![]() |
slechtse film ever
mischien is deze topic al geweest, maar ondertussen hebben jullie vast nieuwe slechte films gezien (y)
welke? ik vind the craft heel slecht (n) |
what women want
wat een ontzettende stomme slechte film was dat hee. |
Citaat:
|
Vele zullen het oneens met me zijn, maar ik vond Fear and Loathing in Las Vegas zo'n *beep* film (n)
|
Citaat:
|
ik onthoud van slechte filsm de naam niet..
Citaat:
|
Citaat:
De film Boys en Girls was zooooooooooo saai!! Ik viel echt bijna in slaap. Zelfs Freddie Prinze Jr. en Alyson Hannigan konden de film niet redden. |
Dat is moeilijk te zeggen, want zulke films kijk ik nooit uit en daar onthoud ik de titel niet van.
|
Blairwitch 2 wat een vaginafilm was dat zeg :mad:
|
tja de pokemonfilms vind ik toch wel kut, me broertje heeft er 4 ofzo en moet ze per se elke dag zien ofzo :(
|
B-actiefilms (Wrong Bet, met Jan-Kloot van Damme)
en van die pijnlijke on-leuke komedies zoals Cop and a half of Kindergarten Cop :o |
The One, met Jet Li (ondaks toch een van mijn grote helden)
Batman 4 (en 3 ook wel). Dit zijn films waar je toch wat van verwacht maar het gaat dan gewoon nergens over. |
Citaat:
Tja, als een film slechte kritieken krijgt, en de acteurs en regisseur boeien me niet, dan kijk ik een film meestal niet. Echt veel slechte films zie ik dus niet. Maar Texas Chainsaw Massacre: The Next Generation was wel heel slecht. :D Ik moet echt Battlefield Earth en keertje zien.... ;) |
Citaat:
|
sense & sensebility(schrijf 't volgens mij hartstikke fout, maar goe) en the Animal, zwaaaaaaaar irritant. En dan Crouching Tiger hidden dragon, was een beetje te overdone met het huppelen van die superjapanners(ofzo). Zie ze dan over het dak en over het water lopen zeg, ja doooooooooei, hoezo ze zitten aan touwtjes...
|
Citaat:
Enniewees :) -Hannibal -Gone in 60 seconds -Swordfish |
Citaat:
|
Citaat:
Die valt bij mij wel in de top 10 van slechtste films ooit ;) |
(kijken hoeveel mensen boos worden)
slechtste film: Texas Chainsaw Massacre |
Citaat:
|
[B]Gone in 60 Seconds[B] was op zich geen slechte film...maar wel weer Forgotten in 60 seconds
|
Om over The Fast & The Furious nog maar te zwijgen..
|
maar daarvan kon je van te voren al zien aankomen dat 'ie flut zou zijn
|
- memento ( 3 dagen terug gehuurd: leek me supergaaf aan de hoes te zien... lost die gast in de eerste 5 seconden al een moord op waar het heel de film om draait... :rolleyes::mad: )
- blair witch 2 - scary movie 2 |
met stip op 1: the sound of music
|
Citaat:
|
America Pie 2 de eerste was leuk de tweede was teveel van hetzelfde...
|
Convict 762, een independent film met lompe acteurs zoals Frank Zagarrino. Er zit best wel een goed verhaal in, maar hoe het in beeld is gebracht is gewoon grappig.......
Pariah, een film over nazi's, erg nep..... The Haunting ................ |
Citaat:
Sechtste film... Scary Movie 2 kan in aanmerking komen... Bloody Murder zuigt ook als een vacuum cleaner. Memento... toch beter opletten, de moord wordt helemaal niet opgelost. Blair Witch 2 en Hannibal zijn ondergewaardeerd omdat ze niet op hun voorganger leken. |
the others
'k had hem gisteren gehuurd en het sloeg echt gewoon nergens op. De hele film lang weet je het einde al en acteren konden ze ook niet echt. |
Citaat:
Om 't kort samen te vatten, we hebben een andere mening.. |
The Convent (n)
|
Citaat:
de slechtste..ehmz.. ik heb vorig jaar gratis the contender gezien en ik vond em slaapverwekkend (heb dan ook zalig gepit in de bios ;)) en ontzettend voorspelbaar.. en tè Amerikaans...ik gok ook dat ze alleen daarom oscarnominaties gekregen hebben.. :S |
Citaat:
|
Citaat:
|
the others vond ik ook echt een super mooie film :)
Ik vond house on the hounting hill ofzow echt een k*** film en urbend legend 2 (n) scary movie 2 (n) hannibal vond ik echt supper :) Nou vind nog wel meer films zwaar shit maarjah weet verder niet echt de titels |
Citaat:
:eek: :confused: Dies hardstikke (y) !!! |
Citaat:
|
Citaat:
Scary movie 2 vond ik weer super cool ;) Candyman: Day Of The Dead, dat was gewoon zo'n zeer trieste film! Children Of The Corn 2...was ook zeer zeer triest (3 t/5 heb ik niet gezien...geen behoefte aan, deel 6 viel nog mee vergeleken met deel 2) |
Texas Chainsaw Massacre II. Ik keek er eens naar op V8 en ik heb hem uitgekeken, in de ijdele hoop dat 'ie ooit nog eens interessant zou worden. Het gebeurde niet. Ik snap niet hoe iemand zo'n oerlelijk wangedrocht kan produceren. De scriptschrijven mogen ze wat mij betreft voor de veiligheid van de wereld achter slot en grendel gooien. Wat een kutfilm (n) (n) (n)
|
"Contact" .. of Not another teen movie
|
Citaat:
|
Citaat:
waarom isdie (y) dan,volgens jou :confused: |
Citaat:
extreme zuiger. |
Citaat:
|
alle begin jaren 90 drama films (van die rtl4 zooi) (n)
|
the blair with project
te vaag en geen spanning, hij begint nooit echt |
nothing hill, absoluut, dat vond k een vreselijk saaie film.. en the scorpion king, ik ergerde me dood aan die hoofdpersoon (n)
|
Notthing hill vond ik juist FANTASTISCH !!!!
Druids is voor mij de slechtste film ooit, t is gewoon saai! |
blues brothers 2000
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:05. |