![]() |
Meeting ter ere van LJH-topic # 100
Nou, ik had wel zin in een meeting, want ik ben benieuwd geworden naar de mensen hier! :cool: Laat weten of je in bent voor een meeting en dan zien we wel hoe/wie/wat/waar. :)
De meeting is in Utrecht op vrijdag 6 juli vanaf 16.00u. |
lijkt me eng+spannend :o. Bijna niemand weet dat ik forum, ik krijg vast hele maffe blikken als ik zeg dat ik na een forummeeting ga hihi. Maarja, ligt er ook aan waar het is en zo, en of OV geldig is.
|
Ik heb wel interesse, of ik kom hangt uiteraard af van datum, plaats en geldigheid OV :)
|
Citaat:
|
Ik wil wel naar de meeting :) Ik ben zelf iemand die hier in het verleden (vooral met BananaSplit) heel veel heeft gepost in tijden dat ik het moeilijk had....
Nu ben ik er weer helemaal bovenop, ik heb een paar mensen om me heen die mij altijd steunen en andersom is dat ook zo... kwil toch wel eens zien wie die andere mensen hier zijn. |
Lijkt me leuk, maar dat zal wel weer te ver zijn voor mij, aangezien ik in België woon. :( :p
|
Ik wil het overwegen, afhankelijk van plaats, tijd, mensen en lef :P
|
Ik kan pas iets zinnigs zeggen over of ik kom als de datum en plaats bekend zijn. :)
|
Misschien kan iedereen alvast een aantal plaatsen noemen die voor diegene gunstig is. Dan kunnen we daarna kijken welke het populairst is.
Datum/dag heb ik zelf geen flauw idee, dus roep maar wat leuks ofzo. ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Dus wie is voor Utrecht? Voor mij is Nijmegen heel gunstig, maar Utrecht vind ik ook wel okee. |
Ik ben wel voor Utrecht :P
|
Als mijn OV geldig is (ma-vrij) ben ik ook voor Utrecht.
|
Ik vind vrijdag wel een mooie dag voor een meeting eigenlijk. Ik weet alleen nog niet welke datum.
|
Eindhoven of Utrecht, ja:)
Ach, stel maar wat vast, als ik kan en zin heb, kom ik wel. Het lijkt me wel leuk. |
Vrijdag, 6 Juli, Utrecht?
|
Dan kan ik al niet, ik moet stagelopen tot en met 6 juli en ik denk dat tot die tijd mensen het ook nog wel druk hebben met afronding studiejaar etc.
|
Citaat:
Maar doe gerust hoor :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Heej!
Leuk idee!! Utrecht is wel heel fijn voor mij! Datum maakt me wel wat uit maar kan ik nu niets over zeggen want de agenda is even zoek. Dus ik kom er nog op terug ;) |
Hou die plaats inderdaad maar op Utrecht. Volgens mij is er zelfs op dit subforum 100% score op Utrecht als je kijkt naar vorige meetings :o
Wat betreft geldigheid ov: Als die meeting nog deze zomer is, dan lijkt me dat een beetje onlogisch. Omdat niemands ov dan geldig is. Maar je kunt dan wel met korting reizen. Komen we bij de vraag: Welke maand, de dag :p Datum poll een idee? Ik zou persoonlijk niet data pakken die te dichtbij liggen. Ivm met aanmelden voor de meeting en eventueel dingen organiseren die erbij komen kijken. Zoals waar we meeten en wat we daar gaan doen. |
Citaat:
|
Ik ben 5-21 juli weg en ik wil er eigenlijk wel graag bij zijn :o
|
Een datum al te ver weg is mbt aanmelden ook niet handig (dan komen er vaak toch weer dingen tussen ed). Poll met data is altijd handig.
Met het zicht op het gebruik van de OV-jaarkaart kan de meeting nog t/m 15 juli kan de meeting. En anders pas na 16 augustus (maar dat is naar mijn idee dus wel erg ver weg). |
Citaat:
|
Hmm.. daar heb je wel een punt.
Dan moeten we naar iemand op zoek die het voorelkaar krijgt om voor 16 juli die meeting op poten te krijgen (uh.. ik niet dus) ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
2. Kijk welke vrijdagen, zaterdagen en zondagen er nog zijn t/m 15 juli. 3. Zet die data in een poll. 4. Vul indien gewenst aan met latere data (bv. na 15 augustus). :p |
Citaat:
|
Meeting ter ere van LJH-topic #100 -POLL-
Een poll erbij om te kijken welke datum geliefd is. ;) Plaats: Utrecht.
|
Ik kom, mits Leonoor komt en mits het in Utrecht/Gouda/Rotterdam is en mits het voor 20 juli is :p
Verder ben ik niet veeleisend. Oja, er moet minimaal 1 McFlurry stop gehouden worden. |
Citaat:
|
gestemd op vrijdag(en)
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb hem samengevoegd met het eerdere topic (vandaar dat ie dus nu in dit topic erbij staat ;)). |
Citaat:
|
Ik wil ook wel komen, maar ik durf niet.
:( (toch gestemd op vrijdag 13 juli. en Utrecht is Altijd fijn :)) |
Ja euh, die data kan ik allemaal niet. :(
|
Citaat:
:p |
6 juli komt mij het beste uit, 7 of 8 zou eventueel ook kunnen. :) Tenzij er belangrijke dingen tussen komen ben ik erbij!!!
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind het goed als dat in de titel wordt gezet hoor. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik kan alleen 6 juli en eerder, want daarna ben ik ruim 1,5 maand onder de pannen met vakanties en bijbaantje. :)
|
Ik kom niet, want ik ben een schijtluis en ik vind Utrecht te ver (heb geen OV) :bloos:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:30. |