![]() |
Keching!
Joepie...!!:D:P *makarena danst :cool:
Ow voordat m'n blije topic weer word dichtgegooid, wat is jullie dans als jullie super blij zijn?;) *danst door topic* |
Ik hang altijd aan de bar op een barkruk ;)
|
Ik word wel blij van breakbeats/oldschool , en als er breakbeats zijn is er ook breakdance. :cool: (y)
|
Haha. XD
Als ik blij ben ga ik op en neer springen. Of ik ga dansjes uit Saturday Night Fever doen. Of met 2 bij elkaar gestoken vuisten een soort van rondjes voor je uit maken. :o |
ik doe meestal de happydance ;)
of zoals Cherry Springs idd, de "stirring the cauldron" (de laatste van CS) of ik ga skanken :D of mad caddies dansjes doen, zo van die foute jaren 80 en 90 dansjes :) |
ik dans niet :)
|
ik doe een kwallendansje waarbij ik heftig slurpende geluiden maak en doe alsof mijn armen glibberig zijn :|
|
Ik dans niet. Of tellen autistische tics ook mee?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wat bezielt mensen uberhaupt om dansjes op internet te zetten?
zo kwam ik dit tegen: hoe sneu? |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Foto's/filmpjes plz. ;)
|
ah
|
Alleen wanneer ik gedronken heb :)
|
lekker dansen
|
Ik ga altijd huppelen en ik ga als ik buiten ben het heel vaak herhalen zodat iedereen hoort dat ik blij ben.
|
de neppe robot moves
|
Citaat:
|
Ik dans hoe dronkener hoe uitzinniger, maar altijd sexy. Zo krijg ik die chica's, je weet.
|
Filmpje!
Als ik vrolijk ben dan dans ik heel huppelig en uitbundig geloof ik, hoe meer alcohol hoe erger het wordt :( |
Citaat:
ont : ik dans als een dirigent, alleen heb ik geen enkele kennis van toonhoogte of what so ever, maar het lijkt er een beetje op. Ik zwaai met mijn armen, doe af en toe een drumstel na etc. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:02. |