![]() |
Darkest Hour - Deliver us [JAAAAAA!!!!!!]
Rate: VBR (256)
Size: 70MB Date: July 10, 2007 Label: Victory Records Producer(s): Devin Townsend Track List: 1. "Doomsayer (The Beginning of the End)" 2. "Sanctuary" 3. "Demons" 4. "An Ethereal Drain" 5. "A Paradox with Flies" 6. "The Light at the Edge of the World" 7. "Stand and Receive Your Judgment" 8. "Tunguska" 9. "Fire in the Skies" 10. "Full Imperial Collapse" 11. "Deliver Us" =========================================== YEAH! Hij is gelekt!!! het is weer een heerlijk rossende en beukende plaat geworden, met een vettere productie vergeleken met het vorige album (waar ik dat als enige kleine minpuntje op kon aanmerken). Ik heb m nu 2 keer geluisterd, en ik kan er nog niet een echte knaller tussen vinden a la "Convalescence" maar misschien komt het omdat het stuk voor stuk goeie nummers zijn waardoor er geeneen uitspringt. Anyway, AANRADER! :mad: |
vet, lang op zitten wachten (Y)
|
Hij is 'anders'. Ben er nog niet uit of ik hem beter vind dan de rest.
|
Darkest Hour = helden
Ben echt heel erg benieuwd naar de nieuwe cd. |
Godver ik zoek me kapot :mad:.
|
Ben nu bij het 5e nr, a paradox with flies, die steekt wel uit boven de andere 4. Maar ik vind het een erg fijne plaat tot nu toe. Een beetje een atreyu gevoel/geluid erdoorheen af en toe (geen idee hoe ik het anders moet uitleggen).
|
Lekkere plaat hoor. (y)
|
So Sedated, So Secure
Hidden Hands Of A Sadist Nation trok ik beiden erg goed, heel energiek gehak nieuwe werk nooit zo vaak geluisterd... luister nou wat van die nieuwe, idd een beetje atreyu/poppy af en toe, trek ik niet echt. maar er zitten ook wel stukken in die ik wel gaaf vind. Ben er nog niet uit ;). |
r00tger, moet je iig Undoing Ruin luisteren, die is nog vrij stevig (Y).
|
Hoe briljant is de dubbele solo in "Doomsayer" na ongeveer 3 minuten :mad:
|
altijd al een zaadband gevonden, en als ze nu meer op Atreyu gaan lijken zal ik t wel helemaal niks vinden, I'll pass.
|
Citaat:
|
Ik hoor er vrij weinig Atreyu in moet ik zeggen.
Vind het, wat ik er tot nu toe van gehoord heb, wel een redelijke CD. Vind ze live sowieso een stuk vetter dan op plaat. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:47. |