Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Vind ze me nu leuk of niet? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1593271)

Athlon 07-06-2007 15:19

Vind ze me nu leuk of niet?

Ik ken een meisje al een ruime 4 jaar. Ze was een goede vriendin van een ex van mij. Ik leerde hun dus vrijwel tegelijk kennen. Ik noem haar even P.

We konden altijd goed met elkaar overweg en zagen elkaar ook soms.

Nadat het 2 jaar geleden over was tussen mijn ex en mij, bleven P en ik elkaar spreken en zien. Ze vertelde me dat ze bi was, en daardoor niets in mij zag, voor het geval ik dat zou denken.

Toch sms-te ze soms zomaar vanuit het niets na een paar weken niks van elkaar gehoord te hebben.

We zijn een paar maanden geleden eens naar de bios geweest. Ik breng 'r thuis terug, maken een lolletje en opeens hebben we elkaar vast. Bijna zoenden we elkaar maar stopten nog op tijd.
We hebben daar nog eens over gepraat en weer vertelde ze me dat ik niets meer dan een heel goede vriend was / ben.

Nu zag ze een hele tijd al een nieuwe GSM die ze graag wilde, simlockvrij moest ie zijn.
Toevallig werk ik in de branche zelf, dus was makkelijk om er met korting aan te komen.
Ze zou eind deze maand geld hebben, maar ik heb gezegd dat ik 't voor zou schieten tot die tijd. Vond ze echt superlief van me enz.
Dezelfde avond een uur aan de telefoon gehangen, en de avond erop weer. Enorm gezellig gepraat en gelachen... Nu ga ik vanavond naar 'r toe om de telefoon te brengen.
Steeds zegt ze; Je bent mijn held en wat ben je lief...

Weet je; steeds gaat het zo. We zien elkaar en is het allemaal enorm leuk, en erna horen we weken niets van elkaar...
Zijn we bij elkaar, dan is het echt supergezellig, maar daarna krijg ik de indruk dat ze toch niets meer wil dan vrienden.

Ik vind het best; vrienden of relatie maakt me niets uit.

We hebben niet gezoend of andere dingen met elkaar gedaan...

Ik ben geen vrouw, dus daarom post ik mijn vraag hier voor alle dames onder ons, en evt. heren die zoiets meemaken of hebben meegemaakt...

Iduna 07-06-2007 15:49

Citaat:

Athlon schreef op 07-06-2007 @ 16:19 :
Nadat het 2 jaar geleden over was tussen mijn ex en mij, bleven P en ik elkaar spreken en zien. Ze vertelde me dat ze bi was, en daardoor niets in mij zag, voor het geval ik dat zou denken.
Als ze nou zei dat ze lesbisch was..
Het maakt jou niet uit of je bevriend met haar bent of een relatie met haar hebt?

Chimera 07-06-2007 15:50

Friendzone.

Lizx 07-06-2007 16:00

Citaat:

Ze vertelde me dat ze bi was, en daardoor niets in mij zag.
?? die snap ik niet helemaal

----

Als ze je de indruk geeft dat ze toch liever gewoon vrienden is zou ik het daarbij laten.

Yolcu 07-06-2007 16:04

Citaat:

Ze vertelde me dat ze bi was, en daardoor niets in mij zag, voor het geval ik dat zou denken.
[..]
We hebben daar nog eens over gepraat en weer vertelde ze me dat ik niets meer dan een heel goede vriend was / ben.
[..]
Weet je; steeds gaat het zo. We zien elkaar en is het allemaal enorm leuk, en erna horen we weken niets van elkaar.. Zijn we bij elkaar, dan is het echt supergezellig, maar daarna krijg ik de indruk dat ze toch niets meer wil dan vrienden.
[..]
[..]

En je vraag is: vind ze me nu leuk of niet?? :nono:

Ze vindt je vast wel aardig. Maar ze heeft al meerdere keren gezegd dat ze niets met je wil.. dus ik begrijp niet zo goed waarom je je dat nog afvraagt.. hoe duidelijk wil je het hebben? Als je deze stukjes die ik gequote hebt leest, klinkt het dan alsof ze een relatie met je wil?

RockaholiC 07-06-2007 16:16

vrienden hebben het nou eenmaal gezellig :confused:

Freyja 07-06-2007 16:33

Ik ben hetero dus val ik niet op een jongen :(

Smokin' 07-06-2007 17:00

Citaat:

Ik ken een meisje al een ruime 4 jaar. Ze was een goede vriendin van een ex van mij. Ik leerde hun dus vrijwel tegelijk kennen. Ik noem haar even P.

We konden altijd goed met elkaar overweg en zagen elkaar ook soms.

Toch sms-te ze soms zomaar vanuit het niets na een paar weken niks van elkaar gehoord te hebben.

We zijn een paar maanden geleden eens naar de bios geweest. Ik breng 'r thuis terug, maken een lolletje en opeens hebben we elkaar vast. Bijna zoenden we elkaar maar stopten nog op tijd.

Nu zag ze een hele tijd al een nieuwe GSM die ze graag wilde, simlockvrij moest ie zijn.
Toevallig werk ik in de branche zelf, dus was makkelijk om er met korting aan te komen.
Ze zou eind deze maand geld hebben, maar ik heb gezegd dat ik 't voor zou schieten tot die tijd. Vond ze echt superlief van me enz.
Dezelfde avond een uur aan de telefoon gehangen, en de avond erop weer. Enorm gezellig gepraat en gelachen... Nu ga ik vanavond naar 'r toe om de telefoon te brengen.
Steeds zegt ze; Je bent mijn held en wat ben je lief...

Weet je; steeds gaat het zo. We zien elkaar en is het allemaal enorm leuk, en erna horen we weken niets van elkaar...
Zijn we bij elkaar, dan is het echt supergezellig, maar daarna krijg ik de indruk dat ze toch niets meer wil dan vrienden.

Ik ben geen vrouw, dus daarom post ik mijn vraag hier voor alle dames onder ons, en evt. heren die zoiets meemaken of hebben meegemaakt...

Duidelijker kan niet. Aantrekkelijkheid = dood. Wat was dat voor stunt met die telefoon? Je schiet haar geld voor voor haar nieuwe telefoon..daarmee kan ze vervolgens andere jongens gaan sms-en het verhoogt jou aantrekkelijkheid met 0,0%. Ja ze vind je leuk. Leuk omdat je spulletjes voor haar verkoopt en haar slaaf bent. maar leuk zoals jij hoopt.. zeker niet.

CoolJessy 07-06-2007 17:13

Het lijkt me dat als ze je stiekem toch leuk vond ze dat wel vaker zou laten merken, bovendien als je het zelf niet uitmaakt zou ik zeggen: blijf gewoon vrienden.

Chimera 07-06-2007 17:17

Citaat:

CoolJessy schreef op 07-06-2007 @ 18:13 :
Het lijkt me dat als ze je stiekem toch leuk vond ze dat wel vaker zou laten merken, bovendien als je het zelf niet uitmaakt zou ik zeggen: blijf gewoon vrienden.
Geloof er eerlijk gezegd weinig van dat het hem niet uitmaakt...

snoopy 07-06-2007 17:27

Antwoord op topictitel: neuh

&Lily-Rose 07-06-2007 18:10

hahahaah: I aint saying she a golddigger.

k zou ook je ook mijn held noemen...

Poepkind 07-06-2007 18:19

ik had je mijn bikkel En mijn held genoemd :o

Poepkind 07-06-2007 18:21

whaaa opeens schiet me iets te binnen. Als ik vind dat een gast iets hips/ en of cools heeft gedaan zeg ik datie een bikkel en een held is. Dit herhaal ik soms meerdere malen. Gaan al die jongens dat nu zien al als een avance??? whahaaahahaaa wat een goeie grap, ik zou het echt mooi vinden hihi:D

zeep007 07-06-2007 18:25

ik denk dat ze je meer als en vriend ziet.
En als ze dus vriendelijk doet, waarschijnlijk de vibe krijgt dat je meer wil, dus neemt ze weer afstand.

WolterB 07-06-2007 18:58

Nee, ze ziet je als vriend, meer niet:)

Pibbo 07-06-2007 19:18

De laddertheorie is nu populair. Vraag het aan de sterren :) (y)

Luna 07-06-2007 19:52

ze vindt je aardig en leuk om een beetje met je te flirtten enzo maar that's it, lijkt me.

Kazet Nagorra 07-06-2007 20:57

Citaat:

Chimera schreef op 07-06-2007 @ 16:50 :
Friendzone.
Duidelijk.

Vice 07-06-2007 22:12

Ze wil alleen vrienden zijn.

Baal 08-06-2007 05:57

ze wil je.

x-spekkie-x 08-06-2007 06:00

Citaat:

Je topictitel is tegenstrijdig met deze quote ;)
En nee, ze vindt je niet leuk. Zie alle redenen hierboven.
Citaat:

En nee, nog nooit meegemaakt, althans, niet bewust ;)

Get Psycho 08-06-2007 08:50

misschien is het raadzaam om een beetje afstand van dr te houden als je wel met mekaar omgaat. Zo maak je jezelf niet gek. En als zij meerdere malen zegt niets met je te willen, neem ik aan dat ze ook echt niets wil.

Nonaj 08-06-2007 09:09

Citaat:

Get Psycho schreef op 08-06-2007 @ 09:50 :
misschien is het raadzaam om een beetje afstand van dr te houden als je wel met mekaar omgaat. Zo maak je jezelf niet gek. En als zij meerdere malen zegt niets met je te willen, neem ik aan dat ze ook echt niets wil.
Of ze speelt hard to get :p :o

Als vrouwen nee zeggen bedoelen ze ja etc. ;)

snoopy 08-06-2007 09:11

Citaat:

Nonaj schreef op 08-06-2007 @ 10:09 :
Of ze speelt hard to get :p :o

Als vrouwen nee zeggen bedoelen ze ja etc. ;)

:nono: Dat werkt alleen zo met signalen misschien (niet smsen als ze eigenlijk wel willen enzo), maar als de jongen op wie je stapelgek bent je laat merken dat ie jou ook wil dan ben je toch wel een complete idioot als je dan nog hard to get speelt?

Nonaj 08-06-2007 09:13

Citaat:

snoopy schreef op 08-06-2007 @ 10:11 :
:nono: Dat werkt alleen zo met signalen misschien (niet smsen als ze eigenlijk wel willen enzo), maar als de jongen op wie je stapelgek bent je laat merken dat ie jou ook wil dan ben je toch wel een complete idioot als je dan nog hard to get speelt?
Het was dan ook niet serieus bedoeld, vandaar al die smileys :p

Ik snap mensen die hard to get spelen sowieso niet...

madelief21 10-06-2007 17:50

Ze test je gewoon uit. Misschien wilt ze je wel heel graag maar kijkt ze gewoon hoe jij je opstelt in verschillende situaties om na te gaan of je eventueel relatiemateriaal bent. Jongens die over zich heen laten wandelen zijn over het algemeen niet zo aantrekkelijk voor vrouwen. Dus laat vooral niet met je sollen.

snoopy 10-06-2007 21:09

Citaat:

Nonaj schreef op 08-06-2007 @ 10:13 :
Het was dan ook niet serieus bedoeld, vandaar al die smileys :p

Ik snap mensen die hard to get spelen sowieso niet...

oh sorry :o Mja, ik neem tegenwoordig mensen wat serieuzer, aangezien er best wel wat domme dingen hier gezegd worden soms :D

En op je laatste opmerking: ik ook niet!

Smokin' 10-06-2007 21:18

Citaat:

madelief21 schreef op 10-06-2007 @ 18:50 :
Ze test je gewoon uit. Misschien wilt ze je wel heel graag maar kijkt ze gewoon hoe jij je opstelt in verschillende situaties om na te gaan of je eventueel relatiemateriaal bent. Jongens die over zich heen laten wandelen zijn over het algemeen niet zo aantrekkelijk voor vrouwen. Dus laat vooral niet met je sollen.
Luister hier niet haar, enkele valse hoop.

knappe jongen 10-06-2007 23:56

Ze wil je, dat is duidelijk. Als ik jouw was zou ik er snel werk van maken. Betaal volgende keer haar telefoon ipv het voor te schieten. Wees een echte gentlemen :)

Chimera 11-06-2007 08:26

Citaat:

madelief21 schreef op 10-06-2007 @ 18:50 :
Ze test je gewoon uit. Misschien wilt ze je wel heel graag maar kijkt ze gewoon hoe jij je opstelt in verschillende situaties om na te gaan of je eventueel relatiemateriaal bent.
Uhuh :rolleyes:

Lilything 11-06-2007 12:07

Citaat:

Chimera schreef op 11-06-2007 @ 09:26 :
Uhuh :rolleyes:
:D

Princss 11-06-2007 14:24

ze komt me een beetje vaag over,
maar blijf maar vrienden.

muziek_freak 12-06-2007 16:03

Ik heb een vraagje...

Er is een jongen op school die ik leuk vind,
We zien elkaar elke dag en kijken elkaar dan ook recht in
de ogen aan :D .Ik heb het gevoel dat hij mij miss ook wel
leuk vind. Alleen we kennen elkaar niet, hij zit in een andere
klas. Mijn probleem is,, hoe kan ik nou beetje in contact met
hem komen, zodat ik erachter kan komen of hij mij ook leuk
vindt :bloos: ???

alvast bedankt,

Gr. muziek_freak ;)

Makaveli 12-06-2007 16:24

Citaat:

muziek_freak schreef op 12-06-2007 @ 17:03 :
Ik heb een vraagje...

Er is een jongen op school die ik leuk vind,
We zien elkaar elke dag en kijken elkaar dan ook recht in
de ogen aan :D .Ik heb het gevoel dat hij mij miss ook wel
leuk vind. Alleen we kennen elkaar niet, hij zit in een andere
klas. Mijn probleem is,, hoe kan ik nou beetje in contact met
hem komen, zodat ik erachter kan komen of hij mij ook leuk
vindt :bloos: ???

alvast bedankt,

Gr. muziek_freak ;)

Proberen als je moed bij één te rapen en vervolgens naar hem toelopen en een praatje met hem aanknopen :). Of gewoon al beginnen om gedag te zeggen op de gang, als je hem ziet, dat maakt de afstand ook al kleiner... :)

juno 12-06-2007 16:49

Als ze je wilde, hield ze geen afstand.

wushuman 01-07-2007 01:34

Ze vindt je niet aantrekkelijk.

Je zit in de damage zone. Zoek nieuwe meisjes om mee te flirten.

Jammer van dit ene meisje maar er zwemmen genoeg vissen in de zee.

Pluis 01-07-2007 08:32

Citaat:

wushuman schreef op 01-07-2007 @ 02:34 :
Ze vindt je niet aantrekkelijk.

Je zit in de damage zone. Zoek nieuwe meisjes om mee te flirten.

Jammer van dit ene meisje maar er zwemmen genoeg vissen in de zee.

damage zone? das een nieuwe. wat houdt dat precies in?

oh en @ TS, ik zou het meisje maar geloven op haar woord, duidelijker kan je het niet krijgen. Sommige meisjes vinden het nou eenmaal leuk om zo af en toe leuke dingen met een jongen te doen, maar bedoelen er verder niets mee.

wushuman 01-07-2007 10:30

Damage zone is hetzelfde als friendzone.

N00dles 01-07-2007 20:26

Citaat:

wushuman schreef op 01-07-2007 @ 11:30 :
Damage zone is hetzelfde als friendzone.
Beetje een rare term, damage zone. Wat nou als je een meid kent waar je zelf niks mee wilt, dan is het toch geen damage te noemen?

OT: Ik denk inderdaad dat die meid niks met je wil. En dat het je wel wat uitmaakt, anders had je dit niet gepost.

Neko* 01-07-2007 20:59

Citaat:

N00dles schreef op 01-07-2007 @ 21:26 :
En dat het je wel wat uitmaakt, anders had je dit niet gepost.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:20.