![]() |
30 Seconds to mars
Wat vind je van ze..
Onder begeleiding van Jared Leto(inderdaad, die acteur ja :) ) |
ik verwijs je doodleuk door naar een topic uit 2002. 2002? ja, 2002. :)
http://forum.scholieren.com/showthre...27#post1816827 |
Eerste cd is idd heel erg gaaf. Wat friso zegt klopt. Die laatste, daar hou ik mijn mond maar over, hehe.
|
geniaal?
dat lijkt me toch wel sterk overtrokken. overigens is het eerder de band die jared leto begeleidt, maar dat terzijde. |
Ik snap totaal niet waar de hype rond die band over gaat. Voor mij klinkt het onwijs 13 in een dozijn-erig, inclusief de eerste plaat.
|
Ik trek die hype ook slecht. En al helemáál het imago van die band met al die make-up en shit. Maargoed, dás in toch?
Ik vind beide platen erg goed overingens! |
Het is wel aardig emo of zoiets. Maar de nummers van de cd vind ik erg leuk.
Op pinkpop waren ze wel redelijk slecht, dat was wel jammer. |
ik vind het wel leuk voor af en toe, maar zo goed zijn ze idd niet
|
wat een aanfluiting. Helemaal die clip waarin ze tegen een zooi chinezen gaan vechten. bah. en wat is jared diep gezonken zeg.
|
Is toch altijd al een fruit geweest?
|
Ik ken alleen a beautiful lie en die trek ik toch goed (y)
|
Ik vind de muziek wel leuk, alleen is Jared helemaal niet meer leuk :confused:
|
Citaat:
anyway toen was het wel oke, nu is het dikke poep, en jared ook |
Ontwikkeling van de band loopt synchroon met het uiterlijk van Jared. Downhill dus. Beetje jammer.
|
Citaat:
|
sneu ook dat er nu opeens geld ingestoken wordt en daardoor die lui moeten rondlopen als een stel crybabies ivm aansluiting doelgroep; want zo werkt dat immers. Ik vind het op muzikaal vlak overigens een prima band.
|
Ik vond zijn arm er in Requiem For A Dream beter uit zien dan dat zijn bandje klinkt, maar goed, het voorste vak op Rock am Ring stond wel afgeladen vol met dronken chicks die flashten als ze merkte dat de camera op hun gericht stond, dus daarvoor dan wel weer hulde.
|
ik vind het een beetje een boutband. niet verschrikkelijk, maar echt boeiend is het ook niet
|
http://www.meanstreet.com/images/upl...MarsnewWEB.jpg zo, ze zijn even langsgeweest in de g-star store.
ik moet zeggen dat ik hier beter naar kan luisteren dan naar fall out boy . maar fall out boy is -1000000000000000000000000. |
http://i.realone.com/assets/rn/img/5...0217-large.jpg
heh godver ze staan met terry richardson op de foto, dat wil ik ook:( |
http://img.timeinc.net/people/i/2006...to_300x400.jpg
omg crocs. daar kom je alleen mee weg als ik les van je heb. |
wat een kutband
|
het had zo mooi kunnen zijn als jared leto zich had bedacht dat hij er jaren geleden uitzag als een wandelend orgasme en tegen zijn band zei ' dude we gaan country maken' . alas, emojkrankzinnigheid overwint zelfs de meest vrome gedachten.
gelukkig hebben we dogstar nog :s |
Eigenlijk moet hij ook geen skinny-jeans dragen. Iele kutbeentjes.
|
ja ik zie hem ook liever naakt.
maar ik mag dit eigenlijk allemaal niet zeggen van god. |
Citaat:
Citaat:
|
goh, hoe kom je aan mijn jeugdfilmpjes?
|
Is dat een serieuze band dan?
|
mensen die dit leuk vinden, daar heb ik echt respect voor!
|
Citaat:
|
Prima eerste plaat, tweede ronduit matig. Band wordt nu ook wel erg opzichtig in de markt geplaatst.
|
ik vind dat er op de 2e cd wel 3 of 4 echt goede nummers zitten.
en jared blijft h0t al mogen die rode highlights in zn haar wel weg, en die zwarte ringen om zn ogen ook... |
Ik moet die albums nog eens een keer fatsoenlijk luisteren, maar er zitten vooral op t tweede album wel behoorlijk wat matige/saaie nummers tussen volgens mij. En ja Jared :o
|
Citaat:
|
fall out boy isw in elk geval niet zo vol van pretentie. dat moet ik ze wel meegeven.
|
fall out boy is sowieso niks mis mee, al is dat laatste album wel wat minder
|
Citaat:
Ik vond de oude 30 seconds to mars trouwens best redelijk goed te luisteren...was dat ook al met jared? |
si
|
30stm heeft iig wel een ferme trommelaar (Y).
|
Al die bands zijn toch gewoon kut, gasten....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat David zegt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
fall out boy met 30 seconds to mars vergelijken is toch al bokito met pantoffeldiertjes vergelijken, lijkt niet eens op elkaar
|
Citaat:
De eerste emo is shit uit DC zoals Embrace en Rites of Spring bijv. en dat is megacool. |
Citaat:
|
Ik snap niet wat er zo slecht aan is. Sure, het is wat puberaal. Sure, ze zien er emo uit. Maar guess what: dat is ook hun doelpubliek. En in die context vind ik deze muziek nog erg goed meevallen!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:01. |