![]() |
Iemand ervaring met Carisolv?
Als je een gaatje hebt in je kies/tand, dan wordt dat (gel) in het gaatje gegoten en dat lost het zieke tandbeen op, daarna kan het gaatje gevult worden. Er hoeft dan alleen nog maar geboord te worden om het gaatje te bereiken, verder is de boor overbodig.
Ik ben benieuwd of dit echt werkt en of er ook tandartsen zijn die het gebruiken, of dat ze allemaal toch op de oude (vertrouwde) boor blijven hangen. |
Hoe lang duurt zoiets? :confused: Even een gaatje wegboren en dan vullen, gaat toch een stuk sneller geloof ik.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je moet hem wel zijn werk laten doen he :) Ik ben nou ook niet bepaald een fan van de tandarts, maar goed *moet binnenkort weer* Citaat:
|
De verzekering betaalt toch, als het duurder is betalen ze gewoon meer. Is dus niet het probleem van de tandarts, lijkt me.
|
Citaat:
Als een tandarts nou gewoon liever zijn methodes aanhoudt? Nja, ik heb vandaag het lef gehad om mij bij een nieuwe tandarts aan te melden en heb voor maandag a.s. een afspraak :eek: *is al 3 jaar oid niet meer geweest* :o |
Citaat:
Sterkte voor maandag in ieder geval. |
Citaat:
God have mercy on my poor soul :o Citaat:
Ben nu speciaal naar een nieuwe moderne tandartspraktijk met meerdere tandartsen gegaan .. ze doen echt alles :eek: Tsja, het moet gebeuren.. |
hoe meer tijd, hoe minder winst, tandartsen zullen bvoor de snelste manier gaan, dan kunnen ze meer patienten inroosteren.
maar wat nu sneller is ben ik uit deze post niet duidelijk |
hoe lang duurt dat dan?
mijn gaatjes zitten niet altijd aan de bovenkant van een tand, ook wel 'ns aan de zijkant. |
is dit iets wat je zelf kunt aanschaffen of niet?
en hoelang duurt de ingreep met dit spul? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:49. |