![]() |
Droge (?) donkere oksels.
Ik heb een vraagje, ik scheer mijn oksels altijd.
Dit is snel, makkelijk, en je kunt bij elke stoppel meteen weer scheren. Sinds een aantal jaar worden mijn oksels steeds donkerder. Het is echt ontzettend lelijk, want zo'n donkere schaduw lijkt net of je je oksels niet geschoren hebt. Hierdoor draag ik nauwelijks topjes (n) Het gebied lijkt steeds groter te worden. Ik heb laatst 3 maanden geprobeerd mijn oksels vet te houden met bodylotion en met een deo waarin whitener zat. Beide hielp niks (n) Herkennen mensen dit? Wat is er aan te doen? bvd :o |
dat heb ik idd ook, iig de herkenning dat de kleur toch anders is dan de rest van je huid/oksel. Ik wil er ook wel een oplossing voor :p (y)
|
Volgens mij zijn dat de onderhuidse haar(wortels)tjes die je nog ziet hoor. In het begin zag je die niet omdat je haartjes nog lichter en fijner waren, maar door het scheren worden ze donkerder en dikker.
|
Of is het ook donkerder geworden op plekken waar je niet scheert (dus errond) ofzo?
En een oplossing is harsen... :p (Er is dus geen oplossing ;) ) |
een vriendin van mij heeft dat ook :eek:
als ik dat had zou ik ermee naar een dermatoloog gaan want ik vind het godsgruwelijk lelijke oksels zo :o |
Citaat:
|
het zijn geen onderhuidse haarwortels.
Ik ben sowieso wel eens van het scheren afgestapt geweest. & dit ziet er gewoon veel meer uit als een lelijke donkere schaduw, dan eventuele haar(wortels) |
Ja ik ken dat wel, volgens mijn moeder komt dat door teveel scheren. Omdat je daarmee telkens de huis een beetje beschadigd. Op haar aanraden heb ik het toendertijd een tijdje niet geschoren en toenw erd het idd lichter maar ja, dan loop je dus met haar onder je oksels.
|
je kan een andere ontharingmethode proberen, maar ik ken het probleem verdernit.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:16. |