![]() |
Fucked up life
de wereld is oneerlijk
en dat denk ik niet alleen ik zou het willen schreeuwen maar wie pak ik daar nu mee? mezelf of me omgeving ik durf het niet te zeggen het enigste wat ik weet ik moet me erbij neerleggen ik kan het niet begrijpen waarom dat weet ik niet maar sommige mensen krijgen gewoonweg alles voor niets het leven is een hel daar ben ik nu wel achter waarom ga ik er mee door dat is gewoon de vraag ik maak er een einde aan mischien nog wel vandaag Roady. Dis me eerste dus plz een beetje relaxed erop reageren:) |
voor een eerste is ie zeker goed vinnik.. het ritme loopt af en toe niet helemaal waardoor de klemtoon soms verkeerd valt enneuh, je schrijft me omgeving, klinkt zo plat, zeg m'n omgeving, of mijn omgeving..
verder is het toch zo dat steeds de tweede zin op de volgende tweede zin ongeveer rijmt? Want ineens zit er achter tussen, en daar is geen rijmwoord op, moet je ms nog ff naar kijken.. Maarreuh, ik wil je niet afkraken enzow hoor, ik probeer je alleen wat opbouwende kritiek te geven en dan kun je ms nog even kijken en dat verbeteren.. Maar hij maakt wel duidelijk wat je wil zeggen, en das al heel goed, dusseuh.. mee doorgaan!! |
Dank je voor je reply:)
En in rijmen ben ik nog niet zogoed, het was inderdaad de bedoeling dat de 2e zin zou rijmen op de eerstvolgende 2e zin alleen is het er niet helemaal goed uitgekomen:) Op mijn taalgebruik zal ik ook gaan letten, het is een beetje Rotterdams dus sommige woorden lijken me heel normaal:) In ieder geval ben ik blij dat je snapt wat ik bedoel :cool: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:42. |