2.Ik heb een vreemd gevoel in mijn maag vóór een examen Score:4 ------------------------------------------------------------------------------------ 3.Ik ben misselijk voor een examen Score:1 ------------------------------------------------------------------------------------ 4.Als ik de examenvragen lees heb ik het gevoel dat ik niets weet Score:3 ------------------------------------------------------------------------------------ 5.Ik raak ik paniek voor en tijdens een examen Score:2 ------------------------------------------------------------------------------------ 6.Ik heb last van blackout Score:2 ------------------------------------------------------------------------------------ 7.Zodra ik de examenruimte verlaat, weet ik weer wat ik had moeten antwoorden Score:3 ------------------------------------------------------------------------------------ 8.Ik slaap slecht de nacht voor een examen Score:1 ------------------------------------------------------------------------------------ 9.Ik maak fouten bij de beantwoording van gemakkelijke vragen of zet de antwoorden op de verkeerde plekken Score:3 ------------------------------------------------------------------------------------ 10.Ik heb er moeite mee het juiste antwoord op vragen te vinden Score:3 |
Vul in: 6,5
---------------------------------------------------------------------------------- De cijfers staan voor: 1= nooit, 2= zelden; 3= af en toe; 4= vaak; 5=altijd. Vul dit cijfer in achter “Score”. ----------------------------------------------------------------------------------- 1. Kort voor een examen heb ik zichtbaar last van spanningen. (zwetende of trillende handen; uitslag enz. Score:1 ------------------------------------------------------------------------------------ 2.Ik heb een vreemd gevoel in mijn maag vóór een examen Score:1 ------------------------------------------------------------------------------------ 3.Ik ben misselijk voor een examen Score:1 ------------------------------------------------------------------------------------ 4.Als ik de examenvragen lees heb ik het gevoel dat ik niets weet Score:1 ------------------------------------------------------------------------------------ 5.Ik raak ik paniek voor en tijdens een examen Score:2 ------------------------------------------------------------------------------------ 6.Ik heb last van blackout Score:1 ------------------------------------------------------------------------------------ 7.Zodra ik de examenruimte verlaat, weet ik weer wat ik had moeten antwoorden Score:3 ------------------------------------------------------------------------------------ 8.Ik slaap slecht de nacht voor een examen Score:1 ------------------------------------------------------------------------------------ 9.Ik maak fouten bij de beantwoording van gemakkelijke vragen of zet de antwoorden op de verkeerde plekken Score:2 ------------------------------------------------------------------------------------ 10.Ik heb er moeite mee het juiste antwoord op vragen te vinden Score:2 |
Vul in: 8.1
----------------------------------------------------------------------------------- 1. Kort voor een examen heb ik zichtbaar last van spanningen. (zwetende of trillende handen; uitslag enz. Score: 2 ------------------------------------------------------------------------------------ 2.Ik heb een vreemd gevoel in mijn maag vóór een examen Score: 2 ------------------------------------------------------------------------------------ 3.Ik ben misselijk voor een examen Score: 1 ------------------------------------------------------------------------------------ 4.Als ik de examenvragen lees heb ik het gevoel dat ik niets weet Score: 2 ------------------------------------------------------------------------------------ 5.Ik raak ik paniek voor en tijdens een examen Score: 1 ------------------------------------------------------------------------------------ 6.Ik heb last van blackout Score: 1 ------------------------------------------------------------------------------------ 7.Zodra ik de examenruimte verlaat, weet ik weer wat ik had moeten antwoorden Score: 1 ------------------------------------------------------------------------------------ 8.Ik slaap slecht de nacht voor een examen Score: 2 ------------------------------------------------------------------------------------ 9.Ik maak fouten bij de beantwoording van gemakkelijke vragen of zet de antwoorden op de verkeerde plekken Score: 2 ------------------------------------------------------------------------------------ 10.Ik heb er moeite mee het juiste antwoord op vragen te vinden Score: 3 |
Vul in: 7,2 ---------------------------------------------------------------------------------- Geef aan in hoeverre een bewering van toepassing is op jou door er een cijfer variërend van 1 tot 5 aan toe te kennen. De cijfers staan voor: 1= nooit, 2= zelden; 3= af en toe; 4= vaak; 5=altijd. Vul dit cijfer in achter “Score”. ----------------------------------------------------------------------------------- 1. Kort voor een examen heb ik zichtbaar last van spanningen. (zwetende of trillende handen; uitslag enz. Score:2 ------------------------------------------------------------------------------------ 2.Ik heb een vreemd gevoel in mijn maag vóór een examen Score:3 ------------------------------------------------------------------------------------ 3.Ik ben misselijk voor een examen Score:1 ------------------------------------------------------------------------------------ 4.Als ik de examenvragen lees heb ik het gevoel dat ik niets weet Score:2 ------------------------------------------------------------------------------------ 5.Ik raak ik paniek voor en tijdens een examen Score:1 ------------------------------------------------------------------------------------ 6.Ik heb last van blackout Score:1 ------------------------------------------------------------------------------------ 7.Zodra ik de examenruimte verlaat, weet ik weer wat ik had moeten antwoorden Score:2 ------------------------------------------------------------------------------------ 8.Ik slaap slecht de nacht voor een examen Score:3 ------------------------------------------------------------------------------------ 9.Ik maak fouten bij de beantwoording van gemakkelijke vragen of zet de antwoorden op de verkeerde plekken Score:1 ------------------------------------------------------------------------------------ 10.Ik heb er moeite mee het juiste antwoord op vragen te vinden Score: 3 |
Vul in: 6.1 ---------------------------------------------------------------------------------- Geef aan in hoeverre een bewering van toepassing is op jou door er een cijfer variërend van 1 tot 5 aan toe te kennen. De cijfers staan voor: 1= nooit, 2= zelden; 3= af en toe; 4= vaak; 5=altijd. Vul dit cijfer in achter “Score”. ----------------------------------------------------------------------------------- 1. Kort voor een examen heb ik zichtbaar last van spanningen. (zwetende of trillende handen; uitslag enz. Score: 4 ------------------------------------------------------------------------------------ 2.Ik heb een vreemd gevoel in mijn maag vóór een examen Score: 5 ------------------------------------------------------------------------------------ 3.Ik ben misselijk voor een examen Score: 5 ------------------------------------------------------------------------------------ 4.Als ik de examenvragen lees heb ik het gevoel dat ik niets weet Score: 4 ------------------------------------------------------------------------------------ 5.Ik raak ik paniek voor en tijdens een examen Score: 5 ------------------------------------------------------------------------------------ 6.Ik heb last van blackout Score: 1 ------------------------------------------------------------------------------------ 7.Zodra ik de examenruimte verlaat, weet ik weer wat ik had moeten antwoorden Score: 5 ------------------------------------------------------------------------------------ 8.Ik slaap slecht de nacht voor een examen Score: 5 ------------------------------------------------------------------------------------ 9.Ik maak fouten bij de beantwoording van gemakkelijke vragen of zet de antwoorden op de verkeerde plekken Score: 2 ------------------------------------------------------------------------------------ 10.Ik heb er moeite mee het juiste antwoord op vragen te vinden Score:1 Noot: Mijn antwoorden zijn eigenlijk bezoedeld. Ik heb PDS, en daardoor ben ik eigenlijk altijd misselijk. Het wordt wel erger met examens though. |
Vul in: 6.1 1. Kort voor een examen heb ik zichtbaar last van spanningen. (zwetende of trillende handen; uitslag enz. Score:1 ------------------------------------------------------------------------------------ 2.Ik heb een vreemd gevoel in mijn maag vóór een examen Score:1 ------------------------------------------------------------------------------------ 3.Ik ben misselijk voor een examen Score:1 ------------------------------------------------------------------------------------ 4.Als ik de examenvragen lees heb ik het gevoel dat ik niets weet Score:2 ------------------------------------------------------------------------------------ 5.Ik raak ik paniek voor en tijdens een examen Score:1 ------------------------------------------------------------------------------------ 6.Ik heb last van blackout Score:1 ------------------------------------------------------------------------------------ 7.Zodra ik de examenruimte verlaat, weet ik weer wat ik had moeten antwoorden Score:3 ------------------------------------------------------------------------------------ 8.Ik slaap slecht de nacht voor een examen Score:1 ------------------------------------------------------------------------------------ 9.Ik maak fouten bij de beantwoording van gemakkelijke vragen of zet de antwoorden op de verkeerde plekken Score:2 ------------------------------------------------------------------------------------ 10.Ik heb er moeite mee het juiste antwoord op vragen te vinden Score:2 |
Vul in: 7.0 1. Kort voor een examen heb ik zichtbaar last van spanningen. (zwetende of trillende handen; uitslag enz. Score:2 ------------------------------------------------------------------------------------ 2.Ik heb een vreemd gevoel in mijn maag vóór een examen Score:2 ------------------------------------------------------------------------------------ 3.Ik ben misselijk voor een examen Score:2 ------------------------------------------------------------------------------------ 4.Als ik de examenvragen lees heb ik het gevoel dat ik niets weet Score:3 ------------------------------------------------------------------------------------ 5.Ik raak ik paniek voor en tijdens een examen Score:2 ------------------------------------------------------------------------------------ 6.Ik heb last van blackout Score:1 ------------------------------------------------------------------------------------ 7.Zodra ik de examenruimte verlaat, weet ik weer wat ik had moeten antwoorden Score:3 ------------------------------------------------------------------------------------ 8.Ik slaap slecht de nacht voor een examen Score:2 ------------------------------------------------------------------------------------ 9.Ik maak fouten bij de beantwoording van gemakkelijke vragen of zet de antwoorden op de verkeerde plekken Score:2 ------------------------------------------------------------------------------------ 10.Ik heb er moeite mee het juiste antwoord op vragen te vinden Score:3 |
7,9
En verder zijn de scores allemaal 1 |
Citaat:
|
Vul in: 7,4 ----------------------------------------------------------------------------------- 1. Kort voor een examen heb ik zichtbaar last van spanningen. (zwetende of trillende handen; uitslag enz. Score: 2 ------------------------------------------------------------------------------------ 2.Ik heb een vreemd gevoel in mijn maag vóór een examen Score: 4 ------------------------------------------------------------------------------------ 3.Ik ben misselijk voor een examen Score: 1 ------------------------------------------------------------------------------------ 4.Als ik de examenvragen lees heb ik het gevoel dat ik niets weet Score: 1 ------------------------------------------------------------------------------------ 5.Ik raak ik paniek voor en tijdens een examen Score: 1 ------------------------------------------------------------------------------------ 6.Ik heb last van blackout Score: 1 ------------------------------------------------------------------------------------ 7.Zodra ik de examenruimte verlaat, weet ik weer wat ik had moeten antwoorden Score: 1 ------------------------------------------------------------------------------------ 8.Ik slaap slecht de nacht voor een examen Score: 3 ------------------------------------------------------------------------------------ 9.Ik maak fouten bij de beantwoording van gemakkelijke vragen of zet de antwoorden op de verkeerde plekken Score: 2 ------------------------------------------------------------------------------------ 10.Ik heb er moeite mee het juiste antwoord op vragen te vinden Score: 2 |
Gemiddelde: 7,9
Geef aan in hoeverre een bewering van toepassing is op jou door er een cijfer variërend van 1 tot 5 aan toe te kennen. De cijfers staan voor: 1= nooit, 2= zelden; 3= af en toe; 4= vaak; 5=altijd. Vul dit cijfer in achter “Score”. ----------------------------------------------------------------------------------- 1. Kort voor een examen heb ik zichtbaar last van spanningen. (zwetende of trillende handen; uitslag enz. Score:2 ------------------------------------------------------------------------------------ 2.Ik heb een vreemd gevoel in mijn maag vóór een examen Score:1 ------------------------------------------------------------------------------------ 3.Ik ben misselijk voor een examen Score:1 ------------------------------------------------------------------------------------ 4.Als ik de examenvragen lees heb ik het gevoel dat ik niets weet Score:1 ------------------------------------------------------------------------------------ 5.Ik raak ik paniek voor en tijdens een examen Score:1 ------------------------------------------------------------------------------------ 6.Ik heb last van blackout Score:1 ------------------------------------------------------------------------------------ 7.Zodra ik de examenruimte verlaat, weet ik weer wat ik had moeten antwoorden Score:3 ------------------------------------------------------------------------------------ 8.Ik slaap slecht de nacht voor een examen Score:1 ------------------------------------------------------------------------------------ 9.Ik maak fouten bij de beantwoording van gemakkelijke vragen of zet de antwoorden op de verkeerde plekken Score:2 ------------------------------------------------------------------------------------ 10.Ik heb er moeite mee het juiste antwoord op vragen te vinden Score:2 |
Vragenlijst tentamenvrees
Neem de lijst met beweringen door en bedenk of ze voor jou kloppen met betrekking tot het eindexamen dat je dit jaar of eventueel vorig jaar hebt gedaan. Als je uiteenlopende tentamenervaringen hebt voor verschillende vakken, of met specifieke tentamenvormen, concentreer je dan op één vak of één tentamenvorm. Wat was het totaalgemiddelde van jouw examenvakken voorafgaand aan het eindexamen? Vul in:8.1 ---------------------------------------------------------------------------------- Geef aan in hoeverre een bewering van toepassing is op jou door er een cijfer variërend van 1 tot 5 aan toe te kennen. De cijfers staan voor: 1= nooit, 2= zelden; 3= af en toe; 4= vaak; 5=altijd. Vul dit cijfer in achter “Score”. ----------------------------------------------------------------------------------- 1. Kort voor een examen heb ik zichtbaar last van spanningen. (zwetende of trillende handen; uitslag enz. Score:2 ------------------------------------------------------------------------------------ 2.Ik heb een vreemd gevoel in mijn maag vóór een examen Score:1 ------------------------------------------------------------------------------------ 3.Ik ben misselijk voor een examen Score:1 ------------------------------------------------------------------------------------ 4.Als ik de examenvragen lees heb ik het gevoel dat ik niets weet Score:3 ------------------------------------------------------------------------------------ 5.Ik raak ik paniek voor en tijdens een examen Score:2 ------------------------------------------------------------------------------------ 6.Ik heb last van blackout Score:1 ------------------------------------------------------------------------------------ 7.Zodra ik de examenruimte verlaat, weet ik weer wat ik had moeten antwoorden Score:2 ------------------------------------------------------------------------------------ 8.Ik slaap slecht de nacht voor een examen Score:2 ------------------------------------------------------------------------------------ 9.Ik maak fouten bij de beantwoording van gemakkelijke vragen of zet de antwoorden op de verkeerde plekken Score:2 ------------------------------------------------------------------------------------ 10.Ik heb er moeite mee het juiste antwoord op vragen te vinden Score: 3 |
gem.middelde was 6.9
1. Kort voor een examen heb ik zichtbaar last van spanningen. (zwetende of trillende handen; uitslag enz. Score:1 ------------------------------------------------------------------------------------ 2.Ik heb een vreemd gevoel in mijn maag vóór een examen Score:3 ------------------------------------------------------------------------------------ 3.Ik ben misselijk voor een examen Score:1 ------------------------------------------------------------------------------------ 4.Als ik de examenvragen lees heb ik het gevoel dat ik niets weet Score:1 ------------------------------------------------------------------------------------ 5.Ik raak ik paniek voor en tijdens een examen Score:1 ------------------------------------------------------------------------------------ 6.Ik heb last van blackout Score:2 ------------------------------------------------------------------------------------ 7.Zodra ik de examenruimte verlaat, weet ik weer wat ik had moeten antwoorden Score:3 ------------------------------------------------------------------------------------ 8.Ik slaap slecht de nacht voor een examen Score:3 ------------------------------------------------------------------------------------ 9.Ik maak fouten bij de beantwoording van gemakkelijke vragen of zet de antwoorden op de verkeerde plekken Score:2 ------------------------------------------------------------------------------------ 10.Ik heb er moeite mee het juiste antwoord op vragen te vinden Score:2 |
gemiddelde was rond de 6,5-7
De cijfers staan voor: 1= nooit, 2= zelden; 3= af en toe; 4= vaak; 5=altijd. Vul dit cijfer in achter “Score”. ----------------------------------------------------------------------------------- 1. Kort voor een examen heb ik zichtbaar last van spanningen. (zwetende of trillende handen; uitslag enz. Score: -4 ----------------------------------------------------------------------------------- 2.Ik heb een vreemd gevoel in mijn maag vóór een examen Score: 4 ------------------------------------------------------------------------------------ 3.Ik ben misselijk voor een examen Score: -3 ----------------------------------------------------------------------------------- 4.Als ik de examenvragen lees heb ik het gevoel dat ik niets weet Score: --3 ---------------------------------------------------------------------------------- 5.Ik raak ik paniek voor en tijdens een examen Score: -4 ----------------------------------------------------------------------------------- 6.Ik heb last van blackout Score: -2 ----------------------------------------------------------------------------------- 7.Zodra ik de examenruimte verlaat, weet ik weer wat ik had moeten antwoorden Score: 2 ------------------------------------------------------------------------------------ 8.Ik slaap slecht de nacht voor een examen Score: -4 ----------------------------------------------------------------------------------- 9.Ik maak fouten bij de beantwoording van gemakkelijke vragen of zet de antwoorden op de verkeerde plekken Score: -2 ----------------------------------------------------------------------------------- 10.Ik heb er moeite mee het juiste antwoord op vragen te vinden Score: 3 |
Citaat:
|
1. Kort voor een examen heb ik zichtbaar last van spanningen. (zwetende of trillende handen; uitslag enz.
Score:5 ------------------------------------------------------------------------------------ 2.Ik heb een vreemd gevoel in mijn maag vóór een examen Score:5 ------------------------------------------------------------------------------------ 3.Ik ben misselijk voor een examen Score:5 ------------------------------------------------------------------------------------ 4.Als ik de examenvragen lees heb ik het gevoel dat ik niets weet Score:5 ------------------------------------------------------------------------------------ 5.Ik raak ik paniek voor en tijdens een examen Score:5 ------------------------------------------------------------------------------------ 6.Ik heb last van blackout Score:5 ------------------------------------------------------------------------------------ 7.Zodra ik de examenruimte verlaat, weet ik weer wat ik had moeten antwoorden Score:4 ------------------------------------------------------------------------------------ 8.Ik slaap slecht de nacht voor een examen Score:5 ------------------------------------------------------------------------------------ 9.Ik maak fouten bij de beantwoording van gemakkelijke vragen of zet de antwoorden op de verkeerde plekken Score:4 ------------------------------------------------------------------------------------ 10.Ik heb er moeite mee het juiste antwoord op vragen te vinden Score:4 |
Geef aan in hoeverre een bewering van toepassing is op jou door er een cijfer variërend van 1 tot 5 aan toe te kennen.
De cijfers staan voor: 1= nooit, 2= zelden; 3= af en toe; 4= vaak; 5=altijd. Vul dit cijfer in achter “Score”. ----------------------------------------------------------------------------------- 1. Kort voor een examen heb ik zichtbaar last van spanningen. (zwetende of trillende handen; uitslag enz. Score:3 ------------------------------------------------------------------------------------ 2.Ik heb een vreemd gevoel in mijn maag vóór een examen Score:4 ------------------------------------------------------------------------------------ 3.Ik ben misselijk voor een examen Score:1 ------------------------------------------------------------------------------------ 4.Als ik de examenvragen lees heb ik het gevoel dat ik niets weet Score:4 ------------------------------------------------------------------------------------ 5.Ik raak ik paniek voor en tijdens een examen Score:3 ------------------------------------------------------------------------------------ 6.Ik heb last van blackout Score:2 ------------------------------------------------------------------------------------ 7.Zodra ik de examenruimte verlaat, weet ik weer wat ik had moeten antwoorden Score:3 ------------------------------------------------------------------------------------ 8.Ik slaap slecht de nacht voor een examen Score:4 ------------------------------------------------------------------------------------ 9.Ik maak fouten bij de beantwoording van gemakkelijke vragen of zet de antwoorden op de verkeerde plekken Score:1 ------------------------------------------------------------------------------------ 10.Ik heb er moeite mee het juiste antwoord op vragen te vinden Score:3 |
Komt er nog een uitslag :) ?
|
1. Kort voor een examen heb ik zichtbaar last van spanningen. (zwetende of trillende handen; uitslag enz.
Score: 1 ------------------------------------------------------------------------------------ 2.Ik heb een vreemd gevoel in mijn maag vóór een examen Score: 1 ------------------------------------------------------------------------------------ 3.Ik ben misselijk voor een examen Score: 1 ------------------------------------------------------------------------------------ 4.Als ik de examenvragen lees heb ik het gevoel dat ik niets weet Score: 3 ------------------------------------------------------------------------------------ 5.Ik raak ik paniek voor en tijdens een examen Score: 1 ------------------------------------------------------------------------------------ 6.Ik heb last van blackout Score: 1 ------------------------------------------------------------------------------------ 7.Zodra ik de examenruimte verlaat, weet ik weer wat ik had moeten antwoorden Score: 2 ------------------------------------------------------------------------------------ 8.Ik slaap slecht de nacht voor een examen Score: 1 ------------------------------------------------------------------------------------ 9.Ik maak fouten bij de beantwoording van gemakkelijke vragen of zet de antwoorden op de verkeerde plekken Score: 2 ------------------------------------------------------------------------------------ 10.Ik heb er moeite mee het juiste antwoord op vragen te vinden Score: 2 |
Vul in: Even uitrekenen. Gemiddeld 8,2. ---------------------------------------------------------------------------------- Geef aan in hoeverre een bewering van toepassing is op jou door er een cijfer variërend van 1 tot 5 aan toe te kennen. De cijfers staan voor: 1= nooit, 2= zelden; 3= af en toe; 4= vaak; 5=altijd. Vul dit cijfer in achter “Score”. ----------------------------------------------------------------------------------- 1. Kort voor een examen heb ik zichtbaar last van spanningen. (zwetende of trillende handen; uitslag enz. Score: 2 ------------------------------------------------------------------------------------ 2.Ik heb een vreemd gevoel in mijn maag vóór een examen Score: 1 ------------------------------------------------------------------------------------ 3.Ik ben misselijk voor een examen Score: 1 ------------------------------------------------------------------------------------ 4.Als ik de examenvragen lees heb ik het gevoel dat ik niets weet Score: 2 ------------------------------------------------------------------------------------ 5.Ik raak ik paniek voor en tijdens een examen Score: 1 ------------------------------------------------------------------------------------ 6.Ik heb last van blackout Score: 3 ------------------------------------------------------------------------------------ 7.Zodra ik de examenruimte verlaat, weet ik weer wat ik had moeten antwoorden Score: 1 ------------------------------------------------------------------------------------ 8.Ik slaap slecht de nacht voor een examen Score: 2 ------------------------------------------------------------------------------------ 9.Ik maak fouten bij de beantwoording van gemakkelijke vragen of zet de antwoorden op de verkeerde plekken Score: 3 ------------------------------------------------------------------------------------ 10.Ik heb er moeite mee het juiste antwoord op vragen te vinden Score: 3 Alstu. |
Citaat:
|
Vul in: 7,5 ---------------------------------------------------------------------------------- Geef aan in hoeverre een bewering van toepassing is op jou door er een cijfer variërend van 1 tot 5 aan toe te kennen. De cijfers staan voor: 1= nooit, 2= zelden; 3= af en toe; 4= vaak; 5=altijd. Vul dit cijfer in achter “Score”. ----------------------------------------------------------------------------------- 1. Kort voor een examen heb ik zichtbaar last van spanningen. (zwetende of trillende handen; uitslag enz. Score: 1 ------------------------------------------------------------------------------------ 2.Ik heb een vreemd gevoel in mijn maag vóór een examen Score: 1 ------------------------------------------------------------------------------------ 3.Ik ben misselijk voor een examen Score: 1 ------------------------------------------------------------------------------------ 4.Als ik de examenvragen lees heb ik het gevoel dat ik niets weet Score: 1 ------------------------------------------------------------------------------------ 5.Ik raak ik paniek voor en tijdens een examen Score: 1 ------------------------------------------------------------------------------------ 6.Ik heb last van blackout Score: 2 ------------------------------------------------------------------------------------ 7.Zodra ik de examenruimte verlaat, weet ik weer wat ik had moeten antwoorden Score: 4 ------------------------------------------------------------------------------------ 8.Ik slaap slecht de nacht voor een examen Score: 1 ------------------------------------------------------------------------------------ 9.Ik maak fouten bij de beantwoording van gemakkelijke vragen of zet de antwoorden op de verkeerde plekken Score: 1 ------------------------------------------------------------------------------------ 10.Ik heb er moeite mee het juiste antwoord op vragen te vinden Score: 1 |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:14. |